Jongensnamentopic!
dinsdag 4 mei 2010 om 21:34
dinsdag 4 mei 2010 om 21:50
quote:Catooo schreef op 04 mei 2010 @ 11:33:
Senna vind ik echt een meisjesnaam, Senne iets meer jongens maar ook voor meisjes. (is mijn persoonlijke mening hoor)
Voor een meisje vind ik een jongensnaam best stoer, maar andersom vind ik altijd beetje zielig.. dus ik zou Senna niet doen.
Vind je Julian dan ook niet de mooiste? En dat terwijl Senna echt een jongensnaam is. Mijn vriend dacht er eerst net zo over als jij, maar toen kwam ik erachter dat een bekend Formule1 race-iemand Senna heet, toen had ik 'm om.
Senna vind ik echt een meisjesnaam, Senne iets meer jongens maar ook voor meisjes. (is mijn persoonlijke mening hoor)
Voor een meisje vind ik een jongensnaam best stoer, maar andersom vind ik altijd beetje zielig.. dus ik zou Senna niet doen.
Vind je Julian dan ook niet de mooiste? En dat terwijl Senna echt een jongensnaam is. Mijn vriend dacht er eerst net zo over als jij, maar toen kwam ik erachter dat een bekend Formule1 race-iemand Senna heet, toen had ik 'm om.
dinsdag 4 mei 2010 om 21:52
dinsdag 4 mei 2010 om 21:53
quote:royanne77 schreef op 04 mei 2010 @ 21:34:
Pffff, jongensnamen kunnen zo lastig zijn!
We hebben al een Tijn.
De tweede is op komst, we weten nog niet wat het wordt, hebben wel al een meisjesnaam (dankzij meisjesnamen topic )
we denken zelf in de trant van siebe, siem, sep...maar tis het allemaal nog niet.
Jullie suggesties??
Moeilijke naam om wat bij te verzinnen eigenlijk.
Ik vind Tijn & Fenne wel leuk klinken, zowel J/M.
Pffff, jongensnamen kunnen zo lastig zijn!
We hebben al een Tijn.
De tweede is op komst, we weten nog niet wat het wordt, hebben wel al een meisjesnaam (dankzij meisjesnamen topic )
we denken zelf in de trant van siebe, siem, sep...maar tis het allemaal nog niet.
Jullie suggesties??
Moeilijke naam om wat bij te verzinnen eigenlijk.
Ik vind Tijn & Fenne wel leuk klinken, zowel J/M.
dinsdag 4 mei 2010 om 23:00
woensdag 5 mei 2010 om 15:47
quote:Chococa schreef op 04 mei 2010 @ 21:50:
[...]
En dat terwijl Senna echt een jongensnaam is. Mijn vriend dacht er eerst net zo over als jij, maar toen kwam ik erachter dat een bekend Formule1 race-iemand Senna heet, toen had ik 'm om.
haha maar die heette Senna van z'n achternaam
mooie man, is helaas verongelukt
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ayrton_Senna
[...]
En dat terwijl Senna echt een jongensnaam is. Mijn vriend dacht er eerst net zo over als jij, maar toen kwam ik erachter dat een bekend Formule1 race-iemand Senna heet, toen had ik 'm om.
haha maar die heette Senna van z'n achternaam
mooie man, is helaas verongelukt
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ayrton_Senna
woensdag 5 mei 2010 om 15:53
zonnetje; loïs en ...
finn, noud, juup, loek, tom/thom, alex, chiel, milan, boris, david, vince.
royanne77; tijn en ...
felan vind ik leuk! filon en filan mwah, maar misschien wennen. filan vind ik leuker dan filon denk ik.
ik vind zelf bij tijn namen leuk als kas, jules, marn, rune, jort, max, pelle, wout. maar misschien wil je een wat apartere naam? (gezien je opties filon/filan en de meisjesnaam )
finn, noud, juup, loek, tom/thom, alex, chiel, milan, boris, david, vince.
royanne77; tijn en ...
felan vind ik leuk! filon en filan mwah, maar misschien wennen. filan vind ik leuker dan filon denk ik.
ik vind zelf bij tijn namen leuk als kas, jules, marn, rune, jort, max, pelle, wout. maar misschien wil je een wat apartere naam? (gezien je opties filon/filan en de meisjesnaam )
woensdag 5 mei 2010 om 22:34