Longdistance deel 10!!!!

07-10-2007 22:06 2899 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoera, een jubileum!

Perfect idee! Hoe kan je daar niet eerder op zijn gekomen?

Nemo: goeie reis!

En wij hebben ons eerste kookopdrachtje binnen! 12 collega's! (cheering smiley zonder zin in ander schermpje te openen)
Oh wat goed. Twaalf nog wel. (huppelende smiley zonder zin om ander schermpje te openen en zonder te weten of die wel bestaat)
Ik heb mijn visum, ik heb mijn visum, ik heb mijn visum, whoooooooooowhooooooooooooooo. (dansende, zingende, huppelende smiley)
dit is wel 'n ander schermpje waard

Hoera!

Haha Isiss, great minds think alike.
Hee Rianne, wat een goed nieuws! Gefeliciteerd, joehoe!!!

Ontharen, yuk. Ik scheer mijn benen en oksels, gewoon met mes en gel. Bikinilijn scheer ik en knip ik bij. Veel te veel gedoe anders. En hee, als Lief niks aan zijn haren doet, hoef ik ook niet toch?

Ik ben bij pakketje nummero acht, ik moet er zeventien en inmiddels zijn er ook alweer vier bij gekomen. Leuk hoor die boekenverkoop, maar het kost wel tijd. Ach, beter zo voor de tv dan alleen voor de tv hangen en niks doen: zo verdien ik nog eens wat. definitie van thuiswerk toch?

zo zit ik nu op kantoor, haha. Moet heel hard werken, maar dat lukt nu gewoon echt niet.
Ach, werken kan altijd nog.
quote:findingnemo schreef op 16 oktober 2007 @ 21:41:

Margaretha: balen dat je je ticket moet veranderen, maar de bedoeling is dus dat je met vriendjelief naar NL komt? En plannen voor de Efteling? Habibi is ook nog nooit in de Efteling geweest, dat staat ook echt op mijn lijstje om met hem een keer te doen (ooit als hij weereens hier naar toe kan komen en de financien beter gaan!)

!!!

Ik heb de kaartjes bij elkaar gespaard bij de C1000.

Ik wil al zolang ik vriend ken met 'm naar de Efteling. Hij wordt nog niet warm of koud van 't idee, maar dat komt vast omdat hij er nog nooit geweest is (zoiets had hij ook met Sinterklaas, zag hij de lol ook niet van in voor 't daadwerkelijk zo ver was).

Maar het is geregeld, we hadden nl. al tickets (ik heb mijn diploma uitreiking dus dat is wel de moeite), alleen moesten we nu de tijd verzetten.
Wow wat veel goed nieuws!!!!

Isiss:

Fille:

Rianne:

Nemo:
Jaa, Efteling! Staat ook heel hoog op m'n 'things do to met R. in NL'-lijstje. Maar ook bij ons hetzelfde: toen ik laatst uitlegde wat de Efteling dan was, werd ie er ook niet warm of koud van. "Als jij het leuk vindt om daar samen naar toe te gaan, gaan we er samen naar toe". Hmmm.

M'n ouders waren bij ons en we probeerden in 't frans uit te leggen wat 'n achtbaan is. Pa is zeer beperkt in frans, maar kan wel wat woordjes opdiepen uit 'n ver verleden. Achtbaan werd toen 'huit route'. Was de eerste keer dat R. m'n moeder de slappe lach zag hebben.
Hahaha 'huit route.' Wat briljant.

Ik ben één keer, in een ver, ver verleden in de Efteling geweest. Maar aangezien er zoveel mensen zo enthousiast over zijn (niet alleen jullie dus) moet ik toch maar 's gaan geloof ik.
@rianneplaya: Gefeliciteerd!!!

Efteling... Moet 14 jaar geleden zijn dat ik er was. Toen ik m'n eerste communie heb gedaan zijn we weekendje naar Nederland gegaan.. Een dagje Land van Ooit en een dagje Efteling...

Verder hier alleen maar goed nieuws (maar toch ook wel es)...

Vrijdag heb ik een afspraak met een advocaat die me voor maar ¤250 gaat scheiden... (De anderen kostten allemaal boven de ¤1000)... Daarna ga ik naar m'n vader (aangezien die advocaat op 20km van m'n vader woont en op 100km van hier bij mij)... Nachtje daar blijven slapen en zaterdag voor hem koken en in de avond dan weer naar Brugge. Want 's avonds heb ik weer MSNdate met m'n mannetje...

+ De dag dat ik voor de rechtbank verschijn, spreekt de rechter hoogstwaarschijnlijk meteen m'n echtscheiding uit, waardoor ik een maand daarna al m'n echtscheidingsbewijs heb. DUSSSSSS... Ik zal waarschijnlijk helemaal niet zolang LD zijn als ik had gevreesd.

Verder heb ik daarnet m'n mannetje geMSN-d... Alles gaat super goed met hem.. Hij ziet er goed uit, (Grrrr lekker gespierd nu hij weer fitnesst. ) en klinkt vooral heel goed. Ik voel me eigenlijk ook veel beter dan de voorgaande keren. Nog geen heimwee gehad (Zegt mama: Je bent nog maar pas 3 dagen terug), maar vroeger had ik vanaf seconde 1 op belgische bodem al heimwee en een kutgevoel...

Verder de site... die vlot beetje bij beetje... Had vandaag iemand uit ZuidNederland die speciaal voor z'n verloofde tot in Brugge was gekomen om haar juwelen op te halen.. Er is best nog vele uren werk aan de site, maar ik zie het positief... Het moet goed komen en HET zal lukken... Als het niet lukt om de site van de grond te krijgen en juwelen te verkopen zie ik niet in hoe ik volgend jaar zal kunnen overleven in Marokko, want met het weinige geld dat hij nu verdient, kunnen we nog niet eens de huishuur betalen...

@Issis: Ik probeer aan m'n marokkaan ook SixFlags enzo uit te leggen, maar die snapt ook niet waarom iedereen staat te springen om er naartoe te gaan... Ik weet niet of je al ooit een "pretpark" in Marokko hebt meegemaakt, maar telkens opnieuw doen ze me denken aan sschilderijen van Breughel, je ziet er dezelfde soort "attracties"... Die van mij wil ik ook graag meenemen naar Sixflags, staat hoog op m'n lijstje, samen met één of ander muziekfestival, de ijsschaatsbaan, etc...
Rianne te gek joh! Zal wel een last van je schouders afgevallen zijn?

Fille, wat blijft dat plaatje???

Kjong is tango aan het dansen Ik wil ook! Heb CM vanavond aan de lijn gehad en dan is het weer zooo gezellig, totdat we samen een "gezin" moeten runnen Maar alles kompt reg!
Taromit, ik merk dat ik oud ga worden....jij 21 jaar, nu getrouwd, straks gescheiden (hoe oud was je dan toen je trouwde?) En nu alweer denkend aan volgend huwelijk voor voorjaar 2008

Daar valt letterlijk en figuurlijk mijn bek dus van open.
Mijn moeder en de moeders van bijna al mijn vriendinnen waren ook zo tussen de 20 en 23 toen ze trouwden.

Tegenwoordig zien ze ons (zeg ik maar even als 22jarige) als babies, en dat vergeten ze dan even
@cadi: Ik was bijna 19 toen ik noodgedwongen trouwde. M'n vriend was illegaal hier. 1. Qua financiën hadden we het niet echt breed met maar 1 loon( het m ijne). 2. Er was telkens die schrik van: Wie weet komen ze hem vandaag ophalen om het land uit te zetten... Ik was 2 jaar samen toen ik met hem trouwde...

Nu langs de ene kant misschien ook "noodgedwongen", omdat ik anders het land wordt uitgezet en hij de bak in vliegt. Maar moest de relatie niet goed zijn, dan kwam er zeker geen huwelijk... En moest er nu nog in de volgende maanden iets fouten lopen tussen ons, komt er ook geen huwelijk. Met m'n huidige vriend ben ik dan ook alweer 2 jaar samen.
Dus je was 19 toen je trouwde en 19 toen je een relatie kreeg met je huidige vriend?
Cadi, wel fijn dat het zo gezellig is aan de telefoon. En het komt vast goed. Dat moet!

Marg, ik werkte vanaf mijn achttiende in de thuiszorg. Toen werd ook een keer gezegd dat ik pas negentien was en al schoon liep te maken. Euh, ja, vroeger gingen meisjes op hun dertiende als hulp werken. Maar goed. Nu denk ik ook soms bij vijftienjarigen: 'je bent vijftien! Ga met barbies spelen!'
quote:fille schreef op 19 oktober 2007 @ 00:35:

Dus je was 19 toen je trouwde en 19 toen je een relatie kreeg met je huidige vriend?

Inderdaad... Ik ben 2 maanden voor m'n 19e verjaardag getrouwd... En 5 maanden voor m'n 20e verjaardag heb ik m'n huidige vent leren kennen... Het heeft dan nog een maandje geduurd eer we iets hadden samen... En 2 maanden later woonden we al samen...

M'n huwelijk heeft trouwens maar 2 maanden stand gehouden... Ik had op 2 jaar relatie nooit last gehad van z'n losse handjes, maar de dag dat ik die losse handjes heb ondervonden, dat was meteen het einde van het huwelijk.
Hallo en doei!!

Nog 1 week internetloos (hoop ik)

Laterzzzz!!!
Geen bijzonderheden
Tot volgende week Yas! Veel kampeerplezier!
Hallo, ben nieuw hier en op zoek naar lotgenoten. Ik zal me even voorstellen: Ik heet Jooles, (net) 27 en woon sinds 2 maanden weer in Nederland. Hiervoor heb ik 2 jaar in Ierland gewoond. Daar mijn (Nederlandse) vriend leren kennen, aan het begin alleen vrienden geweest, maar 2 maanden voordat ik terug kwam naar Nederland een nogal heftige relatie gekregen, wat eigenlijk niet gepland was. Hij was toen echter ook al bezig met een nieuwe baan. Nu zit hij in China, zijn grote droom. Hij wil niet meer terug komen naar Nederland, ik wilde juist heel graag terug en nu hebben we dus een longdistance relatie. Wat heel vervelend is, is dat een relatie voor mij (en ook voor hem) nog nooit zo goed en vertrouwd heeft gevoeld als deze. In maart wil ik hem gaan opzoeken en dan moet er denk ik een beslissing vallen over de toekomst. Aan de ene kant kijk ik er heel erg naar uit om hem weer te zien, aan de andere kant ben ik er ook heel zenuwachtig over. Nu is hij heel gelukkig in China en ik gun het hem van harte, maar stiekem hoop ik dat het op een gegeven moment toch tegen gaat vallen en hij toch weer terug komt. Eigenlijk heel gemeen en egoïstisch.

Zoek dus nu mensen die in hetzelfde schuitje zitten om tips en dergelijke uit te wisselen. Hoop op reacties!
Jooles, welkom. Lijkt me niet meer dan menselijk dat je stiekem hoopt dat hij het niet naar zijn zin heeft en naar Nederland komt. China is ook ver weg, niet iets waar je elke maand een weekendje heengaat. Ik weet niet wat je verder wilt weten, maar er is vast altijd iemand die een antwoord heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven