Longdistance deel 10!!!!

07-10-2007 22:06 2899 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoera, een jubileum!

fille: het is mij gelukt een plaatje in te voegen bij NL vrouwen met Marokkaan,dus nou moet het jou ook lukken! Ik hd het met de uitleg gedaan van Isiss en Taromit had nog even het plaatje voor de duidelijkheid erbij geplakt. Moet je even kijken op het andere forum, laatste pagina bovenaan (want ik weet nu weer niet hoe ik dat plaatje hier moet plakken om het aan je te laten zien)

En hoe zit het met je avater? Of hoe heet dat kreng?
Hai!! Een nieuwe, maakt het een stuk duidelijker!!!

Ben nomade, 26 jaar, 7jaar trouw gambiaganger, heb er een half jaar gewerkt op een school!

Volgende week precies een jaar geleden dat ik mijn vriend heb leren kennen, hij is half gambiaans/Libanees.

Wij zijn 2 weken samen geweest in Oktober, 2 weken met kerst en 5 weken in juli/augustus.

In Februari ga ik weer 2 weken naar hem toe maar nu samen met mijn ouders, die willen hem ook beter leren kennen.

Augustus 2008 ga ik waarschijnlijk, eerst maar alles goed gaan regelen, voor een jaar naar hem toe, kijken of het werkt, wij 2tjes voor het echie!!!
Gambiaans/Libanees... Wow... Speciale Combi...
Dames, ik heb mijn nickname veranderd omdat ik vond dat ie teveel leek op mijn eigen naam. Mensen die me goed kennen zullen me nu nog steeds wel herkennen, maar ik wilde van die voornaam af in mijn nick.

En voor iedereen hier heb ik bij mijn nieuwe nick wel mijn oude avatar gezet zodat jullie wel meteen zien dat ik het gewoon ben.
hihi Etosha, wat een aparte nick

Er zijn heel veel Libanezen in Afrika, dus niet zo heel raar dat hier ook een combi van komt.

Hier alles prima, werk is natuurlijk weer super druk. Deze week mag ik weer door het land reizen.

Yas: hoe is het met je? balen van dat bedrijf waar je voor werkt!

Isiss: ik heb nu ineens ook helemaal zin in een weekendje weg.

Verder weinig te vertellen eigenlijk.....
Etosha is een national park in Namibië. En ik vond het gewoon wel een mooie naam.

Hier alles beter dan gister. Heb een echte lambaldag gehad vandaag: uitslapen en niksen en een ienieminibeetje inpakken. Oh, sms! Dat moet Liefie zijn.
Kjong, 2 kinderen, Kman in TR.

Hoop gezeik, hoop liefde, en hoop doet leven.

Hatsee.

Fille, schande, kanjeniemake! Zomaar de struisvogel wegbonjouren en dan dit prutswerk. Ga het fiksen onder de Viva pijlert, of vraag een engel, onder moderator, om hulp.

Magnolia, goed huis wijfie.

Etosha, extra spierballen gewenst. En de mailtjes van klanten niet lezen, wel doorsturen naar 1 collega zodat die er gek van wordt en er werk van maakt.

In het kader van goedmaken met Cadi heb ik haar vanavond naar de kapper gestuurd. Met de kapper vantevoren overlegd dat ze de naam van Cadiman in het achterhoofd zou scheren en ze paars met blauwe plukken krijgt.

Ik heb wel een sms gekregen dat ze bij de salon is aangekomen, maar niks van Cadi daarna ontvangen.

Zou het niet in goede aarde zijn gevallen?

Hmm, misschien dat ze nu aldoor met behulp van twee spiegels probeert naar haar achterhoofd te kijken en dan ontdekt dat dat *nog* niet helpt omdat je het dan in spiegelbeeld ziet? En dan heeft ze nou natuurlijk geen handen meer vrij voor internet of sms. ;)

Cadi, waar is jy???
haha, zie net die avater van Fieje.

Etosha! Open 't forum, denk 'hej, weer 'n nieuwe en 't lijkt wel weer uit Afrika' is 't gewoon 'n ouwe..

Lambaldagje lijkt me ook erg lekker, duurt helaas nog even. Zijn gisterenavond stikchagrijnige broer gaan helpen met laminaat leggen. Zooo, ik hoop niet dat zo'n buien in de familie zitten zeg! Dit weekend in ieder geval verder met 't laminaat (en ik hoor net op de radio dat 't heel lekker weer wordt).

Marg: hoe issie? Hoe gaat 't op school? Lover? Wonen in Spanje? Meer verhalen!

Cadi: graag 'n foto van 't resultaat! (Kjong )
anoniem_35750 wijzigde dit bericht op 10-10-2007 09:02
Reden: raar woordje d'r tussenuit
% gewijzigd
Margaretha, 22 jaar, studente, bijna 5 jaar samen met mijn Caribische vriend, en we wonen nu in Zuid-Europa, dus ook illegaal hier (jihoeee!!!!).

En nog geen internet thuis dus erg behelpen met laptop op uni en internetcafé. Saludos!
Goed, laat ik mezelf eerst even voorstellen..

Ben 22 jaar, studente, sinds bijna een jaar een vriend in Duitsland (vlakbij Denemarken), waarvan de eerste 2 maanden samen in Engeland studeerden.

Vriendjelief is gisteren weer richting duitsland vertrokken, en kreeg vannacht een smsje dat ie daar ook daadwerkelijk is aangekomen.

Nu dus weer in afkick/niet-zo-blije mood.. Probeer mezelf maar bezig te houden met studie en vereniging, en ben ook nog steeds niet helemaal beter..

Brugge klinkt leuk Isiss, wij zijn afgelopen weekend in Brussel geweest.. Superlekker weer gehad, en ook best wel vrij toeristisch daar, maar was supergezellig met ons tweetjes..

Ook nog even ander superlief nieuws.. Ik was afgelopen vrijdag jarig, kreeg van vriendjelief een reisgidsje over Maastricht.. Ik blij, ben ik nog nooit geweest maar ik wel graag heen (liefst met lief natuurlijk!)

Kwam ik er dus zondagavond pas achter dat er bij het boek ook een weekendje maastricht hoorde! Stond vrij cryptisch omschreven in zijn kaart, die ik vrijdagnacht na iets teveel wijn had gehad.. :-S

Ga nu weer richting uni, moet gaan eten met mijn medebestuursgenootjes (die me 2 uur geleden naar huis hebben gestuurd omdat ik er toch wel beroerd uitzag) en daarna nog even vergaderen..

Fijne avond nog!

Knuff
Kind!

Jarig!

(geweest)

Van Harte!

anoniem_6508c736c41ff wijzigde dit bericht op 10-10-2007 19:38
Reden: plakplaatje
% gewijzigd
Jaa, Spees, gefeliciteerd!

Ik heb het de angel gevraagd (mijn 6 blijft even niet hangen, joechei). Dus ik hoop op een plaatje binnenkort.

Ik probeer een vakantie te plannen en een weekendje of iets langer naar Berlijn.

Kjong, goed idee.

Cadi, hoe bevalt je nieuwe kapsel? Is het euh.... apart?
Gefeliciteerd Miss Speed.

Ik ben 27 en ervaringsdeskundige in LDRs. En dat het bij mij over is gegaan betekent niet dat het bij anderen ook mis moet gaan.

Verder gaat het even niet zo goed. Nog steeds druk op werk, studie, hoofd. Komt wel weer goed.
Haha, Berliner waarschuwt me, in verband met de vakantiebestemmingen die nog in de race zijn, voor de mediterrane man. Die is gevaarlijk. Dames, u bent gewaarschuwd.

*zwaait met haar vinger, met name richting Kjong, Cadi, Isiss, Nemo, Taromit en haarzelf*
Waarom Harmen Siezen, Fille? Vind hem wel een leuke man trouwens. Haha!
Goedenavond dames!

Kennen jullie me nog? Volgens mij heb ik inmiddels al dik een maand niet meer gepost, maar een nieuw topic, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Ik zal me eerst weer even voorstellen:

La Moon, 23, Chileense vriend op Canarische Eilanden en per januari (hoop ik, het is al eerder uitgesteld) geen LDR meer, want dan ga ik vriends kant op.

Eindelijk weer eens een beetje tijd (en fut) om te posten. Afgelopen tijd was gewoon heeeel erg druk. Scriptie eindelijk afgemaakt, nog even een vakantie tussendoor (helaas niet naar vriend) en vrijdag gaat het er toch van komen: afstuderen!!!! En speciaal voor deze gelegenheid komt morgen vriend hier voor een week! Dus ik ben heel blij op dit moment natuurlijk...zit bijna al uren af te tellen. Nu voel ik wel iets van een griep opkomen, het zal toch niet he. Ik hoop maar dat het spanning of iets dergelijks is.Ben eigenlijk nooit ziek, maar je zal het net zien. Ik duik dus maar vroeg m'n bed in (en dan is het ook eerder morgen natuurlijk:-p )

Vanaf nu zal ik weer wat beter m'n best doen hier op t forum en wat meer reageren.

Oja, Miss Spees: gefeliciteerd nog!
quote:kjong schreef op 10 oktober 2007 @ 00:19:

Kjong, 2 kinderen, Kman in TR.

Hoop gezeik, hoop liefde, en hoop doet leven.

Hatsee.

Fille, schande, kanjeniemake! Zomaar de struisvogel wegbonjouren en dan dit prutswerk. Ga het fiksen onder de Viva pijlert, of vraag een engel, onder moderator, om hulp.

Magnolia, goed huis wijfie.

Etosha, extra spierballen gewenst. En de mailtjes van klanten niet lezen, wel doorsturen naar 1 collega zodat die er gek van wordt en er werk van maakt.

In het kader van goedmaken met Cadi heb ik haar vanavond naar de kapper gestuurd. Met de kapper vantevoren overlegd dat ze de naam van Cadiman in het achterhoofd zou scheren en ze paars met blauwe plukken krijgt.

Ik heb wel een sms gekregen dat ze bij de salon is aangekomen, maar niks van Cadi daarna ontvangen.

Zou het niet in goede aarde zijn gevallen?

Liegebeest.....Ik sms'te dat jouw kapper wel op een of andere gifmenger leek....ze bleef smeren. Ik heb het gister getracht te bekijken in met twee spiegels richting achterhoofd en het enige wat ik zie is:

namidaC ...... Ik snap er werkelijk niets van.....:rofl: Maar lieve Kjong hartelijk dank voor dit heeerlijke avondje. Ik heb werkelijk genoten en er zelfa een fantastische massage gekregen en natuurlijk heerlijk geroddeld. (lekker puh)

Oh ja, Cadi, 2 kinderen en 1 man in Turkije. Door de mijzelf opgelegde rust gaat het eigenlijk wel een stuk beterder met me maaar voorlopig houd ik nog even de meeleesmodus aan (als jullie het niet al te erg vinden). Leef erg mee met alle verhalen maar het is hier momenteel druk druk druk en ben nog steeds bezig alles een plaatsje te geven. Neeeee, tis niet uit met Cadiman maar ik moest wel even slikken na de vakantie maar daarvoor heb ik Ph.Dr.Kjong achter me staan en die sleurt me er doorheen.

Lieffies tot gauw, ik volg het mooie huis, het heerlijke eten op bestelling, juffies die geen plaatje kunnen plakken, afgepeigerde meid die hulp met de verhuizing nodig heeft etc etc etc.
hola,

Alles helemaal happy hier nu, was de rest van de week wel anders. We worden allebei een beetje moedeloos af en toe en kan soms leiden tot onzinnige discussies.

@ la moon, gefeliciteerd wat heb je gestudeerd? Super dat je vriend hierheen komt :D. Heb je werk gevonden op de canarische eilanden?

@ speeseend, gefeliciteerd!!
Liegbeest?

Ik? Moi? Mijn persoontje?

Ik lieg noooooit!
Cadi: Graag foto van nieuwe coupe.

Fille: gaat 't over 'n eventueel Marokko reisje? (oh *zucht* vandaag op m'n werk de op één na mooiste marokkaan gezien, 't is 'n studentje van nog maar 'n jaar of 20 maar alledrie de mutsen hier op de kamer kregen 't er effe heel warm van)

Heeft die Berliner eigenlijk al 'n keer 'n rondleiding in NL gehad?

Spees: proficiat! En Maastricht is errug leuk! (rommel-/antiekmarkt zondagochtend is super, maar dan moet je dan wel samen uitslapen voor opgeven)

La moon: goed nieuws, afstuderen! En vriend d'r bij, leuk!

Kjong: wanneer ga je nou?? Ticket is toch wel geboekt, of niet?

Marg: meer verhalen!

Nemo: hoe'st in NL?

Philly: onzinnige discussies zijn niet gaaf, maar zijn debet aan ldr. Fijn dat 't verder wel goed gaat!

Etosha: doe je ook nog wel 'n beetje relaxed i.p.v. alleen maar rennen & stressen?

Es: kan je niet iets regelen op je werk dat je tijdelijk even wat minder werkt om studie & hoofd op orde te krijgen?

Nomade: geen betaalbaar ticket meer gevonden in december?

Pffff, effe denken...

Rianne:

Stuntie: lees je hier ook nog ooit mee eigenlijk? Ga je nog steeds als 'n speer?

Magnolia: hoe bevalt 't nieuwe huis? Al helemaal gewend intussen?

Yas: nog in kampeermood?

Celtic: hoog op de roze wolk? Update! (ook al woont ie maar 5 minuten weg!)

Biggetje: leef je nog? Laat 'ns wat van je horen!

Taromit: laatste avond in Marokko? Is ramadan nu afgelopen bij jullie?

Heb nou toch wel zo iedereen, toch?

Zelf niks te melden hoor. Avondje werken, maar is nu al bijzonder stil & saai. Ben bezig met allerlei kleine vervelende klusjes die ik speciaal heb laten liggen tot vanavond maar waar ik (uiteraard) nu geen bal zin in heb.

Ontopic ook weinig te melden, deze week geen 'R. in België' verhalen. Ramadan bijna afgelopen, ben ik wel blij om. Is toch een vreemde tijd, vooral relatietechnisch gezien. R. is helemaal back to basic gegaan, ook qua intimiteit, en dat vind ik wel zwaar. Heb heel erg moeten wennen aan niet in elkaar verstrengeld slapen (wat ik niet met sex associeer, maar R. wel met té veel intimiteit), en moet na morgen waarschijnlijk weer wennen aan wél in elkaar verstrengeld slapen. Voordeel daarvan is dat er dan weer genoeg dekbed beschikbaar is.
Gister toch een leuke avond gehad...heb een erotische party bij me thuis gehad, je weet wel een tupperware voor 18+! Tja, had dat gelezen en dacht moet ik maar eens organiseren! Met zn 8en bij mij thuis, eerst een beetje lacherig. Maar helemaal geweldig. De consulente was net een meid die bij onze vriendinnenploegje kon, en het was echt geen smerige bedoeling, wat je misschien in het begin denkt maar gewoon op een hele nette en leuke manier werd er vanalles van hand, hand....ahum, gegaan, haha! Ze had op het eind van de avond een leuke omzet!!!!

Tja, ticket is een groot probleem, de tickets die al niet betaalbaar zijn, maar waar ik misschien nog een beetje over aan het nadenken was. zijn nu al weg! Tja dan kan ik wel een weekje gaan maar dan ben ik nog 750euro kwijt, vind ik gewoon te gek....of ben ik nou zo'n zuinige miep....

Ja ik ben nu maar weer weekjes aan het tellen tot eind Febr. dan ga ik 2 wk! Pa en ma gaan ook in een hotelletje daar zitten, voor vakantie en ontmoeting...spannend toch wel een beetje!

Ja, ja, ik heb begrepen dat het morgen zo ver is..Ramadam is dan echt jammer dan...voorbij(?) Vriendjelief helemaal blij, hij is zelf geen moslim, maar zijn compound grenst wel aan een moskee! Hij is eergister nacht de hele nacht wakker geweest omdat het bidnacht was van 9 uur 's avonds tot 6 uur!

En ja, je raakt er aan gewend om elke ochtend rond 5 uur je bed uit geschreeuwt te worden door de imam die met een megafoon naast je bed in je oor Allah achbart....(?), de mensen oproept voor gebed, maar dat de hele nacht door, nee word je niet vrolijk van. 'Mijn broer' Muhammed nog ff een fijn suikerfeest toegewenst, maar hij had het nog wel over de stand van de baan enzo...dan pas echt kon het feest beginnen!

Dus ja, isiss, kan me wel wat bij voorstellen dat je blij bent dat het straks weer normaal is!
Allah oe akbar. God is groot.

Stand van de Maan, niet de baan.

En suikerfeest, dus niet zomaar feest.

Zo. Weer wat geleerd.

Hebben jullie je zwartwit-tieten al op Viva staan?

Ja geboekt, volgende week zit ik er nu een dag.

Zag nog even dat de tickets een 100¤ duurder zijn. Blij dat ik gewoon gelijk geboekt had.
nee, nog niet. Wil 't in 't weekend effe doen. Gaan we dan 'herken de tiet' doen? En wat is er te winnen?
Voor elke inzending betaalt Viva ¤2,50 aan het Kankerfonds in het kader van borstkanker.

Zie onder VivaBlog, AnyBorst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven