Wreck this journal

12-03-2010 14:36 2164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wreck this journal!

Voor uitleg; zie de eerste post!

*Disclaimer: TO is zeer zeker niet verantwoordelijk voor welke verslaving dan ook, voortkomend uit dit topic *
anoniem_90988 wijzigde dit bericht op 21-03-2010 12:16
Reden: dus!
% gewijzigd
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Haha, the meaning of life....Gelukkig, weer een mysterie opgelost.
Ik kom hier af en toe even kijken en er zitten mooie creaties tussen!
Whoeptiedooo vandaag weer een beetje lief geweest voor mijn Wreckie:

tjah en lang leve de hyves, ik ontken alles wat er te vinden valt van mij :P
Jeeeeeee wat een leuke dingen weer van iedereen!

@69 dank je voor je compliment....ik zat er gewoon van te blozen. Maar ik vind jullie wreckies ook heel mooi hoor. En vaak veel creatiever.

Ondertussen heb ik wreckie nog niet laten vallen. Ik heb wel de pagina alvast bewerkt.

Fieka! dat ziet er echt enorm mooi uit :D zucht, ik wou dat ik ook goed kon tekenen, dat kan ik dus echt niet!
Jeetje Fieka, ik vind jou ook wel de Opperwrecker hoor..

Kom ik aan met m'n kleuterknutseltjes.

@Chayuz: Ook al zo mooi! Ik heb jouw natuurlijk ook gevonden
Chayuz wat leuk verzonnen, ziet er goed uit.

Fieka, ook heel origineel en idd mooi getekend.
Chayuz, leuk hoe je die pagina hebt bewerkt.

Fieka, spant weer de kroon met haar mooie tekenwerk.

69, ook een idee die glitterlijm.
quote:noahtb schreef op 06 mei 2010 @ 22:16:

Jeetje Fieka, ik vind jou ook wel de Opperwrecker hoor..

Kom ik aan met m'n kleuterknutseltjes.

Aah joh Noah, ik denk maar zo, we zijn toch lekker bezig.

Ieder op haar eigen manier leuk, mooi en creatief. En het is gewoon lekker om te doen af en toe.
Leuk Chayuz, je pagina's! Was je niet bang dat de vilstift in je kleren zou komen?

En Fieka, ik ben het eens met de rest: wat kun jij mooi tekenen!
Je hebt gelijk Mocy.

Ik zie het ook niet als wedstrijd hoor, ik zit gewoon leuk te frobelen.. Maar ik ben toch een beetje jaloers op het talent van sommige mensen.
Maar ik denk dat iedereen anders naar zijn eigen pagina's kijkt dan naar die van anderen Noah.

Ik denk ook bij iedereen: wooooow, ik wilde dat ik dát kon!
Chayuz, mooi, die kleren.

Op die hyves staat ook iemand echt met een soort jurkje/tshirt met opdrukken van wtj pagina's.
Op Flickr ook, die link heb ik eerder hier geplakt.

Die had er echt een jurk van gemaakt, van alle bladzijdes aan elkaar.
Oh, kan ook dat ik het daar gezien had...
Op Hyves stond volgens mij iemand die een t-shirt had laten drukken met foto's van pagina's erop?

Maar misschien heb ik die ook wel ergens anders gezien.
Kan ook wel, ik weet het eigenlijk niet. Maar ik vond het best grappig. Ook vooral omdat sommige mensen het dan herkennen en anderen dus niet...
Chayuz mooi de kleding

Fieka prachtig getekend.

Ik moet nodig nog weer foto's (erbij) maken. Want ik heb al wel weer wat af dus er kan wel wat op dit topic gezet worden.
Fieka, ik sluit me aan bij de rest, jij kunt echt super tekenen! Mooi

Chayez, leuk, die kleren!

Oh duty calls, kom straks even verder kijken.
Hhahaha Fieka, je hoeft daar toch niet om te blozen!

Je bént gewoon de überwrecker. ik zou heel graag heel jouw boekje willen zien. Kun jij alstie af is niet net als dat meisje op youtube zo'n filmcollage maken van alle pagina's?

Maar even woor de anderen, ik vind soleil, noah,mocy, steph, chayuz, janna enz enz ook echt heel goed bezig! Die hebben soms ook echt toffe bladzijdes. Alleen heeft Fieka altijd toffe bladzijdes

Ik had t al eerder gevraagd he Fieka; of je kunstenares was ofzo. Toen zei je nee. Maar je moet er toch misschien eens iets mee gaan doen. Met dat talent van je.
Jeetje zeg....ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik vind het heel lief dat jullie dat zeggen, maar ik vind niet dat ik beter ben dan iemand anders hoor. Ik kan dan misschien aardig tekenen, maar andere dingen gaan me toch minder goed af.

Natuurlijk laat iedereen zn leuke pagina's zien. Ik zal ook even een paar wrecks laten zien die helemaal niet zijn geworden zoals ik het in gedachten had.

Bij deze leek het wel alsof het steeds slechter werd hoe meer ik er aan deed.

Bij deze weet ik niet hoe het ooit nog goed kan komen.

Deze zag er in potlood best leuk uit, toen ging ik met pen aan de slag.....

Ik heb ook heel vaak dat ik een wreck zie van iemand en denk: zooooo wat een leuk idee! Dan kijk ik wat ik van die pagina heb gemaakt en vind ik de mijne maar saai.

Maar goed, mijn issues met complimenten en hoe ik daar mee omga is een heel ander topic

Laten we het er maar op houden dat we allemaal onze eigen kwaliteiten hebben en op onze eigen manier hele mooie wrecks maken
_soleil_ hihi ik was niet bang dat de viltstift door zou lopen, ik had hem stiekem in de broekzak van mijn vriend gedaan
Hoera, de mijne is ook binnen. Gisteravond al lekker begonnen met kleuren, mijn man vind het maar raar, haha.
quote:chayuz schreef op 07 mei 2010 @ 19:05:

_soleil_ hihi ik was niet bang dat de viltstift door zou lopen, ik had hem stiekem in de broekzak van mijn vriend gedaan
quote:chayuz schreef op 07 mei 2010 @ 19:05:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven