Terug bellen?
zaterdag 8 mei 2010 om 23:03
quote:Sellena schreef op 08 mei 2010 @ 23:02:
[...]
Alleen ben ik nu een beetje laat, maar ik kan toch een weekend zogenaamd mijn tel. ergens laten liggen of dat ik weg was?
Echt een goeie post!Hoezo is dat een goede post?? Ik ben niet de eerste die je dat vraagt hoor. En bel morgen gewoon terug want inderdaad, na al dat gezeik is het nu wel een beetje laat.
[...]
Alleen ben ik nu een beetje laat, maar ik kan toch een weekend zogenaamd mijn tel. ergens laten liggen of dat ik weg was?
Echt een goeie post!Hoezo is dat een goede post?? Ik ben niet de eerste die je dat vraagt hoor. En bel morgen gewoon terug want inderdaad, na al dat gezeik is het nu wel een beetje laat.
quote:whatever78 schreef op 08 mei 2010 @ 23:01:
WIE STEMT ER VOOR HET DOORGEVEN VAN HET NUMMER AAN MIJ?
CONSEQUENTIE: IK OPEN EEN TOPIC MET DAARIN VERMELD WIE HET WAS....
(MAAR UITERAARD NIET DE NAAM OFZO.... ÍK BEN NIET ACHTERLIJK...)Ik denk dat je Sellena's oma afschrikt als je zo hard gaat schreeuwen
WIE STEMT ER VOOR HET DOORGEVEN VAN HET NUMMER AAN MIJ?
CONSEQUENTIE: IK OPEN EEN TOPIC MET DAARIN VERMELD WIE HET WAS....
(MAAR UITERAARD NIET DE NAAM OFZO.... ÍK BEN NIET ACHTERLIJK...)Ik denk dat je Sellena's oma afschrikt als je zo hard gaat schreeuwen
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
zaterdag 8 mei 2010 om 23:04
quote:yoyo2 schreef op 08 mei 2010 @ 23:02:
JE HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWEN HOOR!
IK BEN NIET DOOF!
DAAROM HOEF JE BIJ MIJ DE TELEFOON OOK MAAR 1X OVER TE LATEN GAAN NORMALITER!hahaha ja nou ja... moet toch opvallen.. posts gaan soms best snel.... kan toch niet hebben dat er over me heen gelezen wordt of wel soms???
JE HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWEN HOOR!
IK BEN NIET DOOF!
DAAROM HOEF JE BIJ MIJ DE TELEFOON OOK MAAR 1X OVER TE LATEN GAAN NORMALITER!hahaha ja nou ja... moet toch opvallen.. posts gaan soms best snel.... kan toch niet hebben dat er over me heen gelezen wordt of wel soms???
zaterdag 8 mei 2010 om 23:05
zaterdag 8 mei 2010 om 23:08
zaterdag 8 mei 2010 om 23:09
quote:kaetje schreef op 08 mei 2010 @ 23:08:
[...]
Om advies te vragen voor Selline over wat er mis is met haar of om elkaar te ondersteunen bij het verwerken van wat we vanavond samen hebben meegemaakt?
Sellena, is het.
Maar serieus, Kaatje.
Zou jij alsnog bellen.
Kan hem ook alleen laten overgaan.
[...]
Om advies te vragen voor Selline over wat er mis is met haar of om elkaar te ondersteunen bij het verwerken van wat we vanavond samen hebben meegemaakt?
Sellena, is het.
Maar serieus, Kaatje.
Zou jij alsnog bellen.
Kan hem ook alleen laten overgaan.