Opel Corsa kosten?

04-05-2010 12:50 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

over een half jaartje moet ik waarschijnlijk een auto'tje kopen omdat waar ik heen moet geen openbaarvervoer is...

nu ben ik me dus al aan het oriënteren, en lijkt me een opel corsa wel leuk, prijs aanschaf is in iedergeval al te doen!

nu vraag ik mij af wat jullie dus aan maandelijkse kosten betalen voor zo'n auto?

het word er wel eentje ergens uit 1994 tm 1998,

en hoe zuinig rijden zulke auto's?

heb nog nooit een auto gehad, dus vandaar dat ik me er in verdiep

hopelijk zitten hier mensen met corsa ervaringen!
Linkje

Het is niet mijn smaak, maar misschien vind je het wel leuk. Een Opel Tigra. In principe hetzelfde als een B Corsa (Het type Corsa die jij zoekt is een B Corsa.)
de 1e link is al verwijderd van marktplaats, de 2e heeft alleen al rond 225 ton gelopen, of maakt dat bij de corsa dan weer niet uit omdat de distributierieriem er niet in zit?

tigra vind ik een patserbak haha

http://www.2dehands.be/au ... ing-5-deurs-65726837.html

de i modellen? vind ik erg leuk maar die zijn weer prijziger als de b modellen als ik het zo bekijk.
Dat is een 1.4i. Dat heeft te maken met de motor. Dat betekend dat het een 1400 injectiemotor is.
Moet de auto uit België komen? Of Nederland?
ben nu nog aan het orienteren, september ben ik van plan om er een aan te schaffen, maar dan wel in NL. was een voorbeeldje:)

ben in iedergeval een stuk wijzer geworden. ben er haast wel zeker van dat het een corsa gaat worden!

bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven