Vader gaat naar de hoeren

09-05-2010 00:28 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Toen achter de computer zat zag bij toeval dat mijn vader naar een site was geweest met adressen van hoeren in Rotterdam. Waar hij die dag (dezelfde dag als dat de site bezocht was) ook heen was geweest om te "winkelen".

Gek genoeg was ik niet echt verbaast want hij gaat elke week naar de stad om iets kleins te kopen en blijft dan de hele dag weg.

Mijn moeder weet er niks van, want ze zei die dag nog dat ze het gek van dat pa zo vaak Rotterdam ging.

Maar dit raakt me wel best wel, ik weet niet wat ik er mee moet.

Daarom wil weten van jullie of je het erg zou vinden als je man of vriend naar de hoeren

gaat?

Want het is minder erg dan vreemdgaan denk ik.

Zijn er meer mannen die dit doen binnen een relatie?
Okee..

Dan is het zeer respectvol, (mocht het idd zo zijn dat meneer naar andere dames gaan om zijn lusten te botvieren bij andere dames,) om je vrouw te besodemieteren met een hoer.,ehh prostituee(klinkt vriendelijker)

Ook al weet moeders het wel..dan nog vind ik het respectloos..ja inderdaad.,.
Ja en stel je voor dat jij je ermee gaat bemoeien, dat mag niet, want dan gaat dat huwelijk misschien naar de klote. Het mag wel dat vaders "vreemd" gaat.

Bijzonder..zeer bijzonder..

'

Takak.

Is het een optie om met je vader in gesprek te gaan? En te zeggen wat jij ontdekt hebt? Dan kun je iig zeggen dat je ermee zit wat je gezien hebt.

Suc6..
quote:takak schreef op 09 mei 2010 @ 00:28:

Toen achter de computer zat zag bij toeval dat mijn vader naar een site was geweest met adressen van hoeren in Rotterdam. Waar hij die dag (dezelfde dag als dat de site bezocht was) ook heen was geweest om te "winkelen".

Gek genoeg was ik niet echt verbaast want hij gaat elke week naar de stad om iets kleins te kopen en blijft dan de hele dag weg.

Mijn moeder weet er niks van, want ze zei die dag nog dat ze het gek van dat pa zo vaak Rotterdam ging.

Maar dit raakt me wel best wel, ik weet niet wat ik er mee moet.

Daarom wil weten van jullie of je het erg zou vinden als je man of vriend naar de hoeren

gaat?

Want het is minder erg dan vreemdgaan denk ik.

Zijn er meer mannen die dit doen binnen een relatie?

Vind het nogal een verschil of het je man,vriend of vader is eigenlijk.Man of vriend is jouw pakkie-an,vader is voor je moeder toch? Die gaat er mee naar bed neem ik aan....

Maar goed,er gaan heeeeel veel mannen naar de hoeren,kijk maar eens op een tippelzone hoe druk het daar is.Ik ken hoeren persoonlijk en een "rustige nacht"hebben ze zo'n 8 klanten.Hier in de stad waar ik woon zitten ongeveer 300 geregistreerde hoeren,dus dan zijn 2400 klanten PER DAG.....maar geen een vent zal het toegeven ...........
Misschien mag hij het wel van je moeder. Wie weet wat voor een afspraak ze hebben.

Als je er niet te erg mee zit, zou ik er verder niets mee doen.

Anders een keer praten met je vader over wat je gezien hebt op de pc.
Ik zou eerst van mijn vader willen weten wat die site te betekenen heeft. Als hij echt naar de hoeren is gegeaan zou ik hem laten kiezen. Of hij vertelt het zelf tegen je moeder, of jij doet het.

Ik zou mijn moeder nooit zo kunnen voorliegen. En zeker niet over zoiets. Ik vind dit net zo erg als vreemdgaan.
Heb je al eens aan je vader voorgesteld om mee te gaan omdat je het ook wel eens leuk zou vinden om in R'dam te gaan shoppen?

Wie weet wat zijn reactie zou zijn.

Samen een dag weg biedt in elk geval een mogelijkheid tot een gesprek over hetgeen je denkt te weten.
quote:korenwolf schreef op 09 mei 2010 @ 09:44:

[...]

Dagelijks honderden?

Lijkt me een optimistische inschatting van de omzet.
Ga in therapie!
quote:Kabouter23 schreef op 09 mei 2010 @ 09:36:

Feit is: Hij bezoekt een prostitué, geen minnares, dus hij zoekt gewoon de aandacht die je moeder niet wil/kan geven.Dat noem jij een feit? Ken je de man?
Ga in therapie!
Misschien heeft hij wel bepaalde voorkeuren, SM of wat ook.
quote:jilzz schreef op 09 mei 2010 @ 09:53:

Ja en stel je voor dat jij je ermee gaat bemoeien, dat mag niet, want dan gaat dat huwelijk misschien naar de klote. Het mag wel dat vaders "vreemd" gaat.

Bijzonder..zeer bijzonder..

.

Zo bedoel ik het niet. Je moet je als kind gewoon nooit bemoeien met het seksleven van je ouders. Dat is iets tussen je ouders. Dat is van hun. Het is niet een aspect van de relatie waar jij als kind iets mee te maken hebt.

Als kind heb je geen idee. Misschien vindt moeder het prima. Misschien hebben je ouders de laatste 20 jaar al geen seks meer. Misschien wil vader dingen die moeder niet wil.

Wil je dat echt weten als kind?
quote:lil_star schreef op 09 mei 2010 @ 00:35:

als dat mijn vader was had ik hem gezegd dat hij een paar dagen de tijd had om het op te biechten tegen mijn moeder....zo niet...dan zou ik haar zelf wel even inlichten.

Wat rancuneus.

Ik zeg: het zijn je zaken niet.

Je ouders zijn niet alleen je vader en moeder, maar twee individuen die toevallig jou hebben gekregen. Twee verschillende mensen die er voor gekozen hebben samen te zijn en ook samen hun problemen op moeten lossen.

Ik zou wel, als je je toch niet kan beheersen en er absoluut iets mee moet, vertellen aan je vader dat je vermoedens hebt.

Ik snap echt niet waarom mensen zich willen bemoeien met het sexleven van hun ouders.
Ik zou het wel willen weten.
quote:absoluteEinstein schreef op 09 mei 2010 @ 10:31:

[...]

Zo bedoel ik het niet. Je moet je als kind gewoon nooit bemoeien met het seksleven van je ouders. Dat is iets tussen je ouders. Dat is van hun. Het is niet een aspect van de relatie waar jij als kind iets mee te maken hebt.

Als kind heb je geen idee. Misschien vindt moeder het prima. Misschien hebben je ouders de laatste 20 jaar al geen seks meer. Misschien wil vader dingen die moeder niet wil.

Wil je dat echt weten als kind?

Natuurlijk wil niemand zich daarmee bemoeien. Maar je moeder in onwetendheid laten zou ik nog veel erger vinden.

Als het bijvoorbeeld uitkomt dat je tegen je moeder moet zeggen ´Ja ik wist het al heel lang´. Dat lijkt me veel en veel erger.
quote:ikwilafvallen schreef op 09 mei 2010 @ 10:38:

[...]

Natuurlijk wil niemand zich daarmee bemoeien. Maar je moeder in onwetendheid laten zou ik nog veel erger vinden.

Als het bijvoorbeeld uitkomt dat je tegen je moeder moet zeggen ´Ja ik wist het al heel lang´. Dat lijkt me veel en veel erger.En als je moeder zegt, ja, dat wist ik al lang?
Takak, ik vind dat je vader jou in een moeilijke positie heeft geplaatst door niet discreet te zijn (waardoor jij op die website stuitte). Nu weet jij iets wat je helemaal niet wilde weten en zit jíj met het dilemma wat je daarmee moet. Ik zou dat probleem op het bordje van je vader leggen en dit met hem bespreken. Gewoon vertellen wat je hebt gezien en dat je dat in verband brengt met zijn wekelijkse "winkelbezoekjes" aan Rotterdam, die ook vragen bij je moeder oproepen.

Als je niets zegt, word jij ongewild een soort van medeplichtige van je vader. Elke keer als je vader naar Rotterdam gaat, zul jij daar een raar gevoel bij hebben. En hoe reageer je als je moeder zich weer eens afvraagt wat hij daar gaat doen? Wat vind je ervan als je vader zegt dat er ergens geen geld voor is, terwijl jij dit vermoeden hebt?

De meeste vrouwen weten niet dat hun man naar de hoeren gaat en hun man vertelt het niet omdat hij denkt dat ze dat niet goed zouden vinden. Of je het nu ziet als vreemdgaan of niet, het is dus wel bedrog (dit in combinatie met seks met een ander zou ik zelf wel als vreemdgaan bestempelen). Jij moet als kind niet in bedrog tussen je ouders betrokken worden.

Ik zou het probleem dus bij je vader neerleggen en vragen of hij het voor je oplost. Je hoeft niet te dreigen het aan je moeder te vertellen: dat is aan hem. Maar je kunt wel duidelijk maken dat jij niet in deze positie wilt blijven zitten, dat jij nu tussen je vader en moeder in zit en zijn leugens en bedrog niet wilt helpen in stand te houden. Dus hij moet ervoor zorgen dat jij dat niet hoeft te doen. Of hij dat doet door je moeder in te lichten of door te stoppen met de bezoekjes, is aan hem.

Hoe voel jij je hier eigenlijk onder? Het lijkt me behoorlijk choquerend om zoiets over je vader uit te vinden. Heb je broers of zussen?
Ga in therapie!
quote:absoluteEinstein schreef op 09 mei 2010 @ 10:41:

[...]

En als je moeder zegt, ja, dat wist ik al lang?

Dan is er niks aan de hand.

Hoe zou jij je voelen als blijkt dat ze het niet wist en jij al wel heel lang?
quote:absoluteEinstein schreef op 09 mei 2010 @ 10:31:

[...]

Wil je dat echt weten als kind?Prima, maar dan moeten de ouders er ook voor zorgen dat hun kinderen niet met hun seksleven worden geconfronteerd. Vader is indiscreet geweest waardoor Takak heeft ontdekt dat hij adressen van hoeren op internet zoekt. Daarmee wordt het dus wel Takaks zaak. Bovendien vraagt moeder zich af waar de vader heen gaat, dus is het onwaarschijnlijk dat ze hiervan op de hoogte is.
Ga in therapie!
Ik neem aan dat Tatak heeft zitten zoeken want anders stuit je niet op die websites.
quote:absoluteEinstein schreef op 09 mei 2010 @ 10:41:

[...]

En als je moeder zegt, ja, dat wist ik al lang?Of als moeder zegt: ik wil dat helemaal niet weten.
Waarom neem je dat aan? Takak schrijft dat hij er bij toeval op stuitte. Ook dat moet je als vader uitsluiten. En als je dat niet lukt, dan moet je zelf de consequenties nemen en niet je 16-jarige zoon.
Ga in therapie!
quote:flowerpowergirl schreef op 09 mei 2010 @ 08:00:

Ik weet niet wat ik hiervan moet denken, het zou mij pijn doen maar aan de andere kant.. iedereen heeft zijn behoeftes. Hij kiest voor een hoer en dus echt alleen sex... Ik vind dit veel minder erg dan een minares.... Dus ja... Hij wilt kennelijk in zijn relatie blijven, houdt voldoende van je moeder om geen emotionele relatie ernaast te hebben en gaat puur voor de sex.... .

ben ik het helemaal mee eens, ik zou het zelf ook veel minder erg vinden als mijn man naar de hoeren ging als wanneer hij er een minnares op na zou houden.

aan de andere kant .. inderdaad het geld gaat er dan wel aan op

moeilijk hoor maar ik persoonlijk zou mijn vader wel laten weten/ merken dat ik het weet.
Als je niet rondneust kom je het ook niet tegen.

Ik denk dat Tatak al zijn vermoedens had om wat voor reden dan ook.
Nogmaals, waar baseer je die aannames op? Op je eigen ervaringen? Tatak schrijft dat hij er bij toeval op stuitte, of denk je dat hij daarover liegt?
Ga in therapie!
Misschien zou jouw moeder een keer met je vader mee kunnen gaan naar Rotterdam. Stel dat eens voor.
Tja toeval, wat is toeval.

Als die websites in de geschiedenis van pc staan, kom je daar alleen als je dat bewust opzoekt.

Het woord liegen heb ik niet gebruikt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven