Leuk maar...

03-05-2010 22:22 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,

Ik zit met iets en vraag me af of er mensen zijn met dezelfde ervaringen. Een tijd geleden heb ik een leuke jongen leren kennen. Na een aantal maanden geen contact te hebben gehad heeft hij me gemaild en zijn we op date gegaan. Het was erg gezellig en de week erna zijn we weer op stap gegaan. Vorige week weer afgesproken en hij heeft mij die avond verklaar dat hij me ontzettend leuk vindt, niet weet wat hij met zn gevoel aan moet en graag bij me wil zijn.

Oeps.. Natuurlijk ben ik niet achterlijk en zag ik het ergens ook wel aankomen. Nu is het het volgende. De eerste keer dat ik hem zag dacht ik van mm, was even vergeten hoe leuk je was. De tweede keer dat ik hem zag ook. Ook de laatste keer. Leuke kop, we liggen op één lijn en ik heb veel aan hem gedacht. Alleen nu is het zo dat hij niet zo heel groot is (oké prima) maar hij is ook een beetje stevig. Natuurlijk moet liefde blind maken en ik weet dat ik hem wel echt leuk vind alleen dat is toch een stukje wat me bezig houdt. Ik ga zeker nog een keer met hem op date en dan zien we wel maar ik vraag me af iemand hier ook dit gevoel/idee hadden in eerste instantie en of je dat gevoel moet loslaten!!??

Hij houdt me wel dagelijk bezig in mijn hoofdje!

Groetjes!
Ik vond mijn vriend in eerste instantie ook niet zo knap, maar toen we gingen afspreken en knetter verliefd werden vond ik hem de mooiste man ter wereld en nu nog steeds! (snap overigens niet waarom ik dat toen vond, want hij is écht knap, getuige alle vrouwen die met hem flirten )
ehm... als hij leuk is, lijkt zijn lengte me niet zo'n probleem. Maar ik heb dan ook 5 jaar samengewoond met een kerel die wel 10 cm korter was dan ik. Ik zou er niet verder over nadenken, voor mij totaal geen issue. Stevig ook niet (ik houd wel van stevig)

En die lengte... als je ligt, maakt het allemaal niets meer uit

Maar da's mijn mening. Wat me in jouw bericht opvalt, is dat je het bijna dealbreakers vindt. En dan moet je, volgens mij, bij jezelf te rade gaan. Hoe belangrijk vind jij dit? Is dit iets wat je 'blijvend' zou kunnen irriteren? Want in dat geval, zou het naar hem toe niet erg eerlijk zijn, om dat niet even te zeggen, lijkt mij.

Maar nogmaals, als het aan mij lag, was het geen issue.
Als je echt iets voor hem voelt, laat je dat gevoel automatisch los omdat het niet zo'n big deal is.

Heb ook ooit een man gedate en hij was een stuk kleiner. Bleef het er moeilijk mee hebben en heb het uiteindelijk maar afgekapt. Weet wel dat als hij echt 'ja' was voor mij, ik daar niet op afgeknapt zou zijn.
tja je moet "het er wel op kunnen doen"

als zijn stevigheid en geringe lengte zorgen dat je op hem afknapt..

Misschien dan gewoon alleen vrienden blijven/worden.
Lengte is geen probleem, vraag me alleen af in hoeverre het eerlijk is om op date te gaan. Hij is leuk dat is zeker en of ik er op af ga knappen dat weet ik dus nog niet.. Ik heb hem ook dus niet verteld dat ik ook helemaal hoteldebotel van hem ben wel dat ik iets voel omdat ik anders niet binnen zo een korte tijd 3x met hem zou afspreken..
Hoe oppervlakkig het ook klinkt, ik heb ook weinig met mannen die kleiner zijn dan/als (waarom weet ik dat nou nooit) ik.

Ja wel als vrienden, maar niet als partners....

Ik word er gewoon niet opgewonden van, dus zoals Bieb het zegt, ik zou het er niet op kunnen....

Maar iedereen is anders, ik val op lang, donker haar tikke stoer, en zullen plenty dames zijn die dat dus net niets vinden....

Ieder zijn ding toch?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik denk dat je bij jezelf na moet gaan hoe belangrijk voor je zijn.

Zou je er bijvoorbeeld moeite mee hebben om sex met iemand te hebben die 'stevig' is?

Of is het meer gewenst plaatje dat je in je hoofd hebt? Ben je bang voor wat andere mensen zullen denken? Als dat het is zou het denk ik zonde zijn om op basis daarvan je keuze te maken.
Kun je je voorstellen dat je er naast wakker gaat worden?

Hoe stevig is een beetje stevig?

Liefde hoeft niet persé blind te maken toch? Ik vind mijn vriend een beetje lijken op een jongere versie van Peter Heerschop, maar ik schrik niet als ik wakker wordt en zie dat naast mij liggen. En ik houd ook wel van iets stevig gebouwd, ik hou totaal niet van die magere/slanke mannen waarbij tijdens de seks hun botjes in mijn vetjes priemen (ik ben zelf ook niet slank).

Ik liet vooral meetellen dat ik nog nooit zo veel en goed met iemand kon praten en ook enorme lol met hem kon hebben.

Het is een afweging die je zelf moet maken. Zou je je er overheen kunnen zetten? Zou je het altijd een beetje jammer blijven vinden? Kun je je voorstellen dat je naast hem wakker wordt?
quote:Summerdance schreef op 03 mei 2010 @ 22:39:

Hoe oppervlakkig het ook klinkt, ik heb ook weinig met mannen die kleiner zijn dan/als (waarom weet ik dat nou nooit) ik.

Ja wel als vrienden, maar niet als partners....

Ik word er gewoon niet opgewonden van, dus zoals Bieb het zegt, ik zou het er niet op kunnen....

Maar iedereen is anders, ik val op lang, donker haar tikke stoer, en zullen plenty dames zijn die dat dus net niets vinden....

Ieder zijn ding toch?

Tja, dat heb ik dus ook. Aantal keren best vriend/relatie/huwelijk gehad met man die korter was DAN ik, maar ik voel me daat toch niet echt prettig bij.

Laatste relatie was met een donkere man van 2.00 m...zo'n grote knuffelbeer. Heerlijk!
mijn vriend is ook wat zwaarder, maar dat is voor mij nooit een probleem geweest!

Sinds dag 1 toen ik hem voor de 1e keer zag, was het voor mij liefde op het eerste gezicht!

Ik vind hem leuk om zijn ogen, glimlach, zijn persoonlijkheid en verder alles wat met hem te maken heeft! En ik ben nog net zo smoorverliefd op hem als dag 1.. zoals al eerder gezegd is; als je echt verliefd bent dan valt al de rest weg..

Jij laat t overkomen alsof je t wel erg belangrijk vind. Ik zou zeggen, leer hem eerst wat beter kennen, ga niet te ver en geef hem geen valse hoop.
quote:Nammma schreef op 03 mei 2010 @ 23:01:

[...]

Tja, dat heb ik dus ook. Aantal keren best vriend/relatie/huwelijk gehad met man die korter was DAN ik, maar ik voel me daat toch niet echt prettig bij.

Laatste relatie was met een donkere man van 2.00 m...zo'n grote knuffelbeer. Heerlijk!

mijn dank is groot

Vraag me alleen wel af....je hebt een aantal keren een huwelijk gehad...hoe vaak ben jij dan wel niet getrouwd dan
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Als je zijn lengte (of gebrek daaraan) en/of omvang belangrijk gaat vinden, dan heb je gelijk. Het is niet voor niks dat je dat vindt. Best kans als je dat onderdrukt dat het dan later terugkomt en je eraan gaat ergeren.

Natuurlijk gaat het om het totaalpakket, maar positieve eigenschappen daar raak je aan gewend, en de negatieve hopelijk ook, alleen de kans is minder groot.
ik ben er ook een keer op af geknapt....ik hou ook van grote kerels met donker haar en een beetje extra vet....en die heb ik nu haha!!!
Hoe belangrijk is uiterlijk voor je? Wil je iemand die stapelgek op je is, waar mee je kan lachen en huilen? Iemand die er voor je is als je hem nodig hebt, waar je tegenaan mag trappen als je leven even niet lekker loopt en die een troostende arm om je heen slaat in je grote verdriet? Die het fijn vind als jij geniet en op de gekste momenten wat onverwachts voor je doet. Gewoon lief is. En daarbij wat fors en klein?

Of een zongebruinde macho van 2 meter lang en breed met een dubbel sixpack waar hij zelf het gekst op is. Het idee heeft dat iedere vrouw hem wil en dat jij blij mag zijn dat jij dit keer zijn date bent, alleen al omdat hij er zo geweldig uitziet, nog afgezien van zijn geweldige gevoel voor humor waar het hele cafe altijd om moet lachen en een ego wat zo groot is dat ie er zelf bijna over valt?
anoniem_104649 wijzigde dit bericht op 04-05-2010 09:21
Reden: typo
% gewijzigd
Viva la vida
Natuurlijk is uiterlijk belangrijk, er moet toch chemie zijn? Als dat er niet is, en je vindt hem dus niet aantrekkelijk, dan houdt het op.
quote:ndh86 schreef op 04 mei 2010 @ 09:20:

Hoe belangrijk is uiterlijk voor je? Wil je iemand die stapelgek op je is, waar mee je kan lachen en huilen? Iemand die er voor je is als je hem nodig hebt, waar je tegenaan mag trappen als je leven even niet lekker loopt en die een troostende arm om je heen slaat in je grote verdriet? Die het fijn vind als jij geniet en op de gekste momenten wat onverwachts voor je doet. Gewoon lief is. En daarbij wat fors en klein?

Of een zongebruinde macho van 2 meter lang en breed met een dubbel sixpack waar hij zelf het gekst op is. Het idee heeft dat iedere vrouw hem wil en dat jij blij mag zijn dat jij dit keer zijn date bent, alleen al omdat hij er zo geweldig uitziet, nog afgezien van zijn geweldige gevoel voor humor waar het hele cafe altijd om moet lachen en een ego wat zo groot is dat ie er zelf bijna over valt?

Of een zongebruinde macho van 2 meter lang en breed met een dubbel sixpack die stapelgek op je is, waar mee je kan lachen en huilen? Iemand die er voor je is als je hem nodig hebt, waar je tegenaan mag trappen als je leven even niet lekker loopt en die een troostende arm om je heen slaat in je grote verdriet? Die het fijn vind als jij geniet en op de gekste momenten wat onverwachts voor je doet. Gewoon lief is.

Het hoeft niet altijd óf óf te zijn he :P
Toen ik mijn vorige vriend eerst zag zonder t-shirt dacht ik ook wel even: goh jammer (ik heb toch het liefst een sixpack, wat hij absoluut niet had).

Maar ik werd daarna ZO verliefd op hem, dat ik zelfs dat buikje geweldig ging vinden. Dus het kan nog goedkomen allemaal :-D
quote:Rome0 schreef op 04 mei 2010 @ 10:19:

[...]

Het hoeft niet altijd óf óf te zijn he :PMaar als je het "lieve gedeelte" al hebt.... waarom die dan laten schieten om te wachten op dezelfde klik bij een persoon wiens uiterlijk "mooier" is?

Ik bedoel, uiterlijk went hoor. De eerste keer denk je "WOW" de derde keer dat je die persoon ziet heb je dat gevoel niet meer, maar wordt het iets van "Ohja, jij weer met dat sixpack. *schouder-ophaal*"

Nou ziet mijn vriendje er helemaal top uit, maar als het een kreukel was geweest, was het nog steeds mijn lieffie geworden, vanwege zijn "zijn".
Viva la vida

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven