3000+ deel 49
zaterdag 1 mei 2010 om 22:33
Het 3000+ topic! bestaat sinds 14 oktober 2009.
Welkom.
Sommige mensen vinden ons eng. En dat zijn we ook, maar als je toch durft om mee te schrijven, dan ben je welkom. Pas wel op, na drie berichten lijven we je in.
Eigenlijk zijn we helemaal niet eng, we zijn stiekem watjes.
Er zijn twee regels waar we ons aan houden:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Respecteer elkaar - al kun je hier soms wel een schop(je) de goede richting in krijgen.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
maandag 3 mei 2010 om 16:54
Gek hè, dat sommige combinaties gewoon bij elkaar horen. Mijn man wil bij elke stamppot het liefste Hema-worst ( is hij van huis uit zo gewend) terwijl ik bij elke stamppot wat anders wil: Andijvie met balletje gehakt, boerenkool / zuurkoo met hema-worst en peen en uien met klapstuk. Natuurlijk met spekjes als je dat lekker vindt.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
maandag 3 mei 2010 om 17:23
Ook lekker, hier wordt het sla met spekkies en gebakken aardappelschijfjes. En voor wie nog meer vlees wil een speklappie erbij.
Trouwens even tussendoor, wie heeft weleens de griekse yoghurt van de Lidl gegeten?
Trouwens even tussendoor, wie heeft weleens de griekse yoghurt van de Lidl gegeten?
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)