Vriend over vreemdgaan

08-05-2010 10:32 136 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Nou, ik ben blij dat de lucht is geklaard in huize Carla-mi en dat vriendlief weer een beetje verder is gekomen in de training om de perfecte man te worden.

Jij hebt niet je pittige kant laten zien. Je hebt laten zien dat je liever een gewenst antwoord wilt horen dan een eerlijk antwoord en je vriend heeft geleerd dat hij dus de volgende keer moet liegen om je te vriend te houden. Vrede op aarde.
quote:minny schreef op 08 mei 2010 @ 17:08:

Klopt, maar aangeven dat het iedereen, dus ook hij, dat na veel drankgebruik kan doen is niet echt de meest handige opmerking ooit. Mijn motto wat dat betreft: Wat er niet in zit komt er ook niet uit, zelfs niet na een hele hoop drank.

Dus zo'n opmerking zou mijn vertrouwen ook niet tot astronomische hoogten doen stijgen. Zijn moeder bellen zou me dan weer te ver gaan, dat wel. Daarmee is TO te ver gegaan in haar drama aanval.

Het hoeft geen drank te zijn. Je zou ook tot over je oren verliefd kunnen worden op een collega terwijl je relatie net even in de slop zit. En als zich dan het juiste moment voordoet met die collega dan kan je een verkeerde keuze maken. Je weet nooit wat de toekomst brengt. Het hoeft niet morgen te gebeuren, het kan ook over 12 jaar zijn.

Ik snap trouwens nog steeds heel goed dat TO het niet leuk vond om het antwoord te horen dat haar vriend gaf en dat ze er van geschrokken is.
quote:Susan schreef op 08 mei 2010 @ 11:40:

Het zou toch juist veel raarder zijn als hij zou zeggen dat iedereen behalve hij vreemd zou kunnen gaan? Ik bedoel, wat zou hem anders of beter maken dan de rest? Waarom zou jullie relatie er in zijn ogen van gevrijwaard zijn en die van ons allemaal niet? Waarom zou hij, als hij er niet toe in staat is, wel even kunnen bepalen dat de rest er wel toe in staat is?

My two cents ineens.

Vriend van TO is aseksueel. Als mijn partner dat was, zou ik ook zwaar pissig worden wanneer hij aan zou geven dat hij het op een ander wel zou kunnen.
Dank iedereen voor jullie reacties. Ik heb het zelf kunnen relativeren, mijn vriend begon vanochtend het gesprek en we zijn weer helemaal blij met elkaar. We houden veel van elkaar en dit staat niet meer tussen ons.
Wordt het een trend ofzo dat iedereen z'n OP weghaalt?
quote:Carla_mi schreef op 08 mei 2010 @ 17:37:

Dank iedereen voor jullie reacties. Ik heb het zelf kunnen relativeren, mijn vriend begon vanochtend het gesprek en we zijn weer helemaal blij met elkaar. We houden veel van elkaar en dit staat niet meer tussen ons.Nee hij zou eens anders moeten zeggen, bel je zo zijn moeder wéér op.
Inderdaad jammer dat je je OP hebt weggehaald. Zeker voor iemand die haar mening niet onder stoelen of banken steekt...
...
quote:vlammetje schreef op 08 mei 2010 @ 20:04:

Inderdaad jammer dat je je OP hebt weggehaald. Zeker voor iemand die haar mening niet onder stoelen of banken steekt...

Er zijn fora waar dit niet mogelijk is.

Of alleen het eerste uur of tot na de eerste

reactie.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Hey wa's dat nou?

Ben ik te laat!!

goffer......

het zou verboden moeten worden... dat OP weg halen... FOEI!!
quote:Carla_mi schreef op 08 mei 2010 @ 10:32:

-

Je OP weghalen... Gut wat volwassen nou toch weer.

Not.
quote:Carla_mi schreef op 08 mei 2010 @ 17:37:

Dank iedereen voor jullie reacties. Ik heb het zelf kunnen relativeren, mijn vriend begon vanochtend het gesprek en we zijn weer helemaal blij met elkaar. We houden veel van elkaar en dit staat niet meer tussen ons.Wishfull thinking noemen we dat ook wel eens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven