Vader gaat naar de hoeren

09-05-2010 00:28 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Toen achter de computer zat zag bij toeval dat mijn vader naar een site was geweest met adressen van hoeren in Rotterdam. Waar hij die dag (dezelfde dag als dat de site bezocht was) ook heen was geweest om te "winkelen".

Gek genoeg was ik niet echt verbaast want hij gaat elke week naar de stad om iets kleins te kopen en blijft dan de hele dag weg.

Mijn moeder weet er niks van, want ze zei die dag nog dat ze het gek van dat pa zo vaak Rotterdam ging.

Maar dit raakt me wel best wel, ik weet niet wat ik er mee moet.

Daarom wil weten van jullie of je het erg zou vinden als je man of vriend naar de hoeren

gaat?

Want het is minder erg dan vreemdgaan denk ik.

Zijn er meer mannen die dit doen binnen een relatie?
Het klinkt bijna alsof je je vader die lol wel gunt. Ik denk niet dat het helemaal tot, eh, de standaard hoort zolang hij ook een relatie heeft. Maar wie zijn wij om daar een oordeel over te vellen. Alles heeft zo zijn oorzaak denk ik altijd maar. Vandaar: Twijfel je er zelf aan of je het erg moet vinden?
als dat mijn vader was had ik hem gezegd dat hij een paar dagen de tijd had om het op te biechten tegen mijn moeder....zo niet...dan zou ik haar zelf wel even inlichten.

ik heb te veel respect voor mijn moeder om haar vent( mijn vader dan nog wel) te laten neuken met hoeren achter haar rug om.

ik vind het heel erg respectloos en smerig als je het mij vraagt, maar het gebeurd helaas....

ik hoop dat je de moed kan vinden om je vader ermee te confronteren of het aan je moeder te vertellen.....ik zou er in ieder geval niet mee kunnen leven...wetende dat mijn moeder op zo'n respectloze manier word belazed...het zou je vent maar zijn

en wat is er precies minder erg aan dan in jou ogen?

of hij nou iemand spontaan in de kroeg tegenkomt waar hij niet naar op uit was.

of dat hij bewust elke week naar rotterdam gaat om een totaal vreemde vrouw die er dagelijks 100e over zich heen krijgt...en dattie daar ze pik dan in douwt....dat vind jij minder erg?
Ik vind dat niet normaal en voor mij is het vreemdgaan en niet minder erg dan seks hebben met een meid uit de kroeg.

Ik denk zelfs dat ik dit erger zou vinden.

Ik moet er iig niet achter komen dat mijn vriend dat doet.

Wat je hier verder mee moet weet ik ook niet.

Heel veel sterkte!
pff lijkt me een lastige situatie hoor,

vind je het zelf erg dat je vader naar de hoeren gaat?
Waar ik ook boos over ben is het geld wat eraan opgaat.

Maar ik moet er zeker nog paar nachten over slapen
Volgens mij is hier ooit al een topic over geweest met verschillende reacties.

Je kunt je er mee bemoeien met alle gevolgen van dien... je kunt het zo laten en je vader zijn gang laten gaan... en zo zijn er nog heel veel andere keuzes.

Wij weten niet de reden van zijn bezoekjes, of dat je moeder er wellicht wél vanaf weet (you never know), of wat de band is met jouw ouders en hoe ze zullen reageren op jouw 'bemoeienis'' etc.

Overweeg je acties zorgvuldig zou ik zeggen, wat je ook besluit om te doen
Minder erg dan vreemdgaan. Ik vind het erger dan vreemdgaan. Maar goed dat is mijn mening.

Wat je nu moet doen is aan je zelf. Jij moet de afweging maken om of je vader te confronteren of misschien je moeder. Jij kent ze het beste en zal daarin zelf de keuze moeten maken.

Ik zou het zelf erg lastig vinden om zoiets te weten van mijn ouders
Ik weet niet echt wat ik ervan moet vinden. Ik ben zelf een jongen van 16. Ik kan het opzich begrijpen. En ik denk dat veel getrouwde mannen dit stiekem doen.

Maar ik vind het wel heel erg verkeerd dat hij dit doet zonder dat mijn moeder dit weet
Hoezo gaat hij naar de hoeren dan? Hij heeft adressen opgezocht, is naar de stad geweest en?? Tenzij je ergens een rekening, condoom, polaroidfoto of iets dergelijks hebt, wéét je niet zeker dat je vader naar de hoeren isgeweest. Ik zou eerst eens met hem gaan praten.
MILF in the making ;-)
Bijna exact hetzelfde topic: klik
Ik zou mijn vader wel confronteren met het feit dat je dit weet.
anoniem_65848 wijzigde dit bericht op 09-05-2010 04:17
Reden: anders opgelost.
% gewijzigd
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Wat een moeilijke situatie... aan de ene kant moet je je nooit bemoeien met andermans seksleven, maar om zoiets te weten van je ouders, zeker wanneer je nog thuis woont en elke avond aan dezelfde tafel eet, dat is ook heel belastend. Het is iets dat dan toch tussen jou en je moeder en jou en je vader blijft staan. Ik zou er in ieder geval over blijven malen.

Maar om even een zijweg te noemen, zou het kunnen zijn dat je moeder er wél van weet? Er zijn mensen die het niet erg vinden wanneer hun partner naar de hoeren gaat. Misschien hebben je ouders wel zodanige problemen dat dit een oplossing is die ze samen hebben afgesproken?

Uiteindelijk denk ik toch dat ik het niet voor me zou kunnen houden. Als je het moeilijk vindt om hier face to face over te praten (wat moet je dan zeggen? Pa, waarom ga je naar de hoeren? Ik zou dat niet kunnen) dan zou je hem ook een brief of email kunnen schrijven waarin je vertelt dat je het weet.

Ik zou beginnen met een gesprek of brief richting je vader. Misschien is het wel degelijk een misverstand en als het geen misverstand is denk ik dat hij het beter zelf aan zijn vrouw kan vertellen.
INderdaad zelfde topic! Weet je wel zeker dat hij bewust die sites heeft bezocht? Staat de 'autamtische tekstaanvuller' niet gewoon aan?
Ik weet niet wat ik hiervan moet denken, het zou mij pijn doen maar aan de andere kant.. iedereen heeft zijn behoeftes. Hij kiest voor een hoer en dus echt alleen sex... Ik vind dit veel minder erg dan een minares.... Dus ja... Hij wilt kennelijk in zijn relatie blijven, houdt voldoende van je moeder om geen emotionele relatie ernaast te hebben en gaat puur voor de sex.... Het is een shock maar ik zou gewoon m'n kop in het zand steken....
Pff moeilijk ik zou me er niet mee bemoeien.

En op je vraag of meer mannen dit doen:ja je zou ze de kost niet willen geven denk ik.
Ja, hordes mannen gaan naar de hoeren, waarom denk je anders dat er zoveel hoeren zijn, kwestie van vraag en aanbod.

Iets van 30 % van de mannen is minstens 1 keer van zijn leven naar een hoer geweest, volgens de cijfers.

Ik zou het trouwens niet aan je moeder vertellen.
Ik heb zelf gisteren nog op een hoerensite zitten kijken (werd hier getipt op het forum door een viespeuk). Heb zelfs meisjes aan zitten klikken.

Ik ben een heteroseksuele vrouw. Puur nieuwsgierigheid.

Maak het huwelijk van je ouders niet kapot. Mensen hebben geheimen, niet alles is wat het lijkt... Als je vader verder een fatsoenlijke man is die lief is voor je moeder, blijf er dan buiten. Steek je kop maar in het zand en vergeet het.

Het is niet aan jou als kind om morele oordelen te vormen over het huwelijksleven van je ouders. Laat staan om de boodschapper te zijn van dit nieuws aan je moeder. Waarschijnlijk weet ze het liever niet.
Takak maakt het huwelijk van zijn ouders niet kapot, dat doet vader (in het geval hij het zonder medeweten doet) helemaal zelf.

Als mijn man naar de hoeren zou gaan zou ik het absoluut wél willen weten.
Jij kan het wel begrijpen omdat veel mannen dat doen??

Lekkere mentaliteit..

Maar je bent nog maar 16 hè?

Dan kan ik je vertellen dat het zeer respectloos is, dat je pa dit doet.

Dit behoor je niet te doen..maar misschien is de relatie tussen je ouders niet oke?

Dan nog is het niet goed. Het is niet minder erg wanneer je het doet met iemand die je wel kent. Het is net zo erg.

Hiltje..

Je kop in het zand steken??

Jemig..ook dit is een fijne mentaliteit zeg..

Dit is gewoon Not Done..

Ik zou mijn pa aan de jas trekken..en hem een paar uur geven om het mijn ma te vertellen..

Happy mothersday..
A) Weet je zeker dat hij naar de een prostitué ging? (Sorry, maar ik vind het woord "hoer" zo.. onaardig)

B) Als hij verder enorm lief voor je moeder is, dan zou ik het haar niet vertellen. Misschien is er al jaren niets in bed gebeurt, misschien weet je moeder er al van. Feit is: Hij bezoekt een prostitué, geen minnares, dus hij zoekt gewoon de aandacht die je moeder niet wil/kan geven.

Ik zou er in ieder geval niet tussen gaan zitten, zeker niet als je het vermoeden hebt, dat hij dit al heel lang doet. Dat is iets tussen je ouders. En ik zou het zeker als kindzijnde niet aan moeder vertellen. Net wat ik zeg: Misschien weet ze het allang, en dan is het voor haar misschien "pijnlijk" om het van jouw te horen.. hun geheimpje zegmaar. Snapje?
quote:jilzz schreef op 09 mei 2010 @ 09:00:

Jij kan het wel begrijpen omdat veel mannen dat doen??

Lekkere mentaliteit..

Maar je bent nog maar 16 hè?

Dan kan ik je vertellen dat het zeer respectloos is, dat je pa dit doet.

Dit behoor je niet te doen..maar misschien is de relatie tussen je ouders niet oke?

Dan nog is het niet goed. Het is niet minder erg wanneer je het doet met iemand die je wel kent. Het is net zo erg.

Hiltje..

Je kop in het zand steken??

Jemig..ook dit is een fijne mentaliteit zeg..

Dit is gewoon Not Done..

Ik zou mijn pa aan de jas trekken..en hem een paar uur geven om het mijn ma te vertellen..

Happy mothersday..Hoezo is dit notdone en respectloos? Dat vindt jij, wellicht denken zijn ouders er wel heel anders over. Ten eerste is er nog helemaal niet 100% zeker dat hij naar de hoeren gaat (bv al het geld dat eraan uitgegeven wordt, mist moeder dat niet?) en ten tweede kan het zijn dat moeder het allang weet (lijkt me alleen niet echt een onderwerp waar je je 16-jarige zoon over inlicht). Dus zo duidelijk is het allemaal niet nog afgezien van het feit dat als het wel waar blijkt te zijn, het niet zo is dat opbiechten/chanteren van vader daar de beste oplossing bij is.
Tja, kan me voorstellen dat Takak, een zoon van 16 die toch in het huis van zijn ouders zal moeten leven, zich er niet prettig bij voelt om hiermee rond te lopen en hier niets mee te doen. Al was het alleen al omdat zijn moeder, in het ergste geval, belazerd wordt door zijn vader met een hoer en hier niets vanaf weet.

Takak, er zijn genoeg mannen die niet naar de hoeren gaan, dus zo 'gewoon' is het allemaal niet, tenminste niet in mijn ogen.
quote:lil_star schreef op 09 mei 2010 @ 00:35:

om een totaal vreemde vrouw die er dagelijks 100e over zich heen krijgt.

Dagelijks honderden?

Lijkt me een optimistische inschatting van de omzet.
Niet mee bemoeien. Het zijn jouw zaken niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven