3000+ DEEL 50!
woensdag 5 mei 2010 om 00:37
Een geintje op 14 oktober 2009 is volledig uit de hand gelopen!
Lief, leed, verdriet, ergernis, zo nu en dan een 'bekijk het maar, ik kom hier nooit meer terug!', maar vooral heel veel lol is hier gedeeld.
Laten we koesteren wat hier bestaat!
Dank allen: voor de lach, de traan, het luisterend oor en het inzicht op zijn tijd.
zaterdag 8 mei 2010 om 02:47
quote:iry schreef op 08 mei 2010 @ 02:46:
Welke films zitten er in die box dan freak?
Diep
Geurnsey
Het zusje van Katia
langer licht
en kan door huid heen
De middelste 3 heb ik nog niet gezien... komt van de week nog wel denk ik.. of morgen als vriendje andere plannen heeft
Welke films zitten er in die box dan freak?
Diep
Geurnsey
Het zusje van Katia
langer licht
en kan door huid heen
De middelste 3 heb ik nog niet gezien... komt van de week nog wel denk ik.. of morgen als vriendje andere plannen heeft
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
zaterdag 8 mei 2010 om 02:49
quote:Enneaaa schreef op 08 mei 2010 @ 02:48:
Nou bij deze Freak (moet denken aan le chic de freak )
Do you remembeeeeeeer .....Yeah one of my all time favorits.... wordt op de sportschool nog wel eens gedraaid met steps en dan heb ik altijd een onwijze smile.. maar niemand die daar weet dat dat mijn nick is
Nou bij deze Freak (moet denken aan le chic de freak )
Do you remembeeeeeeer .....Yeah one of my all time favorits.... wordt op de sportschool nog wel eens gedraaid met steps en dan heb ik altijd een onwijze smile.. maar niemand die daar weet dat dat mijn nick is
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
zaterdag 8 mei 2010 om 02:51
zaterdag 8 mei 2010 om 02:53
quote:iry schreef op 08 mei 2010 @ 02:48:
Ik ken geen van deze flims geloof ik.
Nou zeg...das gek.Zijn geselecteerd door de Volkskrant nav het nederlands filmfestival... hebben dus hooguit in minibioscopen of hoe heet dat bij ons nou toch....filmhuizen gespeeld
Ik ken geen van deze flims geloof ik.
Nou zeg...das gek.Zijn geselecteerd door de Volkskrant nav het nederlands filmfestival... hebben dus hooguit in minibioscopen of hoe heet dat bij ons nou toch....filmhuizen gespeeld
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd