Entertainment alle pijlers

Farmville - DEEL 2

01-03-2010 18:02 1940 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor de echte diehard Viva-boerinnen en een enkele -boer, hier het tweede deel van het "Alles wat je ooit wilde weten maar nooit durfde te vragen"-topic over het Facebook-spelletje Farmville.

Het eerste deel farmville bevat veel handige aanwijzingen en tips.

Je eigen farm starten én lid worden van de heusche Viva-fanpage op facebook? Dat kán! Mocht je lid willen worden: meld je hier bij het Opperhoofd Himalaya aan! Wel even vermelden wie je bent/was/wilt worden op het forum, want dat is door knopjesgate een chaos geworden.

Wil je niet dat jouw privé-facebook gegevens alsnog bekend worden via Facebook op dit forum, heb je twee mogelijkheden:

- maak een apart FB-account aan op je Viva-nick

- scherm alle Farmville vrienden af door middel van het maken van een aparte lijst waar je alle mensen in zet die je niet irl kent en waar je geen privé-info aan wilt verstrekken (op je echte naam na, die kun je niet verbergen) en sluit in de privacy-opties deze lijst uit van alle info naar keuze.

Veel succes met 'boeren'!

moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-03-2011 00:20
Reden: aanpassing emailadres
% gewijzigd
quote:girlie22 schreef op 07 mei 2010 @ 15:04:

mij mag je ook toevoegen lunax.

heet je daar hetzelfde als hier?

anders zoek ik je wel ff op via misschicken.Fijn!
quote:Lunax schreef op 07 mei 2010 @ 15:06:

Die had ik gevonden idd op de startpagina. Ik kan nu echter nergens mijn boom terugvinden? In het 'gifts' doosje zit niks. Duurt misschien even voordat ik hem daadwerkelijk zie/kan gebruiken?hmm dat is vreemd, hij zou inderdaad in de giftbox moeten zitten dan.
quote:misschicken schreef op 07 mei 2010 @ 15:09:

[...]

hmm dat is vreemd, hij zou inderdaad in de giftbox moeten zitten dan.

Ik denk een beginnersfoutje. Ik had eerst op accepteren van het cadeautje gedrukt en daarna pas op de accept as neighbor knop. Wellicht zit daar nu de crux.

Helaas pindakaas.... ik spaar gewoon nog even door voor mijn Magnolia Tree
Zodra ik je kan zien als buur zal ik nog wel wat sturen
Dank je wel

Ik kan jou wel zien trouwens. Heb sowieso al je land al bemest. Geen idee of je daar wat aan hebt maar ik kon het mooi even uitproberen
Ik heb je ook een vriendenverzoek gestuurd. En je moet even teruglezen, daar vind je het e-mail adres van appel. Als je je daar aanmeld kom je bij de Boerderettes en heb je binnen de kortste keren megaveel buren!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik heb je toegevoegd. Fijn! En dank voor de tip. Daar ga ik vanavond eens even voor zitten om terug te lezen. Nu eerst mezelf maar eens van de bank af schoppen voor wat real life fruits and vegetables
Oke, verzoek gedaan bij Appeltjesgroen. Ben benieuwd
Ik heb je uitgenodigd Lunax!
Lunax ik heb je ook uitgenodigd:)
Leuk! Heb het er bijna druk van
Nog een vraagje. Sorry

Soms vragen buren om hun grond te bemesten. Op het moment dat ik daar dan kom is de fertilizer op. Betekend dat dat ik geen mest heb om weg te geven of betekend het dat anderen al sneller dan ik geweest zijn en het land geen mest meer nodig heeft?
quote:girlie22 schreef op 07 mei 2010 @ 15:04:

mij mag je ook toevoegen lunax.

heet je daar hetzelfde als hier?

anders zoek ik je wel ff op via misschicken.Ik heb je nog niet gezien? Heet jij daar ook girlie22 dan zoek ik je wel even op.
quote:Lunax schreef op 08 mei 2010 @ 12:16:

Nog een vraagje. Sorry

Soms vragen buren om hun grond te bemesten. Op het moment dat ik daar dan kom is de fertilizer op. Betekend dat dat ik geen mest heb om weg te geven of betekend het dat anderen al sneller dan ik geweest zijn en het land geen mest meer nodig heeft?Heb je al koeienstallen? Hoe meer koeienstallen (met inhoud) je hebt, hoe meer mest je hebt.
Ah, oké het ligt dus aan mijn eigen vooraad. En nee, ik heb nog niks aan gebouwen. Allemaal nog te duur
Ik zal je vast effe een koei sturen
quote:misschicken schreef op 08 mei 2010 @ 12:18:

[...]

Heb je al koeienstallen? Hoe meer koeienstallen (met inhoud) je hebt, hoe meer mest je hebt.Oooo. Dat wist ik niet. Ik dacht dat je elke dag 1x keer je buren kon bemesten (nou ja, hun grond dan)
Waarvoor dank dan maar weer

Kan ik jou nog ergens blij mee maken?
quote:holadijee schreef op 08 mei 2010 @ 12:29:

[...]

Oooo. Dat wist ik niet. Ik dacht dat je elke dag 1x keer je buren kon bemesten (nou ja, hun grond dan)Nee je kunt een max. aantal buren bemesten, maar hoe meer stallen je hebt hoe hoger dat max. ligt.
Ik word altijd heul blij van magnoliaboompjes
Done
quote:Lunax schreef op 08 mei 2010 @ 12:17:

[...]

Ik heb je nog niet gezien? Heet jij daar ook girlie22 dan zoek ik je wel even op.nee, heet daar anders, zeg liever niet m'n echte naam hier.
Ik kan mijn kado's niet meer openen. Druk ik erop, dan kiezen tussen storage en presents. Druk ik erop kom ik iedere keer bij dat banending.

Help wanted (geen farmhands).
Lunax heb je net een uitnodiging gestuurd via FB. Daarna kunnen we elkaar uitnodigen voor FV en als dat rond is kan ik je kadootjes sturen
Steph dat heb ik ook regelmatig. Wat soms helpt is je pagina even verversen. Is weer een of andere bug.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven