Terug bellen?

08-05-2010 21:36 697 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bellen jullie terug als jullie een gemiste oproep zien, die bewust 1 x over ging?

Waarbij het om een onbekend nummer gaat?

Of terug over laten gaan of negeren?

Er vanuit gaande dat iemand wel belt als ie wilt.
lekker laten zitten , als ze ju echt nodig hebben bellen ze je nog wel een keer

boeie!!!!!
quote:kaetje schreef op 08 mei 2010 @ 23:31:

Soulcats, jij zou toch ook naar bed gaan? Wat doen we hier nog??

dat vraag ik me ook de hele tijd af. Zoveel domheid blijft trekken, blijkbaar.

Ik ben trouwens onderweg naar boven (bed) maar heb nog genoeg smoezen om nog heeeeel eventjes wakker te blijven
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
quote:whatever78 schreef op 08 mei 2010 @ 23:31:

Tsja Kaetje.. die moet je er ook bij hebben... het is ook wel lachen.... check hoe ze doet ... vind het zelf wel comisch.... maar laat je niet frustreren... dat is nergens goed voor... het is voor haar ook één grote grap.. die zit dijekletsend achter haar PC..... :"Kijk nou eens wat een suffie er reageerd op dat topic.."

Dus vooral niet serieus nemen die griet...

Mens, ga toch heen.

Hoe kun jij zeggen dat het een grap is?

Jij hoeft niet te reageren, doei doei!

Kaetje, bedankt voor je consult!
quote:kaetje schreef op 08 mei 2010 @ 23:32:

[...]

Ja, onnozel en een dom gevoel voor humor, ze bestaan....

Werkelijk, sommige mensen zouden geen internetverbinding moeten mogen hebben...
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
quote:bordie2 schreef op 08 mei 2010 @ 23:33:

lekker laten zitten , als ze ju echt nodig hebben bellen ze je nog wel een keer

boeie!!!!!

Heb je een punt, maar misschien wat uitsluiten.

Ik zie wel!
Nou zeg dat....

maar goed aan de andere kant... is het ook wel weer de charme van dit forum hè? Af en toe een achterlijke TO.....

Al moet ik zeggen dat ze met bosjes komen de laatste tijd!!
Volgens mij moet ik nog even wakker blijven...

Ik ben nog heel hard nodig hier op dit topic.......
Ik heb besloten, ik bel maar als een ander.

Zo weet ik het ook, zonder mezelf te wezen.
quote:Soulcats schreef op 08 mei 2010 @ 23:33:

[...]

dat vraag ik me ook de hele tijd af. Zoveel domheid blijft trekken, blijkbaar.

Ik ben trouwens onderweg naar boven (bed) maar heb nog genoeg smoezen om nog heeeeel eventjes wakker te blijven Ja ik ook :-) nou goed... nog heeeeeeeeeeel eventjes dan...
quote:Sellena schreef op 08 mei 2010 @ 23:35:

Zo weet ik het ook, zonder mezelf te wezen.Als dit een van je vele persoonlijkheden is (je kan blijkbaar als een ander bellen zonder jezelf te wezen) kan je dan alsjeblieft even de normale Sellena roepen?
quote:whatever78 schreef op 08 mei 2010 @ 23:36:

[...]

Ja ik ook :-) nou goed... nog heeeeeeeeeeel eventjes dan...Slim Whatever. Voor je het weet gaat je telefoon over, en dan kun je hem tenminste opnemen voordat 'ie 1x is overgegaan. Scheelt je weer een topic openen.

Zo weet ik het ook, zonder mezelf te wezen.

Misschien moet je even een topic openen...

wie zal ik zijn?
quote:whatever78 schreef op 08 mei 2010 @ 23:38:

[...]

Misschien moet je even een topic openen...

wie zal ik zijn? Ik denk alleen nog na over het accent, maar doe wel een lichte G.
quote:Soulcats schreef op 08 mei 2010 @ 23:38:

[...]

Slim Whatever. Voor je het weet gaat je telefoon over, en dan kun je hem tenminste opnemen voordat 'ie 1x is overgegaan. Scheelt je weer een topic openen.

Nou ik denk dat ik mijn foon zo maar meeneem naar bed... stel dat ik het mis!!!!!

(ik bedenk me trouwens net dat ik inderdaad gisteren iemand heb gebeld.. maar was de verkeerde.. ik heb hem 1x over laten gaan.. toen hing ik snel op... oh oooooooh)
of ik stuur een sms: wie bent u en waarom contacteert u mij zo ongeduldig?

Ik zie wel van de week.

Zo weet ik het ook, zonder mezelf te wezen.Je gaat onder valse voorwendselen bellen terwijl je al bang bent voor de vraag: Waarom bel je nu pas terug? Lijkt me geweldig om te zien hoe jij keihard door de mand gaat vallen.
quote:Sellena schreef op 08 mei 2010 @ 23:39:

[...]

Ik denk alleen nog na over het accent, maar doe wel een lichte G.Ik zou het accent van Boer Frans aanhouden. Hoef je ook niet bang te zijn voor verdere vragen want dan verstaat de ander er een bal van.
quote:kaetje schreef op 08 mei 2010 @ 23:40:

[...]

Je gaat onder valse voorwendselen bellen terwijl je al bang bent voor de vraag: Waarom bel je nu pas terug? Lijkt me geweldig om te zien hoe jij keihard door de mand gaat vallen.Komt goed, meid!
quote:Sellena schreef op 08 mei 2010 @ 23:40:

of ik stuur een sms: wie bent u en waarom contacteert u mij zo ongeduldig?

Ik zie wel van de week. jaaa dat is een goeie!! Die moet je doen!!!!!
Goh Sellena, jij dacht: ik ga deze Uiterst Belangrijke Kwestie aan het uitermate bekwame viva-panel voorleggen teneinde mij uit deze penibele situatie te helpen ontsnappen zodat ik vannacht niet nogmaals wakker lig omdat dit beklemmende dilemma mij maar niet loslaat en ik mij genoodzaakt zie om hier mijn hele vrije weekend over te piekeren in de hoop dat er voor maandag een geschikte oplossing opdoemt waarmee ik ten eerste mijn knagende nieuwsgierigheid bevredig en bovendien mij als zodanig niet voor schut zet?
quote:Soulcats schreef op 08 mei 2010 @ 23:38:

[...]

Slim Whatever. Voor je het weet gaat je telefoon over, en dan kun je hem tenminste opnemen voordat 'ie 1x is overgegaan. Scheelt je weer een topic openen.Ja want wat moeten anderen wel denken als je je telefoon niet op neemt voor hij drie keer over is gegaan?? Heb je daar wel eens over nagedacht Sellena?
quote:Sellena schreef op 08 mei 2010 @ 23:42:

[...]

Komt goed, meid!

Je denkt dat het wel goed komt met het door de mand vallen?

Ik weet het wel zeker....

Misschien helpt het nog als je een nepsnor op plakt voor je gaat bellen. En een kilt ofzo. Om je helemaal in te leven in de rol.
quote:Chameleon schreef op 08 mei 2010 @ 23:43:

Goh Sellena, jij dacht: ik ga deze Uiterst Belangrijke Kwestie aan het uitermate bekwame viva-panel voorleggen teneinde mij uit deze penibele situatie te helpen ontsnappen zodat ik vannacht niet nogmaals wakker lig omdat dit beklemmende dilemma mij maar niet loslaat en ik mij genoodzaakt zie om hier mijn hele vrije weekend over te piekeren in de hoop dat er voor maandag een geschikte oplossing opdoemt waarmee ik ten eerste mijn knagende nieuwsgierigheid bevredig en bovendien mij als zodanig niet voor schut zet?
quote:kaetje schreef op 08 mei 2010 @ 23:44:

[...]

Je denkt dat het wel goed komt met het door de mand vallen?

Ik weet het wel zeker....

Misschien helpt het nog als je een nepsnor op plakt voor je gaat bellen. En een kilt ofzo. Om je helemaal in te leven in de rol.

shit, nou moet ik ook nog m'n onderbroek verschonen voordat ik naar bed ga.
Dat heb je mooi samen gevat Chameleon.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven