Entertainment alle pijlers

X-Factor deel 4

07-05-2010 20:45 3253 berichten
Waar we beginnen met nog 7 acts van 4 juryleden en elke week de nieuwe stand van zaken noteren:

- Danielle

- Sarina

- Sumera

- Bad Boyz

- Janna

- Dony

- Maaike

- Jaap

- 4Granted

- Fierce

- Mathijs

- Kelvin

Waar we ons elke week verbazen over de styling die elke factor ontbeert.Waar we ons blijven verbazen over Stees haar gebrekkige komma-doseringWaar Martijn en Angela altijd lief zijn en die iedereen wel als papa en mama wil Waar je een sabeltandcavia het onzichtbare paard van Jaap kunt zien voeren Waar Bergje nog elke week haar nare herinneringen aan Janna wegschreeuwt.Waar we met ze alle kunne geniete van allerhande thema's als "Hollandse Hits" en "Wak".Waar niemand kan inbreken omdat iedereen gewoon van harte welkom is Geef de wokkels, de M&M's, de Malthesers en de bokkenpootjes door! Schenk nog een wijntje in of een kopje thee en kom er bij!
Alle reacties Link kopieren
is het heel raar dat ik haar van afstandje beetje travo vind lijken :$
quote:chayuz schreef op 07 mei 2010 @ 22:56:

is het heel raar dat ik haar van afstandje beetje travo vind lijken :$Ik zeg het net.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
quote:chayuz schreef op 07 mei 2010 @ 22:55:

Ik ontken alles noah ;) want bekenden mogen niet weten dat ik zo mijn vrijdagavond doorbreng :P hahaIk ga niet met gegevens smijten, wist m'n post wel ff .
Alexandra Burke dus...ofzo
Zó, die kan zingen!
hahaha ;) lieve noah ;)
quote:nikkinuts schreef op 07 mei 2010 @ 22:56:

[...]

Zoiets was er toch van Idols, 100 jaar geleden geloof ik.Die heb ik helaas niet gezien dan.
haar jurkje is te klein, haar BadBoyZ piepen er zo uit.

'you have big fans there' en ik maar denken dat Martijn 'You have Big Cans' zei. Silly me.
quote:minny schreef op 07 mei 2010 @ 22:58:

[...]

Die heb ik helaas niet gezien dan.

Ik denk niet dat je iets gemist hebt.

Volgens mij was het met Jamaaaai.
Het achtergrondmeisje heeft een wakshirt aan. Wel twee weken te laat.
Ik vind hier dingen van.
quote:Pippin schreef op 07 mei 2010 @ 22:59:

'you have big fans there' en ik maar denken dat Martijn 'You have Big Cans' zei. Silly me.
aaaah noah hihi je hebt het nog echt gedaan ook
anoniem_88030 wijzigde dit bericht op 07-05-2010 23:02
Reden: eend
% gewijzigd
quote:Pippin schreef op 07 mei 2010 @ 22:59:

En maar trekken aan dat jurkje.. Helaas meid, je lichte slip hebben we toch kunnen zien..

Ach ze had er in ieder geval een aan!
quote:nikkinuts schreef op 07 mei 2010 @ 22:59:

[...]

Ik denk niet dat je iets gemist hebt.

Volgens mij was het met Jamaaaai.Die heb ik ooit live gezien toen een vriendin mij en een paar anderen meesleepte naar Top of the Pops. Wat een schertsvertoning zeg...we waren gewoon klapvee terwijl de helft van de acts niet eens te zien waren voor ons. Maaarrr...wie het allerenthousiast was, oh traktatie welk een schenking, werd verrast met een leuk t-shirt. Nou, wat een verrassing, als we het al weten Ja, en toen kwam dus Jamai... Daar werden we zo recalcitrant van dat we de studio uitgedonderd zijn, waarop een andere medewerker ons vroeg of we voor het gemak het hele gebouw en vervolgens het terrein wilden verlaten.
Nou, laten we maar weer beginnen.

Pff, wat duurt dit lang,
quote:minny schreef op 07 mei 2010 @ 23:03:

[...]

Die heb ik ooit live gezien toen een vriendin mij en een paar anderen meesleepte naar Top of the Pops. Wat een schertsvertoning zeg...we waren gewoon klapvee terwijl de helft van de acts niet eens te zien waren voor ons. Maaarrr...wie het allerenthousiast was, oh traktatie welk een schenking, werd verrast met een leuk t-shirt. Nou, wat een verrassing, als we het al weten Ja, en toen kwam dus Jamai... Daar werden we zo recalcitrant van dat we de studio uitgedonderd zijn, waarop een andere medewerker ons vroeg of we voor het gemakt het hele gebouw en vervolgens het terrein wilde verlaten. daar hou ik van, ik was bij een van de eerste optreden van di-rect op een of ander festivalletje.. (jah ben de jongere generatie hier :P ) ene kant huppelk*tjes en de andere kant stonden wij, die huppeltjes snapten het maken van een pit en het gooien van bier niet zo... di-rect ook niet
ik vind dat Stees in dit jurkje nogmaals op de jurytafel de vogeltjesdans moet dansen. daar issie perfect voor.
oehoehoeh spannend hoorrrrrrr
quote:chayuz schreef op 07 mei 2010 @ 23:05:

[...]

daar hou ik van, ik was bij een van de eerste optreden van di-rect op een of ander festivalletje.. (jah ben de jongere generatie hier :P ) ene kant huppelk*tjes en de andere kant stonden wij, die huppeltjes snapten het maken van een pit en het gooien van bier niet zo... di-rect ook niet

Wij zijn daarna naar de wallen gegaan, was veel leukerder. En vriendin had toch de auto van moeders ter beschikking de hele nacht
hahaha Pippin!!!
dony
Tsssssk
Dony door? Ze sporen niet
Volgende week zijn pa en moe er.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven