Viva meet part 3!

02-05-2010 22:33 743 berichten
Alle reacties Link kopieren
In navolging op de 2 eerdere meets georganiseerd door de door ons o zo gewaardeerde Zwieber en Minny hebben zij voor nu het stokje over gedragen en zal de organisatie voor meet 3 in handen zijn van een nieuw commitee!

Met de fabelachtige eer om deze meet te organiseren nemen wij dus het stokje over en zullen we proberen om ook deze meet weer memorabel te maken!

Aanmelden kan via: vivameet@gmail.com

Waar de meet gehouden wordt is nog geheim en zal zoals vanouds bekent gemaakt worden de dag voor de meet.

Datum voor de meet is : 11 september 2010!!!

Plaats voor de meet is: Utrecht

Komt allen en vreest niet!

het commitee,

Q, Dushi & Biol

Iedereen die zich aan de forumregels heeft gehouden en door de veiligheidscheck heenkomt is standaard welkom, tenzij de meetdictators* zich nog ter plekke bedenken. In dit geval is dat voorrecht behouden aan Dush, Q en Biol. Garantie dat je welkom bent op het moment dat je voor de deur staat krijg je nooit. Simpelweg omdat veiligheid voor alles gaat. Is er enige twijfel over veiligheid, ben je niet welkom klaar.

Dus in principe is iedereen welkom, als je door de veiligheidscheck heen komt die bij aanmelding plaatsvindt en die bij de deur en tijdens de meet gewoon doorgaat. Jullie kunnen je vast nog herinneren dat ik Dhr. Boogje nog persoonlijk uit de zaal geplukt heb omdat hij zogenaamd per ongeluk het wachtwoord vergeten was te geven en de andere ingang nam. Dat hoort er gewoon bij. De beveiliging gaat ook tijdens de meet door. Het meenemen van Bijlen, Kalashnikovs (ook voor jou Dieg!), of andere gevaarlijke voorwerpen zijn niet welkom met als uitzondering een scherpe tong,

Even een toevoeging op de algemene regels:

Indien er door ons besloten wordt om geen toegang te verlenen is dit besloten op zwaarwegende gronden en zal er ook geen discussie plaats vinden over het hoe en waarom. Posts in dit topic over dit specifieke punt zullen worden genegeerd en indien nodig zal er een verzoek tot verwijdering van de posts plaatsvinden.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Je zegt het verkeerd, Biol. We houden van een goede, gedegen voorbereiding, zonder overhaaste acties of beslissingen.

(Klinkt het al vertrouwenwekkend? )
wat Q zegt dus
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Het klinkt hier nou alweer gezellig. Jammer hoor dat ik dit keer moet overslaan.
Jammer, Teddy. Ik zal de vrouw achter het konijn in de wasmachine missen!
Ehm Janna... Ik weet niet hoelaat het begint, maar ik kom heel misschien uit het Noorden. Dus dan zouden we niet samen kunnen reizen.
quote:Lys schreef op 06 mei 2010 @ 10:36:

Rooooozzy, jij komt ook, hè? Met Yathidinges? Zou ik erg leuk vinden.

Ja, denk het wel. Op wat voor dag valt het? Nog niet naar gekeken..Zaterdag weer? Yath gaat vast ook mee.

Leuk, heb er weer zin in, vond het de vorige keer super gezellig!

En Nijntje, als je dit leest: jij moet ook weer komen hoor!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Heb een mailtje gestuurd in ieder geval..
Oehh gezellig laat Yath idd maar lekker meekomen La Vie met Rozen... En Nijnarella ik hooooooooooop dat je dit leest: en dat je ook gaat komen
Heel gezellig ja, leuk om jullie allemaal weer te zien.

Nu gaan we wel wat langer kletsen dan vorige keer hoor Does! Of een beetje meer in elkaars buurt zitten. En weer dansen! Desnoods til ik je op en draai ik je in de rondte

Alles goed met je trouwens?

Long time no speak..

Ben even niet meer zo actief op het forum de laatste tijd.
Nemen alle wreckers hun boeken mee? Lijkt me wel erg leuk!
La Vie

IBI als jij graag wil dat WTJ op de meeting zijn dan neem ik de mijne mee. Kan ie weer fijn uitgelaten worden, hopelijk samen met andere WTJtjes
Ja wreckie-date! Zijn ze dan niet al vol of uitgewrecked, september is nog een eindje weg.. Anders maar dummies meenemen..
quote:qwertu schreef op 06 mei 2010 @ 17:50:

Jammer, Teddy. Ik zal de vrouw achter het konijn in de wasmachine PC missen! Heeft dit konijntje een brilletje nodig?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Jumpsje, dat zat ik ook al te denken, een volle WTJ. Toch maar een paar blz openlaten
Deze keer kan ik lekker met iedereen kletsen ipv gastvrouw te zijn
quote:Jumpsje schreef op 06 mei 2010 @ 18:41:

Ja wreckie-date! Zijn ze dan niet al vol of uitgewrecked, september is nog een eindje weg.. Anders maar dummies meenemen..Neenee, de andere delen. Ik heb "this is not a book" al in huis.
Haha Q,
quote:mylenevalerie schreef op 06 mei 2010 @ 18:45:

[...]

Heeft dit konijntje een brilletje nodig?

Dacht ik ook.

En het is ook nog eens een teddybeer.
anoniem_59324 wijzigde dit bericht op 06-05-2010 21:47
Reden: woordje vergeten
% gewijzigd
Klopt brum. Heb er ook vreselijk om gelachen tijdens vorige meet. Q zeer overtuigend met haar konijn in de wasmachine... Hihi
Hahahaha, ik ook.

Jullie wéigerden gewoon om mij goed te begrijpen!
Ja dat was een geweldige conclusie van Q.... Ted dat is toch een konijn he hahahah
Huillie
Zo. ik heb me weer officiel voorgesteld
Ja, dat vind ik echt.
Wanneer komt die HRS normaal eigenlijk opdraven?

Ik voel me een beetje miskend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven