wat kost een cooker?

07-05-2010 17:49 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat kost een cooker?

En dan bedoel ik niet in de aanschaf maar in het verbruik.

Hoeveel ben je kwijt op jaarbasis aan stroom.

Wij zijn ons een beetje aan het orïenteren want volgend jaar gaan we verbouwen. Het wordt een megaverbouwing en zie er ook best wel tegenop. Maar als het dan straks af is....genieten!!
De Kraan met kokend water die wij hebben aangeschaft kost EUR 825,-

Maar we hebben een nieuwe keuken gekocht, misschien dat de prijs dan iets lager dan normaal is als je zo'n ding los zou kopen.

Quooker is een merknaam. Je hebt ze ook van andere merken.

Wij hebben een van 'Daalderop' gekocht.
Ik zie dat ze van Daalderop ook een 3-in-1 kraan verkopen, met 'normaal warm'en koud water en een kraan met kokend water: hier is een linkje.

Die lijkt me helemaal handig, want dan heb je dus geen extra gat in je werkblad.
Geen idee wat ie kost, maar kan niet meer zonder! Wat een ideaal ding is dat.

Over de Wesco, idd klotedingen, maar staat zo mooi in de keuken :-).
quote:dangeensuus schreef op 07 mei 2010 @ 18:08:

Voor de looks zeg ik JA! maar voor handigheid? Nee. Het is een crime om de vuilniszak eruit te krijgen omdat de binnenemmer niet taps loopt maar recht is, en het handvat mee komt met de vuilniszak en dus klem komt te zitten en dan gvd vuilniszak gescheurd en klauw klem tussen hengsel enzo.

Maar verder is ie leuk

Heel herkenbaar

Heb jij nooit de Wesco vuilniszakken geprobeerd? Zal dat niet beter gaan?
quote:layla1969 schreef op 07 mei 2010 @ 22:45:

Ik zie dat ze van Daalderop ook een 3-in-1 kraan verkopen, met 'normaal warm'en koud water en een kraan met kokend water: hier is een linkje.

Die lijkt me helemaal handig, want dan heb je dus geen extra gat in je werkblad.Ik heb geen gat in werkblad hoor. Dat wordt reuze netjes afgedekt dor de quooker
Daalderop wordt door keukenzaken afgeraden. Grohe heeft nu ook een kraan ontwikkeld met een gewone kraan en een kokend waterkraan in een. Die schijnt dezelfde kwaliteit te hebben als de Quooker.
quote:Suze2 schreef op 08 mei 2010 @ 09:12:

[...]

Ik heb geen gat in werkblad hoor. Dat wordt reuze netjes afgedekt dor de quooker
quote:Haags meisje schreef op 08 mei 2010 @ 19:56:

Daalderop wordt door keukenzaken afgeraden. Grohe heeft nu ook een kraan ontwikkeld met een gewone kraan en een kokend waterkraan in een. Die schijnt dezelfde kwaliteit te hebben als de Quooker.Dat lijkt me dus niks. Het komt zo vaak voor dat mensen vergeten om even het koude water aan te zetten nadat ze heet water hebben getapt. Ik heb hierdoor vaak genoeg met handen wassen m'n handen zeer gedaan.
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
Bedankt voor al jullie reacties over de Quooker! (cooker, hihi)

Ik ben eruit, er omt er een in mijn nieuwe keuken!
Cool! Nu de Wesco nog!!
quote:Mittens schreef op 10 mei 2010 @ 13:53:

Cool! Nu de Wesco nog!!
quote:Suze2 schreef op 08 mei 2010 @ 09:12:

[...]

Ik heb geen gat in werkblad hoor. Dat wordt reuze netjes afgedekt dor de quooker

En als je toch niet blij bent met je quooker, komen ze m weer weghalen en installeren ze een zeeppompje in dat gat. Reuzenetjes geregeld.

In onze nieuwe keuken doen we er ook een... lijkt me ideaal. Mensen die ik ken die zo'n ding hebben zijn laaiend enthousiast.
quote:Marosa schreef op 10 mei 2010 @ 13:34:

Bedankt voor al jullie reacties over de Quooker! (cooker, hihi)

Ik ben eruit, er omt er een in mijn nieuwe keuken!Veel plezier d'r van. Ze zijn geweldig .
quote:Gebakkie schreef op 09 mei 2010 @ 09:11:

[...]

Dat lijkt me dus niks. Het komt zo vaak voor dat mensen vergeten om even het koude water aan te zetten nadat ze heet water hebben getapt. Ik heb hierdoor vaak genoeg met handen wassen m'n handen zeer gedaan.Daar was ik dus ook bang voor, maar het schijnt dat het koude en warme water door een ander gedeelte van de kraan loopt dan waar het kokende water doorheen loopt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven