Stoppen met anticonceptie in 2010 :duckie:

09-01-2010 20:02 2479 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vervolg van topic 'Stoppen met de pil in 2010'.

Nu met tabel.

NaamLeeftijdWanneer voor het echie?N.O.D.ZwangerWanneer uitgerekendMarloes8425Januari 201011 juniTeepje29Januari 2010 19 januari 2011PinkLady25Januari 2010Rihs23Januari 2010 3 dec 2010Nolleke27Januari 2010 15 jan 2011Thir10senses22Januari 2010Lente198129Januari 201019 juniTroela7832Januari 2010Maedl27Februari 2010Angie21xx26Maart 2010 24 dec 2010Emytje29Maart 201018 juniLily30 - 2e kindje30Maart 2010Mayala27Maart 2010Thomassen1125Maart 2010Raarmaarwaar32April 201026 juniKookabbura27April 20103 febr 2011Joda32April 20103 juliBianca198723April 201017 juniAnkeliem28April 201011 juliMeike198129April 20103 juliJanine2000131April 201031 jan 2011Nelleke425April 201030 juniNukje33April 2010Lazuurtje27April 201017 januari 2011Marill27Mei 2010Lievegerritje24Mei 2010Knorretje28 - 2e kindje29Mei 2010Juuls8227Juni 2010chocolate_lover26Juni 201024 juniJuffertje2228Juni 20107Up24Juni 2010Drenthegirl26September 2010
@ marill ahh dat is echt super schattig

@ lenthe & meike spannend hoor!!!

wij hebben vanddag besloten dat we er pas in juli of augustus ''echt '' voor gaan..

dan kan ik nu nog even mjn cyclus leren kennen, enz...
Joehoeeeee, echt een eisprong in aantocht! Het streepje was vandaag echt goed roze!!!!

Super die ovulatietesten! Thanks voor de tip!
Even voor de tabel: Nieuwe NOD ergens tussen 27 en 30 mei. Hierbij ga ik uit van m'n kortste en langste cyclus.

Groetjes!
vanmorgen ongesteld geworden. Te vroeg, want maandag moest ik pas. Heb nu een cyclus gehad van 26 dagen............

Ik ben deze week druk aan het verbouwen/verhuizen. Ik zal iets minder aanwezig zijn hier.

Hopelijk ben ik de enige die ongesteld is geworden!!!
@joda wat balen meid, korte cyclus idd (ben je echt ongesteld-ongesteld of kan het iets anders zijn?). Succes met verhuizen!

Ik heb net gekeken en de eerste thuistest zou 17mei mogelijk kunnen zijn (als ik korte cyclus heb) en bij lange cyclus 29mei! Haha, wacht gewoon deze hele maand maar even af!

Ik zit mobiel op internet nu,dus krijg de tabel er moeilijk bij,maar voor alle dames die vandaag/morgen testen: ik begin nu met duimen voor een positieve test!
Angie wat leuk dat hij je ten huwelijk heeft gevraagd! Weet je al wanneer jullie gaan trouwen?

Rihs veel plezier bij je echo, spannend!

Lily fijn weekend dan

Joda je bent niet de enige, ik ben vanmorgen ook ongesteld geworden. Baalde er echt ontzettend van, dit keer had ik iets meer hoop omdat ik zeker wist dmv de ovulatietest dat we op het juiste moment sex hadden gehad. Maar zelfs dan is de kans maar 25%.. Prober nu heel erg te relativeren, zo van ik weet tenminste zeker dat ik een eisprong heb gehad e.d. maar het lukt vanochtend niet zo.. Heb gewoon een baaldag
Ik ben vanmorgen ook ongesteld geworden, vond het niet erg, had ik niet verwacht. Dinsdag lekker voor 2 weken op vakantie, dus gelukkig geen misselijkheid en moeheid daar. Op naar de volgende ronde!
nog steeds niet ongesteld......maar ik voel me wel pré-ongesteld... herkennen jullie dat gevoel?? kleine signalen, krampjes, rommelende darmen etc. ik weet niet of het wel raak was met maar een keer sex in de vruchtbare week.... we shall see...
@meike, marlous en joda: balen dat jullie alle 3 ongesteld zijn geworden zeg! Ik kan me zo voorstellen dat het (weer) een teleurstelling is! Ik ben er ook deze 2e ronde meer mee bezig door die ovulatietesten en zou het ook echt heel erg balen vinden als het niet gelukt is! Vanavond lekker een goed glas wijn en een toastje met heerlijke kaasjes!!! Als troost! Of misschien iets leuks voor jezelf kopen??? Misschien voel je je dan weer iets beter! Helpt mij vaak wel!

Bij mij is de LH piek voorbij, het streepje was een stuk minder roze dan gister. Donderdag en vrijdag sex gehad en vanavond nog maar een keer voor de zekerheid, haha! En inderdaad, dan is de kans nog maar 25% dat het eitje ook echt bevrucht is! Toch probeer ik me niet teveel te focussen op symptomen, want de vorige zwangerschap heb ik echt niks gemerkt tot dik na mijn NOD. Toen dacht ik opeens: ben ik nou nog niet ongesteld, toch maar eens testen.....Ik weet door die testen iig dat ik nog steeds een eisprong heb, want door mijn onregelmatige cyclus en alles wat je daarover leest op internet werd ik daar wel een beetje onzeker van. Dus die onzekerheid is iig weg en ik weet door die testen zeker wanneer we sex moeten hebben. Best een aanrader dus, zeker voor de mensen met net zo'n cyclus als ik.

Mijn NOD is nu ook beter vast te stellen en is op 21 mei. Zelfde dag als jou Ankielem....... Duimen duimen duimen......

@Lenthe: spannend!!!! Morgen testen?
quote:Johanna85 schreef op 06 mei 2010 @ 19:07:

Jeetje begin me ook helemaal zwanger te voelen door jullie verhalen over positieve testen en krampjes, steken en gevoelige borsten hahaha!

Aanvulling: lees het topic over bevallingstips! Ben weer even genezen hahaha

Ja dat geloof ik..

Ben donderdag naar de gelukkige huisvrouw geweest, na die bevallingsscene was ik ook weer even genezen. Maar toch zou ik het er graag voor over hebben..

@ Lily heb idd net een mooie jurk voor mezelf gekocht, in het kader van die heb ik ff verdiend

Voor de tabel: Nieuwe NOD zet ik op 11 juni.

@ Meike jammer dat je ook ongesteld geworden bent. Wij hebben net ook even boekjes bij t reisbureau gehaald, durf nu wel te gaan boeken voor augustus. Fijne vakantie, waar ga je naartoe?
@Lily; ik heb net een heerlijk luxe chocolade reep gekocht voor vanavond , komende ronde doen we het nog spontaan, daarna ga ik aan de ovu-testen. Lijkt me super om volgend jaar zomer uitgerekend te zijn, lekker in de tuin met de kleine.... (neem die opgezwolle enkels etc wel voor lief ) dus ik heb nog ff geduld om zwanger te raken.

@marloes, we vertrekken over een paar dagen naar Ijsland, nog ff duimen dat het vulkaanas de goede kant op waait.
@Johanna; ik ben echt ongesteld-ongesteld. Het is een oase van rood bloed........kan er echt niet omheen.

@Marloes; balen he! Ik had deze ronde ook echt zoiets van 'ja, het kan weleens raak zijn'. Of ik ken mijn lichaam nog niet zo goed, of de psyche is wel heel sterk.

@Meike; dat klinkt positief, alvast fijne vakantie

@lily; ik was ook in de 2de ronde en er veel meer mee bezig dan de eerste. Ik baalde vanmorgen ook wel een beetje, aan de andere kant is het pas de 2de ronde en..........is mijn cyclus wel lekker kort

@lenthe,; wanneer ga je testen?
Voor alle meiden die ongesteld zijn geworden, balen! Volgende keer beter

Hier nog steeds aan de ovulatietesten, beetje zinloos dacht ik, maar nu had ik donderdag een lichte streep, maar gisteren geen streep? Dus of ie er nou toch aan zit te komen of dat ik hem vorige week maandag heb gehad (zoals ik al die tijd al denk) weet ik dus nog steeds niet :(
Vergeten... :$

Nolleke, super nieuws! Hartelijk gefeliciteerd

Angie, wat leuk! Ook van Harte!
@bianca: ik gebruik dus ook die testen. had woensdag een heel licht streepje, donderdag al een stuk donkerder en vrijdag echt bijna dezelfde kleur als het streepje ernaast....vandaag was het weer heel licht.....
Welk merk hebben jullie van de ovulatietesten?

Ik heb vanavond ff op het internet gespeurd en om te beginnen 6 besteld bij Sensitest. Ook maar meteen ff 3 zwangerschapstesten...

Vind het zo spannend, morgen m'n laatste pil!
@chocolate Ik gebruik die van babyboomshop.nl. Daar kun je ze best voordelig krijgen en volgens mij zijn ze prima. Ik heb tenminste een keurig streepje gekregen afgelopen maand :-)

Hier nog niet ongesteld, zal morgen wel komen. Jammer voor de girls die het ook al zijn geworden, maar we gaan inderdaad vrolijk door. Zoals ik al zei; een lente- of zomerbaby is ook prachtig!

Even geen gestress aan mijn hoofd
dag meiden, ik kom ook weer eens langs. Ik heb vanmorgen, 4 dagen voor mijn NOD, een vroege test gedaan, omdat ik niet weer zo wilde stressen de laatste dagen. Ik voel me in tegenstelling tot vorige maand helemaal niet zwanger, geen enkel symptoom. De test was ook negatief. Ik weet dat het misschien toch nog zo kan zijn komende donderdag, maar ik ga er niet meer van uit. Heel jammer, maar het geeft me nu in ieder geval wat rust die laatste dagen.

Ik kom hier nog steeds maar af en toe, ik vind het superleuk voor degenen die zwanger zijn, maar ik merk dat ik het lastig vind, omdat dat heel kleine angstje diep van binnen dat het bij ons mischien niet lukt dan gaat kriebelen. Ik weet dat dat nog onzin is na 4 rondes, maarja...

Ik hoop dat ik nog in de tabel mag blijven, ik kom zo af en toe nog weer eens langs!
Hi meiden, nog steeds geen periode...maar goed....mijn langste cyclus was dan ook 37 dagen!! ik zit nu op dag 35...dat is mijn 'gemiddelde' cyclus (ja, het is een hééél gedoe..) maar ik kon me vandaag nog inhouden, morgen ga ik dan toch echt testen....Ergens geloof ik ook niet dat het zo is, met een keer sex in de vruchtbare week, maarja....misschien houdt me lichaam me van de "ik-wil-zwanger-worden-stress" wel even in de parkeerstand....
Yoehoeeeew! Gefeliciteerd!

En voor de zwangeren dit is al een beetje je eerste moederdag!

Nou ik moet nog even geduld hebben om te weten of mn ei in mei bevrucht is! ik heb me best gedaan mn vriend ook natuurlijk!

Ik voel niets speciaals maar wat niet is kan nog komen!

Nou ik ga het huis netjes maken wat me ouders komen zo gezellig langs! Fijne dag allemaal!
Hoi Lente,

Mijn cyclus is ook steeds rond de 35 dagen, dit keer 34. De eerste keer dacht ik ook huh wat lang.. Maar het went moet ik zeggen. Gewoon testen als jij daar behoefte aan hebt hoor!

Fijne zondag allemaal!
@ Lily: ik heb dus donderdag getest en had een lichte streep, vrijdag had ik er helemaal geen.. Wel de controlestreep. Dus ik stop even met ovulatietesten, ik denk zelf dat om de dag seks hebben wel voldoet Daar blijven we mee doorgaan van ongesteldheid tot ongesteldheid!
PS: ik denk dat ik volgende maand wel weer ga ovu-testen :$ Niet om te peilen wanneer we het beste kunnen seksen, maar om te weten of ik een eisprong heb!
@ chocolate: ik heb ook die tests van sensitest. Ik had meteen zo'n voordeelpakket van 25 ovulatietesten en 3 zwangerschapstesten, maar voor mij is dat wel handig met die onregelmatigheid....

@ teepje: ik begrijp je angst hoor, denk dat de meesten dat wel herkennen. Ik heb dat evengoed met een 2e: dan denk ik: stel nou dat die eerste echt een toevalstreffer was......Ookal heb ik er al 1 de wens bij een 2e is net zo groot....

@ lenthe: misschien zijn die ovulatietesten ook wel wat voor jou, of gebruik je die al? Mijn cyclus is net zo onvoorspelbaar als die van jou.....balen he! Je weet nooit waar je aantoe bent....

@bianca: ik las dat die tests ook niet altijd even duidelijk zijn. Bv als je m net op het verkeerde moment doet. Maar misschien was dat lichte streepje wel het signaal bij jou. Jij hebt toch ook die van sensitest? Daar staat wel dat je een licht streepje niet als aankomende ovulatie moet zien, maar bij mij was het wel een voorbode van die dag daarna. Toen was het streepje echt donker! Nu maar afwachten dus.....

Ik heb een geweldige moederdag trouwens....een prachtige zelfgemaakte ketting gekregen, een tekening, chocola en ontbijt op bed. Vanmorgen een stuk gefietst en pannenkoeken gegeten. De kleine ligt nu lekker te slapen, dan kunnen we vanmiddag nog naar mijn moeder.....

De anderen die voor een 2e gaan ook een leuke dag????

En voor degene die volgend jaar hopelijk hun eerste moederdag vieren: dat is echt zo leuk!!!!
@ lily30 Ik denk laat ik maar voorzichtig beginnen met 6 haha..

Ben benieuwd hoe mijn cyclus zal zijn...

Voor iedereen in de tabel, hopelijk volgend jaar voor iedereen moederdag!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven