3000+ DEEL 50!

05-05-2010 00:37 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren




Een geintje op 14 oktober 2009 is volledig uit de hand gelopen!



Lief, leed, verdriet, ergernis, zo nu en dan een 'bekijk het maar, ik kom hier nooit meer terug!', maar vooral heel veel lol is hier gedeeld.



Laten we koesteren wat hier bestaat!



Dank allen: voor de lach, de traan, het luisterend oor en het inzicht op zijn tijd.
Alle reacties Link kopieren
Oeps ben nu echt onderdeel van de nachtploeg op dit moment
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
quote:vivafreak1 schreef op 08 mei 2010 @ 03:06:

[...]



altijd schat dat weet je tochSlinger 'm aan dan!
Alle reacties Link kopieren
Yeps, dat overkomt je zomaar Freak
Alle reacties Link kopieren
Dit moment Freak????

Daar kom je niet meer vanaf!
Alle reacties Link kopieren
Iry, ik heb alles in huis van de ps3 (rib uit mijn lijf, maar goed, sta toch al rood)
Alle reacties Link kopieren
Trusten sgaap!! en hopelijk heerlijk uitslapen morgen
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 08 mei 2010 @ 03:12:

Iry, ik heb alles in huis van de ps3 (rib uit mijn lijf, maar goed, sta toch al rood)





He leuk Moos!!!

En dat zal zeker een rib zijn maar hopelijk veel sing plezier de komende ijd!
Alle reacties Link kopieren
Leuk Moos, zal ie zeker blij mee zijn
Alle reacties Link kopieren
Ik heb alleen Motown van Singstar. Verder hadden ze niks.
Alle reacties Link kopieren
Oh die ken ik niet Moos, maar ze zijn wel overal te krijgen dus kan je altijd verder aanvullen toch.?
Alle reacties Link kopieren
quote:minny schreef op 08 mei 2010 @ 03:17:

Leuk Moos, zal ie zeker blij mee zijn Ja zeker weten. Moet hij zich wel goed blijven gedragen...:rolling:
Alle reacties Link kopieren
Hé meissies als we op de msn zitten, wi ik er wel bij hoor.
Alle reacties Link kopieren
Pfff.... ik moet even een rotgevoel/gedachte kwijt hoor.



Een zinnetje wat al dagen door mijn hoofd spookt.



"ik hoor er niet echt bij"

En dat gevoel heb ik steeds sterker weer op een heel breed vlak.



Irl dan, virtueel niet maar zelfs dat maakt het nog triester.
Alle reacties Link kopieren
Nou ja... hoeft niemand wat mee te doen met die info.



Loop al dagen te twijfelen om over dat gevoel een topic te openen om eens flink dat gevoel te ventileren.

Maar het houdt mij ook tegen want kan er toch niet meer mee dan dat ik al doe.
Alle reacties Link kopieren
Iry, dat gevoel heb ik ook geregeld. Irl, virtueel, maakt niet uit. Ik word vaak verkeerd begrepen of vind dat zelf

Weliswaar ook vaak door mijn eigen schuld, kan nogal kort door de bocht zijn of irl moeilijk te volgen schijnbaar.
Alle reacties Link kopieren
Lastig gevoel Moos.





Ik voel mij gewoon weer erg langs de zijlijn staan, in de schemer zeg maar.

En iedereen leeft door en ik ploeter mij suf....om te leven.

Waarbij meedoen geen optie meer is meestal want dat vergt al zoveel.



En dat allemaal in mijn eigen bubbel.
Alle reacties Link kopieren
Waar hoor je niet bij Iry, voor jouw gevoel? De maatschappij?
Alle reacties Link kopieren
Ja en met je eigen bubbel moet je het doen, je hele leven lang. Klinkt zwaar maar voelt voor mij wel vaak zo. En naarmate je ouder wordt, besef je dat steeds meer maar wordt het ook lichter op de één of andere manier.
Alle reacties Link kopieren
En Iry, meedoen doe je wel. En voel je je toch beter bij (bios met je vriendinnen van de week)
Alle reacties Link kopieren
O.a Min.

De maatschappij, mijn gezin, vriendengroep, bij gebeurtenissen....



Heel breed dat gevoel.

En oh ik weet best wel dat anderen dat anders zullen zien.



Maar ik heb op alle vlakken nooit een volwaardige rol te vervullen.

Al doe ik mijn stinkende best dat kleine stukje wat ik dan net red is gewoon niet genoeg om er echt bij te horen.
Alle reacties Link kopieren
Ah ja die bubbel...
Alle reacties Link kopieren
Misschien ben ik ook even boos omdat er ook altijd veel meer van mij gevraagd wordt dan wat kan.



En dat geeft ook gemengde gevoelens van schuldig voelen en boos zijn door het onbegrip.
Alle reacties Link kopieren
En heb je dan niet van dat het vooraf zoveel moeite, moed vergt en je achteraf denkt... huh was dat nou zo moeilijk? Moet ik meer doen! Het werkt toch wel!

En dan is het een kwestie van steeds opnieuw doen (het moeilijkste) tot het vanzelf gaat.

(Makkelijk en snel gezegd hoor, maar wel waar vaak)
Alle reacties Link kopieren
Is het alsof je door een raam naar binnen kijkt, hoe anderen een feestje hebben? Je kan de muziek horen, de lachende mensen zien, het plezier aanschouwen...maar meedoen kan niet. Je bent zooo dichtbij...maar kan er op de een of andere manier net niet bij, want er zit glas tussen en je kan de deur niet vinden/opendoen.
Alle reacties Link kopieren
""Maar ik heb op alle vlakken nooit een volwaardige rol te vervullen.""



Iry, wat is dan een volwaardige rol?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven