Ik heb een baan!!!
woensdag 5 mei 2010 om 09:44
Even een jubeltopic ten faveure van mijzelf Ik heb een baan!!!!! Eerst voor 2 dagen en op termijn 2,5 of 3 dagen. Eindelijk, na een dik jaar ww te hebben gehad. Misschien niet het meest spannende werk, het betreft een functie van telefoniste/receptioniste/administratief medewerker, maar dat maakt niks uit. Ik kan me gaan richten op eventueel parttime ondernemerschap.
anoniem_53183 wijzigde dit bericht op 07-05-2010 18:13
Reden: verhaal ww klopt niet helemaal
Reden: verhaal ww klopt niet helemaal
% gewijzigd
vrijdag 7 mei 2010 om 19:42
Ben jij een kleine ondernemer met een brakke webtekst en zou je die graag aangepast willen zien in een flitsende tekst met jip en janneke taal, die de consument meteen begrijpt? Of een redacteur van een wat onbekender blad en wil je graag meer human interest verhalen?? Interviews misschien over allerhande uiteenlopende onderwerpen? Of een leuk persberichtje voor jouw plaatselijke sufferdje??
vrijdag 7 mei 2010 om 21:42
quote:traincha2 schreef op 07 mei 2010 @ 19:42:
Ben jij een kleine ondernemer met een brakke webtekst en zou je die graag aangepast willen zien in een flitsende tekst met jip en janneke taal, die de consument meteen begrijpt? Of een redacteur van een wat onbekender blad en wil je graag meer human interest verhalen?? Interviews misschien over allerhande uiteenlopende onderwerpen? Of een leuk persberichtje voor jouw plaatselijke sufferdje??
Dit riekt naar een oproepje..
Ik zeg: PRIKBORD!
()
Dit riekt naar een oproepje..
Ik zeg: PRIKBORD!
()
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.