Viva meet part 3!

02-05-2010 22:33 743 berichten
Alle reacties Link kopieren
In navolging op de 2 eerdere meets georganiseerd door de door ons o zo gewaardeerde Zwieber en Minny hebben zij voor nu het stokje over gedragen en zal de organisatie voor meet 3 in handen zijn van een nieuw commitee!

Met de fabelachtige eer om deze meet te organiseren nemen wij dus het stokje over en zullen we proberen om ook deze meet weer memorabel te maken!

Aanmelden kan via: vivameet@gmail.com

Waar de meet gehouden wordt is nog geheim en zal zoals vanouds bekent gemaakt worden de dag voor de meet.

Datum voor de meet is : 11 september 2010!!!

Plaats voor de meet is: Utrecht

Komt allen en vreest niet!

het commitee,

Q, Dushi & Biol

Iedereen die zich aan de forumregels heeft gehouden en door de veiligheidscheck heenkomt is standaard welkom, tenzij de meetdictators* zich nog ter plekke bedenken. In dit geval is dat voorrecht behouden aan Dush, Q en Biol. Garantie dat je welkom bent op het moment dat je voor de deur staat krijg je nooit. Simpelweg omdat veiligheid voor alles gaat. Is er enige twijfel over veiligheid, ben je niet welkom klaar.

Dus in principe is iedereen welkom, als je door de veiligheidscheck heen komt die bij aanmelding plaatsvindt en die bij de deur en tijdens de meet gewoon doorgaat. Jullie kunnen je vast nog herinneren dat ik Dhr. Boogje nog persoonlijk uit de zaal geplukt heb omdat hij zogenaamd per ongeluk het wachtwoord vergeten was te geven en de andere ingang nam. Dat hoort er gewoon bij. De beveiliging gaat ook tijdens de meet door. Het meenemen van Bijlen, Kalashnikovs (ook voor jou Dieg!), of andere gevaarlijke voorwerpen zijn niet welkom met als uitzondering een scherpe tong,

Even een toevoeging op de algemene regels:

Indien er door ons besloten wordt om geen toegang te verlenen is dit besloten op zwaarwegende gronden en zal er ook geen discussie plaats vinden over het hoe en waarom. Posts in dit topic over dit specifieke punt zullen worden genegeerd en indien nodig zal er een verzoek tot verwijdering van de posts plaatsvinden.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:Lys schreef op 06 mei 2010 @ 21:53:

[...]

Waag het niet een mepper mee te nemen!

Denk daar serieus goed over na. Het is een staat van zijn waar men veel plezier (lees: ik roddel alles door wat ik als vlieg aan de wand hoor) van kan hebben.Echt niet, ik vang je in een potje en neem je mee naar huis. Gezellig!
Bavianenachterwerk leuk woord.
quote:Lys schreef op 06 mei 2010 @ 21:28:

Okay... okay... ik ben nu eenmaal geen fotosjoppert...

Het werd lente ik dacht aan alle insecten met hun duizenden oogreceptoren...

Niet cool? Jij wilde gewoon The Fly zijn geef toe.
Dat hadden we al vastgesteld Dushi
Hmmm ik ben weer lekker mosterD met mijn vlieg voor Lyzard
The Flys
quote:Lys schreef op 06 mei 2010 @ 21:50:

Ik kom trouwens (echt) met een hersteld gezicht op de meeting. Ben benieuwd of het opvalt. In mei naar het ziekenhuis.

Hee dat is origineel!

Ga je dat elke meet doen?

quote:minny schreef op 06 mei 2010 @ 22:01:

The Flys
Known to cause insanity in laboratory mice
En dan gaat ze als Lord of the Flys een heel kek dansje doen tegen de muur. Ja ja, met Flys weet je het nooit, wat ze nu weer gaat uithalen. Zo herinner ik me nog die keer met een zakje pinda's en een vogelbekdier....maar daar zal ik jullie niet meer vervelen en bovendien heb ik plechtig moeten beloven dit NOOIT verder te vertellen. Nou ja, ik en de rest van het zwembad althans...
Oh, wat veel vragen!

Zeg eens eerlijk, probeer jij alle diersoorten te verwerken in je lijf?

Niet alle, wel een behoorlijk aantal.

Als een soort wandelend protest tegen dierenleed? Nee, dieren hebben geen ziel en zijn ook niet te redden.

En zo ja, wanneer ga je jezelf een bavianenacherwerk aan laten meten, met een poedelstaart?

Bavianenachterwerk is gepland voor 2013, poedelstaart overweeg ik nog, is mogelijk lastig met kleding. (maar oh zo aantrekkelijk voor mannen)

Jij wilde gewoon The Fly zijn geef toe.

Daar begon het mee, ja... inmiddels ben ik verslaafd. Een soort catwoman, maar dan 'interessanter'.

Dat is helemaal afhankelijk van de tussenpozen waarmee de miets georganiseerd worden.

Ik hoop dat ik al jullie vragen beantwoord heb. Als jullie nog een keer lullig of sarcastisch reageren verwijder ik de OP.

Wie heeft Biols emailadres voor mij?
quote:minny schreef op 06 mei 2010 @ 22:08:

En dan gaat ze als Lord of the Flys een heel kek dansje doen tegen de muur. Ja ja, met Flys weet je het nooit, wat ze nu weer gaat uithalen. Zo herinner ik me nog die keer met een zakje pinda's en een vogelbekdier....maar daar zal ik jullie niet meer vervelen en bovendien heb ik plechtig moeten beloven dit NOOIT verder te vertellen. Nou ja, ik en de rest van het zwembad althans...

Ja, haha, noooooit verder vertellen.

"Oh fijn Min, dat ik op je kan rekenen".

En dan brengt ze een foto-story uit.

Tja, ze heeft zich aan haar woord gehouden. Dat wel.
Nah, beetje jammer Lys. Je hield je kranig maar aan het einde word je toch weer een jankerd...jammer...
quote:Mariah75 schreef op 06 mei 2010 @ 22:04:

[...]

Hee dat is origineel!

De eerste miet was ik nog man....
quote:minny schreef op 06 mei 2010 @ 22:12:

Nah, beetje jammer Lys. Je hield je kranig maar aan het einde word je toch weer een jankerd...jammer... Ja, jammer... lees het net terug. Lijk verdorie Q wel met d'r gesjank.
Lys, het is nooit bewezen dat ik dat heb gedaan, de plaatser er van heeft het onder een zeer anonieme naam gedaan, Pimpy Runnel. Bovendien waren er zeer veel mensen aanwezig in dat zwembad, waaronder Beau van Erven Doorn overigens, dus ik zie niet in wat mijn kekke nieuwe saturnusbal daarmee te maken heeft.
quote:Lys schreef op 06 mei 2010 @ 22:12:

[...]

De eerste miet was ik nog man....
quote:minny schreef op 06 mei 2010 @ 21:46:

Wat ben jij voor mislukte huilie :no:[/fgcolor]Zo'n grove belediging heb ik in de gehele geschiedenis van het Viva forum nog niet eerder voorbij zien komen. Ik heb jou getoverstaft!
quote:Lys schreef op 06 mei 2010 @ 22:09:

Wie heeft Biols emailadres voor mij?

Jij.

quote:biol schreef op 02 mei 2010 @ 22:33:

vivameet@gmail.com

(Ik ben alleen meestal sneller. )
Hahaha lekkere gekke wieven!
quote:Brummetje schreef op 06 mei 2010 @ 17:58:

Ehm Janna... Ik weet niet hoelaat het begint, maar ik kom heel misschien uit het Noorden. Dus dan zouden we niet samen kunnen reizen.Oh! En dat moet ik hier zomaar opeens tussen neus en lippen billen lezen...
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
quote:Dushi74 schreef op 06 mei 2010 @ 18:40:

Kan ie weer fijn uitgelaten worden, hopelijk samen met andere WTJtjes Check.
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Checkt Flys dit ook? (WTJ moet naast de amoebe aanwezig zijn)
quote:qwertu schreef op 06 mei 2010 @ 22:43:

[...]

Zo'n grove belediging heb ik in de gehele geschiedenis van het Viva forum nog niet eerder voorbij zien komen. Ik heb jou getoverstaft! Mooi, dan weten de angels ook meteen dat je een mislukte huilie bent. Hoe meer forummers het weten hoe beter
quote:Dushi74 schreef op 06 mei 2010 @ 23:57:

Checkt Flys dit ook? (WTJ moet naast de amoebe aanwezig zijn)

Pffff... ik mag hopen dat ik dan nog armen heb tegen die tijd, waar ik een puike handtas mee kan vasthouden. -anders hang ik ze wel aan mijn oogbollen-

WTJ; check

Amoebes: check

Megamoebe voor Trikky: check

Make up voor de amoebes: check

Lingerielijndemonstratie voor amoebes: check.

Jee, moeten we echt tot september wachten?
@ QWERTU: mail ontvangen & CU op de hyves!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven