Januari 2011

30-04-2010 19:13 2484 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Vanmorgen heb ik getest, ik ben zwanger! :-) In januari 2009 gestopt met de pil en een hele onregelmatige cyclus. Ik ben zo blij! Hopen dat het allemaal goed blijft gaan.

Volgens mijn eigen berekening zou het in januari de bevaldatum zijn, vandaar dat ik dit topic open. Volgens mij was 'januari 2011' er nog niet, als het wel zo is, sorry dat ik deze aanmaak.

Jeetje, volgende week maar eens langs de huisarts enz.

Groetjes,

Streepjescode

Het is gelukt om de tabel toe te voegen! Als jullie de gegevens voor erin onderaan in jullie bericht dikgedrukt neer willen zetten, kan ik het gemakkelijker vinden en in de tabel plakken.

Je kan iets dikgedrukt typen door op het B-teken te klikken bij het schrijven van een nieuw bericht en tussen die ][ je bericht te typen, dus ....]typen[.....

Ik hoop dat het lukt!

NaamLftKindjeDatumProvOverigNollekex1exxSam

01-09-2010 14:20 uurMirre102291e30-12xZoon

04-12-2010Zoplotseling301e31-12xj/m is bekendStreepjescode301e3-1ZHDochter

25-12-2010 18:31 uurSofiaLaLa301e7-1ZHj/m is verrassing

verlof m.i.v. 29-11

zwangerschapsyoga

gestart 25-8Little Green281e9-1GRverlof m.i.v. 10-12Sinojo373e11-1NBverlof m.i.v. 1-12Mojitolise291e13-1UTverlof m.i.v. 15-12

zwangerschapsgym

start 23-10Mickey79311e15-1NBverlof m.i.v. 20-12,

zwangerschapsyoga

gestart 8-9Rituals_addict261e15-1NHxHelena281e15-1NHschildklierafwijking,

j/m is verrassingTeepje291e17-1ZHverlof m.i.v. 17-12

zwangerschapsgym

start 25-10Lichtelijk271e20-1DRzwangerschapsyoga

al gestartFloortje_7302e22-1OVzoon (08-02-2009)

verlof m.i.v. 11-12Mamamuis302e25-1DRxMoontje86242e26-1DRxMaliboo241e29-1UTverlof m.i.v. 27-12

zwangerschapscursus

start 4-10
oh ja, ik ga maandag de verloskundige bellen. Wat is gebruikelijk om te doen met je huisarts? Ik kom bijna nooit bij de huisarts. Moet ik daar ook naar toe, of alleen even melden of helemaal niks doen, verloskundige zal toch ook naar huisarts rapporteren?
Streepjescode, onze familie reageerde superblij, helemaal in de wolken! Ik ben dankzij een vruchtbaarheidsbehandeling zwanger geworden en daar waren zij natuurlijk ook van op de hoogte. Het is zo fijn om het met anderen te kunnen delen, jouw vriendin zal vast ook helemaal blij voor je zijn!

mammamandy,ja, misschien krijgen we wel een kerstkindje! December en januari zijn bij ons allebei feestmaanden omdat er dan veel mensen uit onze omgeving jarig zijn, inclusief wijzelf. Ik hoop stiekem wel dat ons kind een 'eigen' datum krijgt, maar dat heb je natuurlijk niet in de hand.

Somna, ook voor jou gefeliciteerd! Ik heb ook heel lang moeten wachten op mijn vriend, frustrerend he?! Fijn dat je snel zwanger bent geworden. Hoe reageerde je vriend?

Banani, heb je al een test gedaan of merk je aan je kwaaltjes dat je zwanger bent?
Welkom nieuwe dames, nog meer goed nieuws, leuk!

Ik ga vanmiddag naar Schiphol. Was gisteravond toch wel wat onrustig over of het vliegen wel goed zou zijn nu (straling in het vliegtuig en bij de controlepoortjes). Ik kwam bij een ander topic op het forum uit en ben enigszins gerustgesteld. Voor de korte afstand valt het schadelijke gedeelte waarschijnlijk mee. Ook schreven ze daar over stewardessen die zwanger zijn en nog vliegen. Ik moet maar proberen me er niet te druk over te maken en te gaan genieten. Ik kan niet wachten het aan mijn vriendin te vertellen.

Als ik terug kom ga ik maar even naar het open spreekuur van de huisarts. En een rondje bellen: gynaecoloog (of ik langs kan komen voor een echo, dat zou mooi zijn , maar ik weet niet of dat kan), verloskundigenpraktijk, enz.

Ik weet niet of ik op vakantie een internet-verbinding kan vinden, maar anders 'spreek' ik jullie weer als ik terug ben. Fijn weekend nog!
Gefeliciteerd allemaal! Ik heb zelf een dochter uit januari 2009 en nu 23 weken zwanger van de 2e. Een winter en een zomerkindje dus. Januari is een leuke maand. Zwanger met de feestdagen vond ik juist extra feestelijk. Jammer van de champagne op oudjaarsavond, maar das ook alles. Nu hoogzwanger in juli en augustus. Dat lijkt me stuk pittiger.

Veel plezier hier allemaal. Kom af en toe wel even spieken.
Hallo allemaal!

Ik moest eigenlijk 30 april weer ongesteld worden en heb t/m gister echt behoorlijk ong. gevoel gehad.

Maar er komt maar niets!

Dus heb getest gister en kreeg een vette min met een heel vaag streepje verticaal streepje erachter.

Durf dus niet met zekerheid te zeggen dat ik zwanger ben maar hoop het echt!

Morgen ga ik opnieuw testen en dan weet ik hoop ik meer.

Ik heb al een dochter van 2 .

Hoop dat ik me bij jullie kan voegen!
Hoi Mirre,

Ja ik heb op 30 april een test gedaan. Denk, ga het gewoon proberen of het al uitslaat of niet. En ja hoor, al een positieve test, ondanks dat het 5 dagen te vroeg was. Nu ga ik ook op 5 mei nog even testen en dan ook direct huisarts en gyn bellen.

Vorige keer was het natuurlijk allemaal via de medische molen en nu zo'n spontaan kadootje.

Eerlijk gezegd moet ik nog heel erg aan het idee wennen zwanger te zijn... Had er echt nooit meer op gehoopt dat het ooit spontaan zou kunnen gebeuren. Aangezien mijn dochter in januari al weer 4 wordt, had ik me er ook bij neergelegd dat het er bij ons maar bij 1 zou blijven.

Moet nu dus nog even een beetje omschakelen
Jeetje!!!! Nu alweer januari 2011??!!! Ik weet nog dat ik testte voor januari 2010...... :( :( het gaat zo hard!!

Maar van harte gefeliciteerd natuurlijk!! geniet ervan
Net terug van een kraam bezoekje aan onze zwager en schoonzus, wat heerlijk om weer zo'n hummeltje vast te houden. En wat moeilijk om dan niks te zeggen. Maar we hebben het gered.

Vanmorgen kwam er een vriendin even koffie drinken en die hebben we het wel gezegd! Kon het niet voor me houden en ze reageerde zo geweldig.

Gefeliciteerd Somna!
Wow! Jan 2011 alweer! Vorig jaar rond deze tijd is onze dochter verwekt! Leuk om te lezen hier nu en er een jaar later blij en gelukkig op terug te kijken. Blijven toch een paar bijzondere data die ik nooit meer vergeet.

Alle verse zwangeren, heel veel geluk en natuurlijk gefeliciteerd!
Januari 2011... time flies! Alle zwangeren van harte gefeliciteerd, januaribabies zijn cool!! Hier spreekt een trotse moeder van een prachtige dochter van (vandaag op de kop af) 4 maanden oud. Geniet ervan!
Heey hallo, ook ik ben zwanger.. zoals het er nu uitziet 30 dec. 2010 maar ik denk eerste week jan 2011.. spannend he!

31 mei heb ik ook de eerste termijn echo. We nemen onze dochter mee, ze is 4. We hebben het haar nog niet verteld even afwachten hoe het gaat. Gefeliciteerd allemaal
Moet om 11.20 bij de huisarts zijjn, dan zal ik wel horen wanneer ik de vk moet bellen.

Bij mijn vorige 2 zwangerschappen heeft de huisarts alle controles gedaan en de bevallingen. Helaas zijn ze daar mee gestopt. Het word dus voor mij de eerste keer naar een verloskundige.
Heb net een afspraak gemaakt bij de verloskundige, Krijg 8 juni mijn eerste echo. Spannend hoor. Het word nu wel echt.
hey meiden,

ik kom ook hier kletsen...

heb donderdag een positieve test in handen gehad...ZO blij...maar moeilijk te bepalen hoever ik ben..

aangezien ik in feb een miskraam heb gehad..en er dus nog niet echt een cycles was..

maar goed, vandaag VK gebelt, en mag 25 mei al voor een vroege echo ivm eerdere miskraam..dat vindt ik wel fijn..

dit wordt ons 2de kindje!!! en ik ben ook best wel bang hoor..dus nog 3 weekjes geduld

3de kindje-spannend hoor, tot 8 juni wachten...

wat duurt wachten dan lang he!
Muppe2504 welkom!! En natuurlijk gefeliciteerd!!

Gelukkig mag je eerder door een echo!!

Ja wachten duurt lang, en we willen het aan de ene kant pas vertellen na de termijnecho, maar aangezien ik bij de 2e al vroeg mijn positie kleding aan moest weet ik niet of we het nog tot 8 juni verborgen kunnen houden.

Succes!!
wij vertellen het onze naaste familie en vrienden wel...! dat vinden we fijn, omdat als het fout gaat, je het ook kan delen..

maar tis ook wel moeilijk om te verzwijgen vind ik hihi het liefst vertel ik het aan iedereen!
Hoi allemaal

Daar ben ik weer , heb net opnieuw getest en nu is het echt duidelijk:

EEN DIKKE PLUS!!!!

DUs ook ik kan meegaan schrijven bij jullie.

Volgens mij is de uitgerekende datum bij mij rond 6 januari.

Nu mn mond nog gaan houden (beste vriendin en familie vertel ik het nu al wel) dat gaat nog lastig worden.

Voel me alleen "nog niet zwanger" dwz ik heb eigenlijk nog helemaal geen kwaaltjes... jullie al wel??
En ook hier een januari 2011 mama. Voor ons de eerste. Na 32 rondes en een heel traject in de medische mallemolen (6x Clomid, 4x IUI) is het dan eindelijk gelukt!!! Het is nog heel pril, had twee weken terug de IUI, maar het is raak! Zoals het er naar uit ziet zal het rond 11 januari zijn.

Stuiter helemaal door de kamer heen!

Alle dames die ook zwanger zijn: Gefeliciteerd!
anoniem_105070 wijzigde dit bericht op 03-05-2010 15:40
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Hoi,

Pff heb vandaag echt mijn dag niet geloof ik. Ben vreselijk misselijk en heb zo'n buikpijn. Vanmorgen ook al beetje bloed verloren. Heb gebeld met de verloskundige en die zei dat wanneer ik echt ga vloeien ik moet bellen. Laten we hopen van niet.
@3e kindje: Hoe gaat het nu???

Hopelijk is het iets onschuldigs en is de misselijkheid een kwaal...
Hallo allemaal,

Ik hoop met jullie mee te kunnen gaan schrijven. Ik hoef eigenlijk vrijdag pas ongesteld te worden, maar aangezien ik vanaf maandagavond een heel klein beetje bloed bij afvegen had en ik op de een of andere manier het gevoel heb dat het raak is deze keer, heb ik vanochtend (2 dagen te vroeg dus) getest en er was een lichte maar duidelijke streep te zien.

Ik ben nog wel een beetje angstig omdat ik dat kleine beetje oud bruinverlies heb en soms krampen voel, dus wil nog even een paar dagen blijven testen om te zien of de streep donkerder wordt. Die angst komt wrs ook doordat ik al een keer een miskraam heb gehad.

Voor alle anderen: Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

@3e kindje, hopelijk is het bloedverlies weer over. Hoe gaat het nu?
O ja, dit is ons 1e kindje en proberen zwanger te worden sinds januari, dus is pas de 4e ronde!
Hoi,

Gelukkig ben ik niet gaan vloeien!! Moet eerlijk zeggen dat ikn er wel heel bang voor ben geweest.

Vandaag belde moeders voor moeders, die komen morgenavond voor een gesprek. Nu word het toch allemaal al veel echter.

Zoals het nu lijkt gaan we het zaterdag vertellen aan onze kinderen en onze ouders.

Groetjes!

Ow ja Nolleke gefeliciteerd!!
Hoi meiden,

3ekindje, wat spannend. Gelukkig was je er vreselijk misselijk bij. Dat zal dan toch wel een goed teken zijn?

Ik heb al vanaf het begin (net na eisprong) eerst roze verlies, daarna bruin verlies en sinds gister is het toch rood. Maak me vreselijk veel zorgen. Heb al eerder een miskraam gehad, maar dat was pas bij 12 weken.

Nu hebben we het net gister aan onze ouders verteld en nu heb ik echt het gevoel dat het niet goed gaat komen.... Ik heb geen krampen ofzo, maar ja. Bloed is niet goed toch?!

20 mei mag ik naar de gyn voor een echo. Ben dan 6 weken, maar goed, dat duurt dus gewoon nog 2 weken. De tijd kruipt echt voorbij.....

Nolleke, is bij jou die gekleurde afscheiding helemaal verdwenen of houdt dat ook nog aan?
He, wat rot Sbanani! Heb je gister nog wel een test gedaan?

Heel veel succes en ik moet zeggen dat ik toch wel vaak lees/hoor dat ondanks bloedverlies er 9 maanden later toch een blakend gezonde baby geboren wordt. Ik hoop het echt voor je!

Bij mij geen gekleurde afscheiding meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven