3000+ DEEL 50!
woensdag 5 mei 2010 om 00:37
Een geintje op 14 oktober 2009 is volledig uit de hand gelopen!
Lief, leed, verdriet, ergernis, zo nu en dan een 'bekijk het maar, ik kom hier nooit meer terug!', maar vooral heel veel lol is hier gedeeld.
Laten we koesteren wat hier bestaat!
Dank allen: voor de lach, de traan, het luisterend oor en het inzicht op zijn tijd.
zaterdag 8 mei 2010 om 03:27
zaterdag 8 mei 2010 om 03:34
zaterdag 8 mei 2010 om 03:40
O.a Min.
De maatschappij, mijn gezin, vriendengroep, bij gebeurtenissen....
Heel breed dat gevoel.
En oh ik weet best wel dat anderen dat anders zullen zien.
Maar ik heb op alle vlakken nooit een volwaardige rol te vervullen.
Al doe ik mijn stinkende best dat kleine stukje wat ik dan net red is gewoon niet genoeg om er echt bij te horen.
De maatschappij, mijn gezin, vriendengroep, bij gebeurtenissen....
Heel breed dat gevoel.
En oh ik weet best wel dat anderen dat anders zullen zien.
Maar ik heb op alle vlakken nooit een volwaardige rol te vervullen.
Al doe ik mijn stinkende best dat kleine stukje wat ik dan net red is gewoon niet genoeg om er echt bij te horen.
zaterdag 8 mei 2010 om 03:42
zaterdag 8 mei 2010 om 03:43
Is het alsof je door een raam naar binnen kijkt, hoe anderen een feestje hebben? Je kan de muziek horen, de lachende mensen zien, het plezier aanschouwen...maar meedoen kan niet. Je bent zooo dichtbij...maar kan er op de een of andere manier net niet bij, want er zit glas tussen en je kan de deur niet vinden/opendoen.