Viva meet part 3!

02-05-2010 22:33 743 berichten
Alle reacties Link kopieren
In navolging op de 2 eerdere meets georganiseerd door de door ons o zo gewaardeerde Zwieber en Minny hebben zij voor nu het stokje over gedragen en zal de organisatie voor meet 3 in handen zijn van een nieuw commitee!

Met de fabelachtige eer om deze meet te organiseren nemen wij dus het stokje over en zullen we proberen om ook deze meet weer memorabel te maken!

Aanmelden kan via: vivameet@gmail.com

Waar de meet gehouden wordt is nog geheim en zal zoals vanouds bekent gemaakt worden de dag voor de meet.

Datum voor de meet is : 11 september 2010!!!

Plaats voor de meet is: Utrecht

Komt allen en vreest niet!

het commitee,

Q, Dushi & Biol

Iedereen die zich aan de forumregels heeft gehouden en door de veiligheidscheck heenkomt is standaard welkom, tenzij de meetdictators* zich nog ter plekke bedenken. In dit geval is dat voorrecht behouden aan Dush, Q en Biol. Garantie dat je welkom bent op het moment dat je voor de deur staat krijg je nooit. Simpelweg omdat veiligheid voor alles gaat. Is er enige twijfel over veiligheid, ben je niet welkom klaar.

Dus in principe is iedereen welkom, als je door de veiligheidscheck heen komt die bij aanmelding plaatsvindt en die bij de deur en tijdens de meet gewoon doorgaat. Jullie kunnen je vast nog herinneren dat ik Dhr. Boogje nog persoonlijk uit de zaal geplukt heb omdat hij zogenaamd per ongeluk het wachtwoord vergeten was te geven en de andere ingang nam. Dat hoort er gewoon bij. De beveiliging gaat ook tijdens de meet door. Het meenemen van Bijlen, Kalashnikovs (ook voor jou Dieg!), of andere gevaarlijke voorwerpen zijn niet welkom met als uitzondering een scherpe tong,

Even een toevoeging op de algemene regels:

Indien er door ons besloten wordt om geen toegang te verlenen is dit besloten op zwaarwegende gronden en zal er ook geen discussie plaats vinden over het hoe en waarom. Posts in dit topic over dit specifieke punt zullen worden genegeerd en indien nodig zal er een verzoek tot verwijdering van de posts plaatsvinden.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
11/9 OMG dan durf ik niet
ik wilde al geen linkjes plaatsen naar die datum!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Gaan we vliegen? Of meeten we op Schiphol?
Erik is de Mol en HPL de Lul.
In welke provincie vind de meet plaats?
Hmz... wel spannend... wel doen of niet doen?
Iets anders
waarschijnlijk zal er wederm gekozen worden voor het midden van het land ivm de vele forummers vanuit zowel het hoge noorden als het diepe zuiden!
Ja!

Als alles goed gaat ben ik 11 september niet pas bevallen of geveld door een buikgriep, dus deze keer kom ik echt!!
The time is now
aanmelden kan dus op bovengenoemd mailadres..... morgen ga ik weer reageren... nu slapen!
Meteen een vraag voor het verse commitee.

Klopt het dat de meethyves uit de lucht is? (Of dat ik eraf ben geknikkerd )
The time is now
quote:Babsjuh schreef op 02 mei 2010 @ 22:46:

Hmz... wel spannend... wel doen of niet doen?

Oh ja, echt wel doen!!!! Ik ga ook, kunnen we mooi samen reizen. Dan kan IBI ook met ons mee.

Het is zo leuk Babs. Echt waar.
quote:Banba schreef op 02 mei 2010 @ 22:47:

Ja!

Als alles goed gaat ben ik 11 september niet pas bevallen of geveld door een buikgriep, dus deze keer kom ik echt!!Oooohhh, ik kan me hierbij aansluiten
Ja, dat vind ik echt.
De oude meet-hyves is uit de lucht inderdaad. Voor deze nieuwe meet zullen we gebruik maken van een nieuwe meet-hyves.
Ja leuk mamasaar!
The time is now
quote:Ratteke schreef op 02 mei 2010 @ 22:50:

[...]

Oh ja, echt wel doen!!!! Ik ga ook, kunnen we mooi samen reizen. Dan kan IBI ook met ons mee.

Het is zo leuk Babs. Echt waar.

Maar ik ben zo verlegen irl...

Als ik ga, ben ik te herkennen aan de positie vlak bij de deur, met de rug naar de muur, heel druk bezig muurbloempje te spelen...

Echt, vantevoren bedenk ik prachtige volzinnen en interessante vragen en als het dan zover is.... weet ik amper te bedenken wat ik wil drinken, ben ik helemaal van de leg...
Iets anders
quote:Mamasaar schreef op 02 mei 2010 @ 22:50:

[...]

Oooohhh, ik kan me hierbij aansluiten

*Offtopic*

Het is vreselijk, maar als ik tegenwoordig je nick zie dan heb ik meteen dat K3 lied in mijn hoofd; Mama se Mamasaar sa enz.

Heel vervelend
The time is now
Als er meer tetterettes komen durf ik denk ik ook wel.
quote:Banba schreef op 02 mei 2010 @ 22:55:

[...]

*Offtopic*

Het is vreselijk, maar als ik tegenwoordig je nick zie dan heb ik meteen dat K3 lied in mijn hoofd; Mama se Mamasaar sa enz.

Heel vervelend

Je bent niet de enigste, ik heb het al eerder gehoord!

En mij lijkt het ook super gezellig
Ja, dat vind ik echt.
quote:Babsjuh schreef op 02 mei 2010 @ 22:54:

[...]

Maar ik ben zo verlegen irl...

Als ik ga, ben ik te herkennen aan de positie vlak bij de deur, met de rug naar de muur, heel druk bezig muurbloempje te spelen...

Echt, vantevoren bedenk ik prachtige volzinnen en interessante vragen en als het dan zover is.... weet ik amper te bedenken wat ik wil drinken, ben ik helemaal van de leg...

Ah joh, dat valt allemaal reuze mee. Dat zeiden meer mensen toen de eerste meet werd voorgesteld. En uiteindelijk is het allemaal 400 procent meegevallen voor iedereen.

En ik ga met je mee. En je weet al hoe lief ik ben.

We gaan wel eerst privé voormeeten ok?
quote:biebelie schreef op 02 mei 2010 @ 22:57:

Als er meer tetterettes komen durf ik denk ik ook wel.

Jaaah, Bieb komt ook!!!!
quote:biebelie schreef op 02 mei 2010 @ 22:57:

Als er meer tetterettes komen durf ik denk ik ook wel.Sorry, ik kom ook niet op 11 september .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:Ratteke schreef op 02 mei 2010 @ 23:00:

[...]

Jaaah, Bieb komt ook!!!!Als je mn hand vasthoudt hé
Nou, dan durf ik ook. Als jullie 't durven, dan kan ik 't ook!
Iets anders
Ow, leuk! Het is nog ver weg, maar ik wil ook wel weer eens naar een meet....
...
Wil ik mee kan ik niet, Vakantie gaat voor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven