Vriend ontrouw....?
maandag 3 mei 2010 om 15:40
Ja, maar aan de andere kant.......als hij echt vreemd zou gaan dan zou hij toch juist niet betrapt willen worden. Dan zou hij na die ene keer dat je er iets van gezegd zou hebben de volgende keer juist beter uitkijken.
Maar goed, ik ken je vriend verder niet. Als je je vriend niet kan vertrouwen vraag ik mij of of je dan wel een relatie met hem moet hebben.
Maar goed, ik ken je vriend verder niet. Als je je vriend niet kan vertrouwen vraag ik mij of of je dan wel een relatie met hem moet hebben.
maandag 3 mei 2010 om 15:47
maandag 3 mei 2010 om 15:47
Toen ik mijn man net kende vond hij zelf ook nog wel eens condooms hoor, en ik ook. Die verhuizen dan van portemonnee, naar bakje, naar laatje, naar weer eens een ander laatje, etc. En op een gegeven moment gooi je ze weg. Heb nog wel eens een paar uit een oude tas gehaald hoor, jaren over datum.
Op die condooms staat als het goed is een houdbaarheidsdatum aan de hand daarvan kun je enigszins inschatten hoe oud ze zijn.
Hij zal je nooit kunnen bewijzen dat ie niet vreemd gaat overigens.
Op die condooms staat als het goed is een houdbaarheidsdatum aan de hand daarvan kun je enigszins inschatten hoe oud ze zijn.
Hij zal je nooit kunnen bewijzen dat ie niet vreemd gaat overigens.
maandag 3 mei 2010 om 15:48
quote:nola schreef op 03 mei 2010 @ 15:44:
misschien gebruikt ie ze bij mastruberen?
It a long shot maar het kwam ineens in me op..Dat is inderdaad misschien wel wat ver gezocht, maar eigenlijk helemaal niet zo'n raar idee... Maar toch zou ik hem de komende tijd toch ff goed in de gaten blijven houden.
It a long shot maar het kwam ineens in me op..Dat is inderdaad misschien wel wat ver gezocht, maar eigenlijk helemaal niet zo'n raar idee... Maar toch zou ik hem de komende tijd toch ff goed in de gaten blijven houden.
maandag 3 mei 2010 om 15:52
hij wist het vervolgens niet meer allemaal waar die condooms uit het nachtkastje waren gebleven en hoe die anderen in z'n tas terecht waren gekomen, het was naar zijn menig ook onbelangrijk, want er was immers niks aan de hand.
ik vind dit een beetje raar, alsof hij erom heen praat.
het is heel makkelijk om te zeggen dat je het niet meer weet.
hier zouden mijn alarmbellen van gaan rinkelen.
ik vind dit een beetje raar, alsof hij erom heen praat.
het is heel makkelijk om te zeggen dat je het niet meer weet.
hier zouden mijn alarmbellen van gaan rinkelen.
maandag 3 mei 2010 om 15:54
@VL43inder:
Houdbaarheidsdatum ook bekeken, ze zijn niet over datum. nog een dik jaar houdbaar.
Ze komen allemaal uit 1 en dezelfde verpakking. die uit het laatje van het nachtkastje.
Maar goed, die datum zegt overigens niet zo veel, we gaan 'nog maar' 9 maanden met elkaar.
@Nola:
Nee dan had ie dat wel gewoon gezegd, daar ben ik wel van overtuigd.
bedankt dat jullie zo mee denken!
Houdbaarheidsdatum ook bekeken, ze zijn niet over datum. nog een dik jaar houdbaar.
Ze komen allemaal uit 1 en dezelfde verpakking. die uit het laatje van het nachtkastje.
Maar goed, die datum zegt overigens niet zo veel, we gaan 'nog maar' 9 maanden met elkaar.
@Nola:
Nee dan had ie dat wel gewoon gezegd, daar ben ik wel van overtuigd.
bedankt dat jullie zo mee denken!
maandag 3 mei 2010 om 15:54
quote:nola schreef op 03 mei 2010 @ 15:44:
It a long shot maar het kwam ineens in me op..
Kan hij dat toch gewoon zeggen lijkt me? Nu zaait hij alleen maar twijfel. Volgens TO draait hij namelijk om de brij heen gezien zijn eigen woorden.
citaat:
"Eerst zei hij dit en toen weer dat.. Uiteindelijk zei hij dat hij ze eens achteloos in die tas had gegooid omdat ik er eens een opmerking had over gemaakt dat ze nog in dat nachtkastje lagen."
It a long shot maar het kwam ineens in me op..
Kan hij dat toch gewoon zeggen lijkt me? Nu zaait hij alleen maar twijfel. Volgens TO draait hij namelijk om de brij heen gezien zijn eigen woorden.
citaat:
"Eerst zei hij dit en toen weer dat.. Uiteindelijk zei hij dat hij ze eens achteloos in die tas had gegooid omdat ik er eens een opmerking had over gemaakt dat ze nog in dat nachtkastje lagen."
maandag 3 mei 2010 om 16:08
Zaten ook nog condooms in een andere reiskoffer, die zouden er best al wel eens lang in hebben kunnen gezeten. Begrijp alleen niet waarom die koffer dan helemaal uitgepakt word bij terugkomst en dat blijft zitten.
@Inkjee:
Allemaal al gezegd.
Hij blijft er maar bij dat hij het allemaal niet meer wist. En dat het onbelangrijk is: "dat weet ik allemaal niet meer hoor"
@Inkjee:
Allemaal al gezegd.
Hij blijft er maar bij dat hij het allemaal niet meer wist. En dat het onbelangrijk is: "dat weet ik allemaal niet meer hoor"