Wie gaan er ook voor een tweede?

14-09-2007 13:52 273 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Laura nou dan zal hij morgen zich wel super voelen bij oma .

Want met Oma's is het altijd feest.

Even afkloppen maar onze dochter is tot nu toe nog niet echt ziek geweest.

Op een snotneus na dan.
Dat is mooi Laura, klinkt alsof het de goede kant opgaat!

Er is iets met MSN, dus ik kan niets wijzigen of doen. Ik hoop dat de mails wel aankomen als het allemaal weer werkt.
welkom veertje en miepje, leuk dat jullie meeschrijven!

Laura, fijn dat het weer wat beter gaat met je zoontje!

Kreeftje, spannend... de symptomen zijn er wel naar. Jij vroeg toch wie er nog zwangerschaptesten bij de drogist kocht? Nou, ik dus. Tot vorige week. Ik heb er een stel via internet besteld. Meteen maar getest, mijn (vermeende) eisprong was alweer twee weken geleden. En Ukkiekerel was jarig; dit leek me wel een leuke verrassing voor hem. Helaas zonder veel succes: zelfs het controlestreepje was niet zichtbaar. Misschien vandaag nog maar eens proberen. Ik denk niet dat ik zwanger ben hoor, maar ik ben wel erg goed in het vinden van allerlei aanwijzingen bij mezelf dat het heel misschien toch wel kan...

Zo, nu weer hard aan het werk. Ik heb een eigen bedrijfje en werk altijd thuis. Erg handig, behalve als je (zoals ik nu) tegen een klus aan zit te hikken, dan is er hier te veel afleiding...
Hai Eendtje,

Ik ben niet erg dol op msn want ik heb dan zelf het gevoel dat je verplicht bent een verhaaltje af te schrijven ook al heb je niet veel tijd. Het is wel handig omdat je dan zeker weten niet herkend wordt (al zou ik eigenlijk ook niet weten wie er van mijn vrienden op het viva forum zitten). Ik schrijf ook alleen maar bij dit onderwerp.

Kun je mij uitleggen hoe dit MSN groep in zijn werk gaat?

Gr Senne
Vandaag ziek thuis en dochter is naar Oma, wel raar hoor zo alleen thuis.

Ik mis haar best en zit te bedenken wat ik nu even kan doen.

Ik moet nog steeds geboortealbum van haar maken, het zit allemaal in fotomapboeken. En dan dus de mooite foto's er uit halen om die in haar boek te plakken.
Hoi hoi,

Even vanaf het werk, zometeen een vergadering, bleh, geen zin in...

Eendtje, ik zie dat we tegelijk onze NOD hebben de 31e, gezellig! Hopelijk kunnen we dan beiden positief testen! Ik zal thuis de tabel weer even updaten.

Ik heb nog nooit iets met MSN gedaan, dus als je het ook aan mij even kunt uitleggen dan sluit ik me bij jullie aan.

Hoe voel jij je, Kreeftje? Nog steeds zwangerschapsverschijnselen?

Supperukkie, gefeliciteerd met Ukkieman! Jammer dat je hem nog geen positieve test kon overhandigen. Heb je inmiddels al opnieuw getest? Ben benieuwd!

Beterschap Veertje. Gek hè, die stilte in huis als je kleintje er niet is. Ik mis dochterlief dan ook altijd. Toch is het soms ook wel even fijn, je kunt dan veel doen en echt even alleen maar met jezelf bezig zijn, ook wel eens lekker. Hopelijk knap je snel weer op! (Wat een schatje trouwens, jouw kleintje, ik neem tenminste aan dat zij dat is op de foto?)

Nou, ik ga er weer vandoor.

Groetjes
Hee Superukkie,wat voor zwangerschapssymptomen heb jij dan?

Aan de ene kant denk ik wel dat ik zwanger ben(kribbig,beetje bloedafscheiding,super schoonmakerig,moe) en aan de andere kant ook weer niet.('t is wel erg vroeg in de cyclus; dan ben ik bij dag 12 al zwanger geraakt..)

Gisteren heeft een vriendin van me gependeld boven m'n buik en daar kwam uit dat ik wel zwanger was, maar goed: hoeveel waarde moet je daar aan hechten?

(Ik ben trouwens verder niet heel erg zweverig hoor, maar dit vond ik gewoon 's leuk om te doen! ;) )

Lais, wat hou jij 't toch altijd goed bij van iedereen wat ze doen en wanneer!!

Heel attent!!
Ook ik heb je gemaild, eendtje!

Ik weet niet precies hoe het werkt, zo'n msngroep, maar het is wel handig dat niet iedereen kan meelezen.

Goh, spannend, Kreeftje en Superukkie! Ik hoop echt voor jullie dat jullie zwanger zijn! Weten jullie al iets meer?

Laura, fijn dat het weer beter gaat met je zoon!

Veertje, beterschap! Ik weet precies wat je bedoelt, met dat alleen voelen in je eigen huis. Dat heb ik ook als mijn meisje niet thuis is. Dan zit ik toch steeds te luisteren of ik haar hoor!

Leuke naam, Senne! Ik heb hem ook even opgezocht.

Hier verder geen nieuws. Het is dag 11 van mijn cyclus en er is nog niets te merken. Fijne avond!
Eendtje, ik wil eigenlijk pas meekletsen op die MSNgroep als ik zeker weet dat ik zwanger ben..mag ik tegen die tijd lid worden? ;)

(offe...is 't nu al heel erg gezellig daar?)
Er was een storing, dus kon geen leden toevoegen: ik ben dus in m'n eentje (ofwel Eendtje haha) een groep aan het zijn. Veertje is tot nu toe de enige die op msn wil, als het bij ons tweeen blijft stop ik er meteen weer mee. Als ik zwanger bent maakt het me niet meer uit dat ik herkend wordt:)
Eendtje, you've got mail!

Weltrusten allemaal.
quote:eendtje schreef op 10 oktober 2007 @ 21:16:Veertje is tot nu toe de enige die op msn wil, als het bij ons tweeen blijft stop ik er meteen weer mee.

Als er meer bijkomen wil ik ook wel lid worden!

Ik zag dat Lais ook al ws. lid gaat worden!! ;)
Ja Lais, Veertje en nog iemand hebben zich al aangemeld. MSN werkt even niet, dus kan nog geen leden toevoegen aan de groep, maar we zijn dus al met 4:)
Ik heb je een mailtje gestuurd net!!
Hoi,

Ik heb net als jullie als het bekend is dat ik zwanger ben dan mag het de hele wereld weten. Maar soms vertel je dingen die niet iedereen hoeft te weten.

Dus ik wacht af wat jullie doen vind alles best.

Ik blijf morgen nog thuis ik werk 20 uur in de week in 2 dagen. En ik heb liever dat ik nu echt beter word, want de laatste 5 weken was ik al niet lekker.

Op zich misschien best morgen kunnen werken, maar ik moet gewoon er goed overheen. En ik was het hele jaar ook niet ziek geweest.

Maar als ik zwanger word dan haal ik denk ik alles dubbel en dwars in, gezien mijn verleden.

Ik ben wel erg benieuwd of het gelukt is, volgende weer vrijdagavond feestje. Ik wil eigenlijk wel weten of het gelukt is, ivm een drankje die ik dan wel of niet kan nemen. Maandag 22e zou ik ongesteld moeten worden, weet niet of je dat paar dagen eerder al kan testen.

Ik heb wel via babybrabbel wat besteld dat je week na bevruchting al kon testen. Dus wie weet.
Hoi,

Ik heb net als jullie als het bekend is dat ik zwanger ben dan mag het de hele wereld weten. Maar soms vertel je dingen die niet iedereen hoeft te weten.

Dus ik wacht af wat jullie doen vind alles best.

Ik blijf morgen nog thuis ik werk 20 uur in de week in 2 dagen. En ik heb liever dat ik nu echt beter word, want de laatste 5 weken was ik al niet lekker.

Op zich misschien best morgen kunnen werken, maar ik moet gewoon er goed overheen. En ik was het hele jaar ook niet ziek geweest.

Maar als ik zwanger word dan haal ik denk ik alles dubbel en dwars in, gezien mijn verleden.

Ik ben wel erg benieuwd of het gelukt is, volgende week vrijdagavond feestje. Ik wil eigenlijk wel weten of het gelukt is, ivm een drankje die ik dan wel of niet kan nemen. Maandag 22e zou ik ongesteld moeten worden, weet niet of je dat paar dagen eerder al kan testen.

Ik heb wel via babybrabbel wat besteld dat je week na bevruchting al kon testen. Dus wie weet.
oeps sorry 2x
Voel je je al wat beter, Veertje? Ik hoop het maar.

Ik weet eigenlijk niet hoe dat precies zit met testen vóór je NOD. Wel weet ik dat sommige vrouwen op hun NOD nog negatief testen en een paar dagen later alsnog positief (Senne bijvoorbeeld). Als je een week vóór je NOD gaat testen moet die test wel heel erg gevoelig zijn, want dan zit er nog niet zo veel hcg in je lichaam, toch?

Ik heb net een heel aardige meneer van de nuon over de vloer gehad. Had niets te maken met de nuon opzich, maar met een aanrijding. Afgelopen dinsdag wilde iemand namelijk even snel langs mij rijden, maar dat paste niet, gevolg: beschadigde auto. Hij reed door, maar ik kon zijn nummerbord nog net onthouden, het was een auto van de nuon. Nuon gebeld en uiteindelijk achterhaald wie het was en zijn leidinggevende aan de lijn gehad. Die is dus net langsgeweest bij mij thuis om alle formulieren in te vullen etc. Mooie bos bloemen erbij en heel veel excuses. Vond ik erg aardig, zo kan het dus ook. Hij vond het natuurlijk heel vervelend dat één van zijn werknemers door was gereden na een aanrijding (ik ook, wat was ik pissig zeg dinsdag )

Hier verder geen nieuws, komende week eisprong, dus we gaan weer aan de slag.

Hoe gaat het met jullie allen?
Jeetje Lais wat een sukkel zeg dat ie doorrijdt! Met de bedrijfsauto nog wel, harstikke herkenbaar en volgens mij zelfs verzekerd via zijn werk. Nou, goed dat je er achteraan grgaan bent en dat het opgelost is. Hier alles goed. Zoonlief slaapt nog. Ik heb heel snel allemaal dingen gedaan omdat ie steeds maar 1 uurtje slaapt, maar nu dus al ruim 2 uur. Zit een beetje te wachten tot hij wakker wordt nu:) Van hetw eekend naar mijn schoonvader, leuk die zien we niet zo vaak. Anstaande dinsdag eisprong, dus klusperiode begint nu maar denk niet dat er in het piepende logeerbed veel van komt:( We zien wel:)

Veertje: wanneer ga je testen? Heb altijd het idee dat die fabricanten er zo vroeg mogelijk opzetten. Des te meer gebruik je er;) Ben wel benieuwd!

MSN doet het nog steeds niet, heb de helpdesk gemaild want in je eentje een msn groep zijn is echt triest...
Ik wil mijn eerste test uiterlijk vrijdag doen. Voor dat ik het feestje heb.

Bij elke simptoom denk je dat je zwanger bent, ben de hele dag onwijs sjaggie. Ik was van de week geregeld misselijk.

Ik ben wel erg benieuwd of het gelukt is, zou natuurlijk wel erg veel geluk betekenen dat het 1e maand al gelukt zou zijn. Ik heb vroeger een vriendin wel eens gerustgesteld die in het zelfde schuitje zat. Elke maand testen en afwachten, ik dacht van jeetje wat maken ze zich druk. Maar nu kom ik er zelf achter dat het je heel erg bezig houd.

Ik weet het is gewoon belachelijk maar het wel allemaal nieuwe gevoelens.

Fijn weekend allemaal

Veertje
quote:veertje1970 schreef op 12 oktober 2007 @ 19:57:

Ik weet het is gewoon belachelijk maar het wel allemaal nieuwe gevoelens.

Vind ik niet belachelijk hoor. Juist heel herkenbaar. Hier is het zelfs zo erg dat ik het idee heb dat mijn (.)(.) gister en vandaag anders aanvoelen, ze zijn zelfs een beetje pijnlijk. Terwijl ik vorige week ongesteld ben geweest en mijn eisprong pas komende week verwacht. Zwanger kan ik dus zeker niet zijn en toch ben ik er mee bezig, kun je nagaan...

Fijn weekend!
Yep, heb vorige maand getest, terwijl ik net ongesteld was geweest. Dacht van alles te voelen en ond: tja, je weet maar nooit. Eerste test deed het niet (geen controlestreep niks), tweede was (natuurlijk!) negatief;)

MSN werkt trouwens. Wil je meedoen, klik dan op de volgende link http://groups.msn.com/Wijgaanvooreentweede

En klik vervolgens op 'Apply to Join'.
quote:eendtje schreef op 13 oktober 2007 @ 11:29:

MSN werkt trouwens. Wil je meedoen, mail dan naar

Wijgaanvooreentweede@groups.msn.comPresent!!
Na wat omwegen ben ik ook aangemeld bij de MSNgroup.

Blijven we ook hier schrijven? Lijkt me wel leuk.

Ben wel erg benieuwd naar superukkie, heb je nog een nieuwe test gedaan? En kreeftje, heb jij al nieuws? Voel je je nog steeds zwanger?

Hier een man die er deze maand heel erg mee bezig is. Fijn is dat! Hij wil precies weten wanneer mijn ei valt en wil geen klusdag missen Wij hebben dus een gezellige week voor de boeg

Het is hier heerlijk weer, straks even met oma naar de kinderboerderij, gezellig.

Fijne zondag!
Eh Senne, zonder als een stalker over te komen: was jij zondagmiddag op een kinderboederij in Goes? Er was daar in ieder geval iemand die net zo heet als jouw zoon:) Misschien heb ik je wel gezien:)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven