3000+ deel 49

01-05-2010 22:33 3022 berichten
Alle reacties Link kopieren

Het 3000+ topic! bestaat sinds 14 oktober 2009.

Welkom.

Sommige mensen vinden ons eng. En dat zijn we ook, maar als je toch durft om mee te schrijven, dan ben je welkom. Pas wel op, na drie berichten lijven we je in.

Eigenlijk zijn we helemaal niet eng, we zijn stiekem watjes.

Er zijn twee regels waar we ons aan houden:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Respecteer elkaar - al kun je hier soms wel een schop(je) de goede richting in krijgen.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
nog 1000 postings
quote:friezinnetje schreef op 03 mei 2010 @ 19:57:

[...]

Past ook helemaal niet meer bij mij, is jeugdliefde. Maar kan wel ontzettend lol met hem hebben, als ik hem tegenkom.Ja maar daar is ook niks mis mee natuurlijk.
wie doet de OP??
Sgaap meld zich, en freak weet mening van sgaap al lang al
Heb ik dat?!
ik lig op de bank met warme kleren aan en onder een dekentje en heb het zo koud!
Hoe komt het dat je het koud hebt Appel?
even MSN zo terug
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Freakje, ik gun je het echt om een leuke en lieve vent te vinden, maar een getrouwde? Is nie handig meis
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Psies Roos. En Freak verdient veel beter dan een vreemdganger.
Freak je gaat jezelf pijn doen, niet doen, sorry.
Lieverts, ik ga naar een vriendin ben vreselijk over me toeren. Mail morgen! X
choco denk goed om jezelf!
goed idee Chocolaatje, even bij iemand uithuilen irl
Sterkte Choco, hoop dat je vriendin je kan helpen. En laat je niet opnaaien door dat type he? Je zit daar voor jezelf, niet voor haar.
Choco
Ik verdien inderdaad beter meiden .. I Know I Know.. vooralsnog lieve vriendjes en veel bijkletsen en herrineringen op halen en vertellen wat er de afgelopen 25 jaar is gebeurd in ons leven....

Hij weet dat ik geen "loeder"wilt zijn en respecteert dat gelukkig ook... hij moet er nu eerst zelf uitkomen .. en met zijn vrouw... of toekomstige ex.. ( dat wilt hij maar zij niet)
chooc
@ minny

ik weet niet hoe dat komt.

verwarming stond op 21, vriend heeft m nu op 22 gezet. misschien helpt het.
Goed dat je die grens voor jezelf bewaakt Freak! Knap ook, want gevoel kan soms zoiets anders zeggen he? En misschien wordt het ooit nog wat, wie weet. Maar voordat er wat dan ook gebeurt tussen jullie, is het wel zo handig als hij het eerst netjes afsluit met zijn vrouw.

En tot die tijd gewoon vriendjes zijn
Freak, dat is wat hij jou verteld hé, wees daar voorzichtig mee, voor hetzelfde geld gaan ze volgende maand op tweede huwelijksreis.
Freak, ik ga even iets zeggen wat jij niet leuk gaat vinden. Ik vind eerlijk gezegd dat je dit gewoon niet moet doen. Je weet zelf hoeveel pijn en verdriet het doet om belazerd te worden, dan wil je dat toch ook niet iemand anders aandoen? Als zijn huwelijk echt op springen staat, wacht daar dan op. Ik snap best dat het nu leuk en gezellig is enzo, maar meis, je bent meer waard dan een stiekem afspraakje zo nu en dan.
quote:zusenzo schreef op 03 mei 2010 @ 20:15:

Freak, dat is wat hij jou verteld hé, wees daar voorzichtig mee, voor hetzelfde geld gaan ze volgende maand op tweede huwelijksreis.

Ik weet het meiden en ik haal Zus nu even aan voor het gemak!

Maar ik ken hem ook ..... en weet dat hij absoluut niet liegt.. maar ik bewaak inderdaad mijn grenzen...
Misschien ben je wel gewoon heel moe Appel, daar kun je het ook koud van krijgen.

Ik las laatst trouwens een heel interessant artikel over dat veel mensen gevoel en intuitie door elkander halen. Omdat het gevoel deels ook door de wens wordt gestuurd, en intuitie daarvoor onbewust opzij geschoven wordt. Als men voelt dat het goed zit kan dat ook betekenen dat men dat wil voelen/denken, maar dat ondertussen de intuitie iets heeeel anders zegt...
Heb je een link naar dat artikel Min?
Goedenavond trouwens

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven