3000+ DEEL 50!

05-05-2010 00:37 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een geintje op 14 oktober 2009 is volledig uit de hand gelopen!

Lief, leed, verdriet, ergernis, zo nu en dan een 'bekijk het maar, ik kom hier nooit meer terug!', maar vooral heel veel lol is hier gedeeld.

Laten we koesteren wat hier bestaat!

Dank allen: voor de lach, de traan, het luisterend oor en het inzicht op zijn tijd.
Wow sgaap, dat is idd een lange dag.
quote:mocy schreef op 08 mei 2010 @ 02:08:

Ja, een traan sgaap, maar hele watervallen wordt toch wat genant.Bij mij was het watervallen mét snot en hardop brullen Moos dus was blij dat ik niet met de 3000-ers was het rustig en donker was in de bioscoop.
quote:mamalief schreef op 08 mei 2010 @ 02:09:

Sorry Iry maar hé, gun die kattekut ook wat ja?Jaja...vooruit dan maar (al schrijf ik al heel vaak wat voor die kat zijn yoni hoor )
Das een lang dagje Sgaap.
Pfieuw lange dag sgaap, morgen heeeeel lang uitslapen?
quote:iry schreef op 08 mei 2010 @ 02:11:

[...]

Jaja...vooruit dan maar (al schrijf ik al heel vaak wat voor die kat zijn yoni hoor )Ik ook maar ja, dan ben je 't maar kwijt he? Das ook wat waard.
quote:mamalief schreef op 08 mei 2010 @ 02:11:

[...]

Bij mij was het watervallen mét snot en hardop brullen Moos dus was blij dat ik niet met de 3000-ers was het rustig en donker was in de bioscoop.Dat rustig en donker was dan weer minder. Weet je, bij anderen maakt het me niet uit, maar ik zie er gelijk zo rottig uit ook nog daarna. En als ik eenmaal begin, is het moeilijk stoppen, heel irritant. Wilde dat ik iets wist dat dan te beperken.
Dat vind ik ook vervelend Moos.

Ik heb bij de vliegeraar best wat tranen gelaten en mijn keel zat dicht geknepen omdat ik de emotie van sommige scenes niet los had kunnen laten .

Nou echt heel charmant als het licht dan aangaat.
De vliegeraar heb ik in mijn bedje gelezen en dat was al janken.
Ja en dan vragen ze na afloop ook nog 'aan je 'gaat het"...pfff....

De Vliegeraar, wat een geweldig mooi boek en ook geweldige film.
Het was een lange dag, maar een erg leuke avond dus eigenlijk helemaal niet moe nu.
Heb ik dat?!
quote:mocy schreef op 08 mei 2010 @ 02:19:

Ja en dan vragen ze na afloop ook nog 'aan je 'gaat het"...pfff....

Gelukkig had ik dit keer dat het niet ging iemand bij me die snapte dat het niet ging.

En hoe ze ook een hekel heeft aan het woord "kut" mocht ik het nu ongestraft vier keer zeggen voor ik haar erop wees dat ik dat zei

Kutfilm!
quote:Sgaapie schreef op 08 mei 2010 @ 02:20:

Het was een lange dag, maar een erg leuke avond dus eigenlijk helemaal niet moe nu. Das fijn Sgaap...maar ook gevaarlijk voor je nachtrust.
O ja dat is idd heel irri als ze dat vragen Moos.

Negeer mij gewoon! dat vind ik het prettigst dan.

Leuk dat je het leuk hebt gehad sgaap
quote:mamalief schreef op 08 mei 2010 @ 02:21:

[...]

En hoe ze ook een hekel heeft aan het woord "kut" mocht ik het nu ongestraft vier keer zeggen voor ik haar erop wees dat ik dat zei

Kutfilm!

Heerlijk Bam dat je die film met je moeder hebt gezien.
quote:mocy schreef op 08 mei 2010 @ 02:25:

Heerlijk Bam dat je die film met je moeder hebt gezien.Zeker, was een goede opening voor een goed gesprek, pijnlijk en kwetsbaar maar heel goed.
Dat is echt fijn Bam dat die film dat heeft voortgebracht.
Nachtrust schuif gewoon op. Ik moet morgen alleen boodschappen doen dus kan heerlijk uitslapen
Heb ik dat?!
quote:iry schreef op 08 mei 2010 @ 02:27:

Dat is echt fijn Bam dat die film dat heeft voortgebracht.Heel fijn ja, en dank aan Spapa want ik zou er helemaal niet naartoe eigenlijk.
Dan zijn zijn kaartjes bij de juiste persoon terecht gekomen
quote:Sgaapie schreef op 08 mei 2010 @ 02:29:

Nachtrust schuif gewoon op. Ik moet morgen alleen boodschappen doen dus kan heerlijk uitslapenha zo denk ik ook Sgaap, hoef morgen pas 's avonds ergens fris en fruitig te zijn dus ik kan nog ff.
Ik kan me er nu al op verheugen om morgen lang in bed te liggen. Dus waarschijk dan dus vroeg wakker
Heb ik dat?!
Na een uur in de auto val ik niet zo snel on slaap
Heb ik dat?!
Ik verheug me ook op lang uitslapen morgen. Ga wel ff flink huis houden, is hard nodig.

Bam, fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad. Pijnlijk en kwetsbaar, maar daarom o zo mooi. Schillen eraf en koesteren.
quote:Sgaapie schreef op 08 mei 2010 @ 02:34:

Dus waarschijk dan dus vroeg wakkerJa sgaapie, zo roep je het aan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven