Terug bellen?

08-05-2010 21:36 697 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bellen jullie terug als jullie een gemiste oproep zien, die bewust 1 x over ging?

Waarbij het om een onbekend nummer gaat?

Of terug over laten gaan of negeren?

Er vanuit gaande dat iemand wel belt als ie wilt.
quote:whatever78 schreef op 09 mei 2010 @ 13:32:

Kaetje Sellena wilde die zachte G ook proberen he? Denk je dat dat gaat lukken in zo'n outfitje?

De harde L moet dan geen probleem zijn lijkt mij..

De plaksnor die ik heb is vrij groot en zwart. Een beetje mediterraans. Dus een Italiaans accent met een zachte g misschien?
quote:Summerdance schreef op 09 mei 2010 @ 13:34:

Shit hey....zou Sellena zijn gelukt wat ik al jaren probeer.....een date met Peterrrrrrrrrrrrr

*is jaloers*Stel dat ik een date met Peter zou hebben, dan denk ik dat mijn vriend stiekem mee gaat en de hele avond met Peter gaat ouwenelen over dat geweldige programma van hem en dat ik met een vegaburger van de mac naar het plafond zit te staren..
quote:kaetje schreef op 09 mei 2010 @ 13:36:

De plaksnor die ik heb is vrij groot en zwart. Een beetje mediterraans. Dus een Italiaans accent met een zachte g misschien?Muchio di pizza margerita, mit di vermicelli e stragiatelli!
quote:yoyo2 schreef op 09 mei 2010 @ 13:36:

[...]

Ik moet dinsdag scriptie inleveren, portfolio en nog een grote opdracht... en morgen gewoon werken... duss.....

Aan het werk dan Yoyo! En de stekker van de telefoon eruit.

Voor je het weet wordt je de hele tijd lastig gevallen door allerlei vreemde bellerts die na 1x overgaan gewoon domweg ophangen.

Leg dat maar eens uit, mocht je scriptie niet op tijd afkomen...
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
ahhhhhhhhhhhhhhhh Yoyo wat zielug!

Ga jij dan maar niet op date met Peterrrrr, dan ga ik wel

Geen vriend in de buurt die Peterrrr zijn aandacht kan stelen!

Een scriptie, een portfolio EN een grote opdracht?

En dat moet je allemaal op zondagmiddag nog gaan doen?

Succes
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:yoyo2 schreef op 09 mei 2010 @ 13:36:

[...]

Ik moet dinsdag scriptie inleveren, portfolio en nog een grote opdracht... en morgen gewoon werken... duss.....

Ow okay.... dan bel ik wel als er nieuws is..... met de Sellena code uiteraard...

En je hebt natuurlijk nog een scroppino te goed...
Ik vraag me trouwens af, ik begin volgend jaar mijn mijn studie psychologie

Zou ik op het viva forum kunnen afstuderen denken jullie?

De kracht van het forum of zo?

Lijkt me geweldig, forummen voor je studie
quote:kaetje schreef op 09 mei 2010 @ 13:36:

[...]

De plaksnor die ik heb is vrij groot en zwart. Een beetje mediterraans. Dus een Italiaans accent met een zachte g misschien?

Ja moet ze eerst ook ff flink wat whisky drinken... en roken... en om het af te maken ff een paar rondjes in de achtbaan.. lekker gillen....

Ja dan komt ze er wel....

ghoeddemiddagg iek binne beniewda waarom you mij hebbe kebeld...
Tuurlijk kan dat SD. Met de twee topics van Sellena alleen al heb je al aardig wat lesmateriaal in handen. En dan ben je nog niet eens op de psychepijler geweest.
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
quote:Soulcats schreef op 09 mei 2010 @ 13:40:

Aan het werk dan Yoyo! En de stekker van de telefoon eruit.

Voor je het weet wordt je de hele tijd lastig gevallen door allerlei vreemde bellerts die na 1x overgaan gewoon domweg ophangen.

Leg dat maar eens uit, mocht je scriptie niet op tijd afkomen...Sinds wanneer heeft een telefoon een stekker?
SD Dat moet te doen zijn!!

Daar verzinnen we wel wat op!!

Iets over massa hystery... kudde gedrag...

maar ook over hoe vrij mensen worden als ze anoniem achter hun schermpje zitten...

gaan ze het ineens hebben over hun geelgroene slijmdraden... en de legendarische kipfilet... brrrr...

Maar wel rete boeiend natuurlijk... want als jij in een bus zit met allemaal mensen en dan heel hard roept:"Help ik verlies net een kipfilet" word je naar alle waarschijnlijkheid opgepakt...

en hier is dat gewoon normaal
quote:Summerdance schreef op 09 mei 2010 @ 13:41:

Een scriptie, een portfolio EN een grote opdracht?

En dat moet je allemaal op zondagmiddag nog gaan doen?

Succes Nou gelukkig heb ik er al een paar honderd pagina's opzitten, maar nog moet nog wel even een aantal dikke punten op de i gaan zetten. (maar goed... kan ik hier vanavond laat nog ff spijbelen )
quote:whatever78 schreef op 09 mei 2010 @ 13:48:

maar ook over hoe vrij mensen worden als ze anoniem achter hun schermpje zitten...

eh... in het echt ben ik ook zo hoor...
quote:yoyo2 schreef op 09 mei 2010 @ 13:47:

[...]

Sinds wanneer heeft een telefoon een stekker?

Sinds er huistelefoons zijn.. je weet wel die dingen worden ook nog eens gebruikt... goed dat misterie ook weer opgelost en nu

VORT studeren jij !!!!!!
quote:whatever78 schreef op 09 mei 2010 @ 13:48:

SD Dat moet te doen zijn!!

Daar verzinnen we wel wat op!!

gaan ze het ineens hebben over hun geelgroene slijmdraden... en de legendarische kipfilet... brrrr...

Maar wel rete boeiend natuurlijk... want als jij in een bus zit met allemaal mensen en dan heel hard roept:"Help ik verlies net een kipfilet" word je naar alle waarschijnlijkheid opgepakt...

en hier is dat gewoon normaal

Weet je dat ik het serieus aan het overwegen ben...

Lijkt me geweldig!

Maar als je in een bus roept Hey ik verlies een kipfilet en er zit een andere forumster in de bus is het wel gelijk van....HEYYYYYYYYYYYYYYYYYYY ik ken jou!!!!

Jij bent die en die van het forum....

Tikkie genant wel eigenlijk
quote:yoyo2 schreef op 09 mei 2010 @ 13:47:

[...]

Sinds wanneer heeft een telefoon een stekker?

Nou ja, de telefoondingesadapter bedoel ik

Sorry, is nogal laat geworden gisteren om een of andere vage reden
SD inderdaaad heel genant!!!

Maar ik meen het ook serieus hoor, het ís ook gewoon interessant, al denk ik dat je dan wel ook op andere fora te vinden moet zijn... je kan geen conclusies trekken gebaseerd op 1 forum... moet je dus ook naar de Libbele, de Margiet, oeh en misschien ook de Flair enzo... tenminste als je het gedrag van vrouwen wil gaan onderzoeken...
Whatever, nee???

Kan ik niet alleen afstuderen op het Viva forum?

Das jammer, want met het Libelle, Margriet Flair en Yes forum heb ik net helemaal niets

Dus eigenlijk ben ik net zo erg als al die andere dames.,..

Ik ben gewoon forum verslaafd....
quote:Soulcats schreef op 09 mei 2010 @ 13:52:

Nou ja, de telefoondingesadapter bedoel ik

Sorry, is nogal laat geworden gisteren om een of andere vage reden

Die was er al uit getrokken.. dus nu kan ik al die tijd al niet meer gebeld worden?

(en bij de weg, ik gebruik al een week het internet van de buren, aangezien er een konijn de telefoonkabel voor de 2e keer dit jaar heeft doorgebeten, ondanks dat ik alle kabels met buisjes heb afgeschermd. Dus de telefoonkabel ligt er uit ja)

(en werken doet het nog steeds niet, want ik zit hier nog ggrr!)
SD Nee dacht het niet... inderdaad niet zo leuk om naar andere fora te moeten.. aan de andere kant... wel grappig om eens te zien hoe het er daar aan toe gaat... als je met andere ogen gaat kijken ernaar... is het wel leuk om te zien wat de overeenkomsten/tegenstellingen zijn.

Ik begeleid op dit moment iemand die aan het afstuderen die heeft een goede site over hoe je een onderzoek geldend kan laten zijn, ik zal die morgen even aan je doorgeven... mischien wel handig....
De meeste mensen die willen afstuderen via het viva forum kunnen niet eens een fatsoenlijke enquete bedenken
Vraag 1: Heb je een mobiele telefoon?

Ja

Nee

Vraag 2: Hoe vaak bel je ermee?

Dagelijks

Wekelijks

Nooit

Vraag 3:

Wie bel je dan?

Familie

Vrienden

Geile mannen

Vraag 4:

Hoe vaak laat je de telefoon over gaan als je iemand belt?

0 keer

1 keer

2 keer

3 keer

meer dan drie keer..

Blablabla...

(JA, MAAR IK GAF BIJ VRAAG 1 TOCH AL AAN DAT IK GEEN MOBIELTJE HEB!)

(dat soort enquetes dus....)
Yo!!!
Yoyo
Whatever....ik ga volgend jaar pas beginnen hoor aan mijn studie

Voordat ik aan afstuderen ga denken ben ik wel weer een paar jaar verder

maar....ik blijf wel forummem natuurlijk, anders raak ik de band kwijt met het forum...

Yo

Ik wilde eigenlijk afstuderen zonder het mensen te vertellen dat ik bezig ben met een studie

Zeg maar net als Peterrrrrrrrr Rrrrrrr, underkoffer!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven