help er krast een beest over ons verlaagde plafond
vrijdag 7 mei 2010 om 22:37
Zit ik vanavond rustig in de stoel hoor ik ineens een herrie van krassen.Denk nog zo hard regent het toch niet,hoor ik gewoon het krassen van een muis ofzo.Moet dan wel via een spouwmuur of een ander gaatje naar binnengekomen zijn.Weet ook niet wat het nu precies Zit tussen garagedak en overgang van verlaagd plafond.Wat nu te doen,kan moeilijk de boel openbreken.Maar wil er wel vanaf.
vrijdag 7 mei 2010 om 22:40

vrijdag 7 mei 2010 om 22:42
Wat je er aan kan doen weet ik helaas niet. Ik heb het ook een keer gehad. De katten werden helemaal gek, steeds naar de muur kijken... Het leek wel of er een hele kolonie ratten of zo in de muren zaten. Doodeng. Duurde tot een uur of drie 's nachts, daarna werd het rustig. Ik heb nog geinformeerd bij de woningbouwvereniging, maar die deden er niks aan. Moest een bedrijf inhuren. Die heb ik ook gebeld maar ja, er moeten dan iid gaten in de muren komen en het hestel daarvan kwam geheel op mijn rekening. En dat kon aardig oplopen. Ik heb het er bij laten zitten en het is uiteindelijk rustiger geworden.
Sterkte en succes met bestrijden!
Sterkte en succes met bestrijden!
vrijdag 7 mei 2010 om 22:46
Weet je wanneer het pas echt naar wordt? Als zo'n muis of rat dood gaat en een vlieg legt er eitjes in....ieehhh voor je het weet heb je overal dikke vette vliegen.
Dat had ik dus in huis Gelukkig is de muis uiteindelijk door alle larven opgegeten en heb ik alle vliegen vermoord.
Eind goed, al goed.
Dat had ik dus in huis Gelukkig is de muis uiteindelijk door alle larven opgegeten en heb ik alle vliegen vermoord.
Eind goed, al goed.
vrijdag 7 mei 2010 om 22:50

vrijdag 7 mei 2010 om 23:02
quote:qwertu schreef op 07 mei 2010 @ 22:48:
[...]
Als het muizen zijn: dikke kans dat die gaten er dan "vanzelf" komen hoor... in mijn oude huis wel althans.
(Oh brrrrr.... en ik ben echt zó bang voor muizen!!!)Ik ben het jaar daarop ook verhuist. Ik was na 13 jaar bovenwoning en alleen een gaskachel in de woonkamer, geluidsoverlast en eventueel muizen of ratten in huis het helemaal zat en heb een ander huis gekocht.
[...]
Als het muizen zijn: dikke kans dat die gaten er dan "vanzelf" komen hoor... in mijn oude huis wel althans.
(Oh brrrrr.... en ik ben echt zó bang voor muizen!!!)Ik ben het jaar daarop ook verhuist. Ik was na 13 jaar bovenwoning en alleen een gaskachel in de woonkamer, geluidsoverlast en eventueel muizen of ratten in huis het helemaal zat en heb een ander huis gekocht.

vrijdag 7 mei 2010 om 23:13