3000+ DEEL 50!
woensdag 5 mei 2010 om 00:37
Een geintje op 14 oktober 2009 is volledig uit de hand gelopen!
Lief, leed, verdriet, ergernis, zo nu en dan een 'bekijk het maar, ik kom hier nooit meer terug!', maar vooral heel veel lol is hier gedeeld.
Laten we koesteren wat hier bestaat!
Dank allen: voor de lach, de traan, het luisterend oor en het inzicht op zijn tijd.
zondag 9 mei 2010 om 11:15
Morning!
Film was wel lache.. Maar geen aanrader voor volwassenen (Ik kon het me nog net inbeelden..)
Roos wat fijn, echt leuk gedaan!
Om 12 uur komt de taartendame. Kijken of alles nog naar wens is met de taart (ja duh! We hebben hem zelf ontworpen!) en ff kletsen.
Daarna naar schoonouders en daarna naar mijn moeder en dan weer lekker thuis. Vind het maar stom moederdag, is echt een verplichting bij schoonouders. Krijg daar echt de kriebels van en daarom ga ik altijd erna naar mijn moeder om lekker over ze te zeiken
Hmm ga maar opstaan he.. Koffie!!
Film was wel lache.. Maar geen aanrader voor volwassenen (Ik kon het me nog net inbeelden..)
Roos wat fijn, echt leuk gedaan!
Om 12 uur komt de taartendame. Kijken of alles nog naar wens is met de taart (ja duh! We hebben hem zelf ontworpen!) en ff kletsen.
Daarna naar schoonouders en daarna naar mijn moeder en dan weer lekker thuis. Vind het maar stom moederdag, is echt een verplichting bij schoonouders. Krijg daar echt de kriebels van en daarom ga ik altijd erna naar mijn moeder om lekker over ze te zeiken
Hmm ga maar opstaan he.. Koffie!!
zondag 9 mei 2010 om 13:14
Ik ben al wezen sporten.. op de koffie geweest bij mijn ouders en daarna ging ik Mini halen... maar die wilde absoluut niet met me mee.. helemaal in tranen en over haar toeren... dus ik heb haar maar bij papa gelaten en ben zelf in tranen weer naar huis gereden
In hoeverre doe ik hier nu goed aan zit ik me nu al een half uur af te vragen?????
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd