Onbereikbaar

02-05-2010 14:34 1045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik stuurde vandaag een man die ik onlangs ontmoet heb een sms.

Nu had ik ontvangsbevestiging aangezet en merkte dat ik die niet kreeg. Ik dus bellen en de tel. staat uit.

Ik weet dat hij waarschijnlijk nachtdienst had, maar dan nog zou hij allang uit bed zijn.

De vorige keer hadden we contact vanaf zijn werkplek. (2 week geleden)

Nu kwam het idee in me op, dat hij wellicht gewoon een 2de sim heeft of zo (en dus bezet is)

Al heeft hij wel persoonlijk zijn voicemail ingesproken, dat is dan ook weer gek.
quote:Chameleon schreef op 02 mei 2010 @ 22:32:

[...]

Tis ne diskjokkie.Nee die hadden we al gehad hoor
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik was wel geinteresseerd, ondanks zijn beroep.

Hij doet het al 9 jaar, he.
quote:Summerdance schreef op 02 mei 2010 @ 22:32:

[...]

God ik wilde een uur geleden al naar bed Ennn...wat is jòuw alibi?
quote:Summerdance schreef op 02 mei 2010 @ 22:33:

[...]

Nee die hadden we al gehad hoor Damn!
quote:Sellena schreef op 02 mei 2010 @ 22:33:

Hij doet het al 9 jaar, he.Ja, wat dan he????
quote:Summerdance schreef op 02 mei 2010 @ 22:32:

[...]

God ik wilde een uur geleden al naar bed

Haha, ik ook! Sterker nog. Ik zit al in bed met de laptop. Maar op een of andere manier intrigeert dit topic me

Als een soort dwangneurose MOET ik van mezelf steeds even kijken of er al een doorbraak is.... I cannot help myself
quote:Sellena schreef op 02 mei 2010 @ 22:33:

Hij doet het al 9 jaar, he.Ik heb al 23 jaar hetzelfde beroep, en dus?
quote:Chameleon schreef op 02 mei 2010 @ 22:34:

[...]

Ennn...wat is jòuw alibi?

IK ben de hele middag hier druk doende geweest op dit wonderlijke topic, en daarna werd ik verwacht op het seloerie topic

Man, ik heb het gewoon hartstikke druk gehad vandaag, denk dat ik morgen maar vrij neem
Sellena,

Echt waar, volg het advies op van Chameleon en zoek hulp. Volgens mij kan je dat goed gebruiken. Je hebt een enorm aandachtsprobleem en speelt spelletjes. Als dat niet blijkt te werken draai je ineens 180 graden om. Pfff meis...was zal jij het af en toe moeilijk hebben met jezelf. Sterkte
quote:Summerdance schreef op 02 mei 2010 @ 22:35:

[...]

IK ben de hele middag hier druk doende geweest op dit wonderlijke topic, en daarna werd ik verwacht op het seloerie topic

Man, ik heb het gewoon hartstikke druk gehad vandaag, denk dat ik morgen maar vrij neem Leg dat maar es uit.
quote:janejane38 schreef op 02 mei 2010 @ 22:35:

[...]

Ik heb al 23 jaar hetzelfde beroep, en dus?Maar vast wat anders.
quote:Kleintjecool schreef op 02 mei 2010 @ 22:36:

Sellena,

Echt waar, volg het advies op van Chameleon en zoek hulp. Volgens mij kan je dat goed gebruiken. Je hebt een enorm aandachtsprobleem en speelt spelletjes. Als dat niet blijkt te werken draai je ineens 180 graden om. Pfff meis...was zal jij het af en toe moeilijk hebben met jezelf. SterkteAls je het niet gelooft, ook prima!
Ben echt blij dat ik gebeld heb, anders had ik het nooit geweten!
quote:Sellena schreef op 02 mei 2010 @ 22:37:

[...]

Maar vast wat anders.Dat weet je helemaal niet, misschien doet JaneJane ook wel iets heel bijzonders in de horeca!

[...]

Maar vast wat anders.anders dan wat?
quote:Sellena schreef op 02 mei 2010 @ 22:38:

Ben echt blij dat ik gebeld heb, anders had ik het nooit geweten!het???

[...]

Als je het niet gelooft, ook prima!Dit bedoel ik dus. Lees nou eens wat ik echt schrijf en wat anderen schrijven. Je blijft hangen in je eigen verhaal en doet dat met geheimzinnigheden die echt nergens op slaan.
Je had vanochtend ook al zijn vm gehoord, dus nogal raar dat je hem nu ineens onoverkomelijk vind..
Dit hele topic twijfel ik al of ik nou tranen van het lachen of het huilen heb... Het is gewoon niet te geloven!
i.c.m. aan/uit=wegwezen!
quote:Sellena schreef op 02 mei 2010 @ 22:38:

Ben echt blij dat ik gebeld heb, anders had ik het nooit geweten!Maar wat weet je nu dan???

Je kreeg zn voicemail en die had hij niet naar jouw maatstaven goed ingesproken...

Dussss...zijn telefoon staat nog steeds uit en hij heeft je sms niet gelezen.

quote:Summerdance schreef op 02 mei 2010 @ 22:38:

[...]

Dat weet je helemaal niet, misschien doet JaneJane ook wel iets heel bijzonders in de horeca!Ja ik ga natuurlijk niet zeggen wat ik doe, beroep is in dit topic topsecret geloof ik.
Biebelie; je begrijpt het niet.

Hij heeft hem wel aangedaan, toen kreeg ik die bevestiging.
* Zit zich hier oprecht af te vragen waar om ik er nog aandacht aan besteed. La tristesse est complet*
quote:Sellena schreef op 02 mei 2010 @ 22:20:

Omdat hij er vreemde zaken op nahoudt.

Ben wel een beetje blij dat het zo gegaan is, vind hem eng.Ik stuit op dit topic en ik krijg er meteen de kriebels van Sellena. Zeker nadat je bovenstaande schreef. Ik vraag me heel erg af wat hij van jou vind na het lezen van dit hele relaas. Eng zal dan nog maar zwak uitgedrukt zijn misschien. Denk dat het voor hem ook heel goed is dat het zo is gegaan. Hij was z'n leven lang niet van je afgekomen denk ik. Ik denk dat je kickt op deze aandacht. Wat op zich niet heel erg is, maar wel als het over een ander z'n rug gaat. Zoals een kleintjecool al zei... veel sterkte met jezelf! Ik denk dat je die nog weleens tegenkomt! Ik ga weer verder met nuttigere zaken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven