Stoppen met anticonceptie in 2010 :duckie:

09-01-2010 20:02 2479 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vervolg van topic 'Stoppen met de pil in 2010'.

Nu met tabel.

NaamLeeftijdWanneer voor het echie?N.O.D.ZwangerWanneer uitgerekendMarloes8425Januari 201011 juniTeepje29Januari 2010 19 januari 2011PinkLady25Januari 2010Rihs23Januari 2010 3 dec 2010Nolleke27Januari 2010 15 jan 2011Thir10senses22Januari 2010Lente198129Januari 201019 juniTroela7832Januari 2010Maedl27Februari 2010Angie21xx26Maart 2010 24 dec 2010Emytje29Maart 201018 juniLily30 - 2e kindje30Maart 2010Mayala27Maart 2010Thomassen1125Maart 2010Raarmaarwaar32April 201026 juniKookabbura27April 20103 febr 2011Joda32April 20103 juliBianca198723April 201017 juniAnkeliem28April 201011 juliMeike198129April 20103 juliJanine2000131April 201031 jan 2011Nelleke425April 201030 juniNukje33April 2010Lazuurtje27April 201017 januari 2011Marill27Mei 2010Lievegerritje24Mei 2010Knorretje28 - 2e kindje29Mei 2010Juuls8227Juni 2010chocolate_lover26Juni 201024 juniJuffertje2228Juni 20107Up24Juni 2010Drenthegirl26September 2010
't "voordeel" is dat ik as. weekend een weekendje weg ben met de hele familie (Niemand in de familie weet dat we gestopt zijn met de pil.)...en kom dus maandagavond pas thuis, dus ik kan ook niet eerder testen dan dinsdag
@ janine: wat een opluchting.. ik schrok al dus er is hoop dat ik rond de 28 dagen blijf zitten ;)

Wat spannend meiden!!! Wat gaat het ineens hard ook met iedereen... geeft best wel wat hoop stiekem :$
Nou ladies...jullie hebben uiteraard helemaal gelijk. Kan natuurlijk nooit 11,9 cm zijn....heb er helemaal niet bij stilgestaan eigenlijk.

Heb net ff gebeld met dat echocentrum want het staat wel zo bovenaan de foto. Nu schijnt het de diepte te zijn waarop de foto is genomen (technisch verhaal dus)

Ze wist niet meer hoe groot de frummel zelf was, maar zal idd rond de 3cm zijn.

@Juuls82 & Nolleke: zou toch gaan denken dat jullie zwanger zijn dan....die test reageert alleen op HCG en blijkbaar zit er in je urine HCG anders had je geen streepje gehad....Duim voor jullie!!
Spannend alle NOD's die eraan komen, ik zondag. Heb voor mezelf besloten dat als ik nog niet ongesteld ben pas dinsdagochtend ga testen. Ik wil mezelf niet gek gaan maken met vage streepjes, en dan ook gelijk een CB digitaal.... nog ff geduld hebben dus!!!
@ iedereen die binnenkort moet testen of degenen die al getest hebben en niet zeker zijn van de uitslag, ik duim voor jullie!
@johanna85 Dankjewel!

@nolleke wat superspannend, word je nog ongeduldiger van denk ik haha.. Hoop het voor je!

Zoals ik heb uitgerekend zal mij NOD 11 juni dan zijn.. Behalve als ik de eerste dag van mijn ongesteldheid niet mee moet rekenen dan is het 12 juni Het goeie antwoord mag in de tabel haha!
Tabel is weer bijgewerkt, als er nog dingen niet kloppen, laat het dan ff weten.

@Angie, wanneer ben jij uitgerekend??
Dankje!
Ja jullie zijn zwanger hoor ik voel het aan me water(echt)

Yoehoew nog ff en dan hebben we weer wat cheerleaders er bij

Ik moet nog even geduld ben benieuwd!

Het verbaast me echt nog dat er nog maar 3 zwangeren zijn(of ik ben gewoon veel en veel te ongeduldig) van zo veel meiden,zou wel leuk zijn als er deze maand een heleboel bij komen:D
Ff snel een post,

Heb zo'n steken al 2 dagen echt niet normaal.. Maar had dat 3 maanden geleden ook. Ik zit mezelf deze ronde ook een beetje gek te maken..

Nolleke en Juuls ik duim heel hard voor jullie.. Wil ook testen maar durf nog niet, nog even te vroeg..

Ik duim dat het snel zondag is
Hier ook sinds gisteravond ineens weer wat buikpijn en lichte bloed bij afscheiding (sorry).

Ik dacht altijd dat dat mijn ovulatie was, omdat ik het de afgelopen keren ook had ergens halverwege mijn cyclus. Maar die is bij mij dan echt niet precies 2 weken voordat ik ongesteld moet worden. Dat beweren ze overal op andere sites, maar bij mij was het de vorige cyclus niet zo.. Dus of het wel mijn eisprong is weet ik niet..

Maar als het wel mijn ei is, dan hebben we op de juiste momenten gesext.

Sorry voor de egopost.
Goeiemorgen ,

nou gister niet ongesteld geworden, dus we wachten vandaag maar weer af, heb voor mezelf besloten dat ik pas volgende week ga testen als het dan nog niet zo is. Ook omdat dit pas de eerste keer na de pil is dat ik weer ongesteld moet worden, dus ken wel even duren.. Droomde zelfs dat ik een positieve test deed pfffffff:)

Succes allemaal met wachten op NOD

en een fijne dag

xxxxx
Ja hoor, het streepje was vandaag een stuk donkerder!

Ik heb geprobeerd om een foto toe te voegen van de test, maar dat lukt me helaas niet.

Het bloedverlies is ook gestopt en ik begin er steeds meer in te geloven dat het echt is!

O ja, mijn vriend reageerde echt heel leuk! Toen hij binnenkwam zat ik de dvd 'Het wonder van een nieuw leven' te kijken (deze had ik nog van mijn opleiding) en toen hij vroeg wat ik zat te kijken zei ik: Ik zit te kijken wat er op dit moment in mijn lichaam gebeurd!

Haha, hij deed spontaan een vreugdedansje en zijn glimlach is niet meer van zijn gezicht geweest. En net kreeg ik een sms die hij eindigde met: Dikke kus van papa

O ja, zo als ik zo uit kan rekenen ben ik op 15 januari 2011 uitgerekend!

@Juuls, heb jij ook al weer een keer getest?
@nolleke GEFELICITEERD!!!!!!!

Wat super en leuk dat je vriend zo reageert!

Hoop dat de lijst met cheerleaders snel langer wordt!
Met Pink eens, volgens mij zijn jullie hartstikke zwanger! Wat spannend!

Ik hou mijn om-de-dag schema nog een weekje aan en hoop daarna ook positief te gaan testen! Wat gaat het snel nu allemaal, hopelijk hebben we snel een Wij zijn allemaal zwanger-topic!

@Marill: ik vind ego-posts leuk hoor! Nu maar heel hard open dat het je ei was (wie zei ook weer: "in mei bevrucht mijn vriend mijn ei"? Laat dat ook jouw motto zijn )

(@juffertje: ben je er nog? nog nieuws?)
@Nolleke: ren ff naar de winkel voor een CB test,dan weet je zeker of en hoe lang! (Is ook goed voor mijn zenuwen haha)
Haha, daarvoor hoef ik niet naar de winkel te rennen, die ligt hier in mijn badkamerkastje.

Maar die bewaar ik echt tot zondag! Morgen wil ik niet testen, dan zaterdag weer een goedkope. Is die dan nog positiever dan vandaag, dan doe ik zondag die CB.

Ik moet ook in mijn achterhoofd houden dat morgen pas mijn NOD is, dus ik ben er wel heel erg vroeg bij!

Weet een van jullie trouwens hoe ik een foto kan plaatsen, dan kan ik m laten zien. Ik moet dan een URL invullen staat er.
@ Nolleke, GEFELICITEERD!!

Hier word ik vrolijk van!

Nu ben ik heel benieuwd of Juuls ook al heeft getest...

@Johanna, ik kan me wel vinden in dat motto!

Nog een paar weken en dan weten we het.
Ik heb geen idee hoe je een foto kan plaatsen, dus ik kan je niet helpen..
@nolleke: je kan alleen foto's plaatsen die al op een website staan. Dus als je deze foto nou bijvoorbeeld op mijnalbum.nl zet, dan kun je de url van die pagina hier plaatsen.

Ik heb om 13 uur een afspraak bij m'n directeur....ga hem het nieuws vertellen! Vind het best een beetje spannend

Ben benieuwd hoe hij reageert, hij vroeg aan de telefoon al waar het over ging....pppffff beetje omheen geluld maar
@Nolleke: WIEHOE!!!! Spannend hoor!

Vandaag hier de laatste pil genomen. Niks spannends aan, maar heb evengoed van die kleine zenuw steekjes in m'n buik. Ben zo blij dat we vanaf deze maand gaan beginnen.

Volgende maand gaan we op vakantie...Wie weet word er een kleine noor gemaakt, haha....

Ik probeer het wel los te laten en de natuur z'n gang te laten gaan, maar ik vind het zo spannend. Stel dat het de eerste maand al lukt. Je weet maar nooit natuurlijk :-)
@nolleke; gefeliciteerd! echt super!

Zo in de lijst te zien komen er een aantal nod-tjes aan. Ook die van mij (maandag pas......) Ik vind het zo super-spannend! ik voel allemaal steekjes, pijntjes enz. Wellicht ben ik schijnzwanger en rijp voor de psychiatrie.
@Piekerien We lopen zo bijna gelijk op, ik neem zondag mijn laatste pil in en gaan de 24e op vakantie! Best toevallig!

En wat je zegt, je gaat er niet vanuit maar het zal maar in 1 keer raak zijn! Ik vind het ook erg spannend!

Mijn moeder en m'n zusje hebben geen idee dat we al zover zijn haha!
@Joda; Ik heb soms dezelfde gedachte, hoe meer ik er aan denk, des te meer "kwaaltjes" ik "voel"...

We wachten maar tot de 12e, mocht ik dan nog geen te bekennen is, dan gaan we er maar een test aan wagen...

Ik ga nu eerst maar even lekker een weekendje weg! Ik hoop na het weekend nieuwe te zien met al die as. NOD's

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven