3000+ DEEL 50!

05-05-2010 00:37 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren




Een geintje op 14 oktober 2009 is volledig uit de hand gelopen!



Lief, leed, verdriet, ergernis, zo nu en dan een 'bekijk het maar, ik kom hier nooit meer terug!', maar vooral heel veel lol is hier gedeeld.



Laten we koesteren wat hier bestaat!



Dank allen: voor de lach, de traan, het luisterend oor en het inzicht op zijn tijd.
Alle reacties Link kopieren
Freak
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel



Ik ga maar eens even douchen.. tot later
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren


borrel en eten gehaald bij moeders en nu weer thuis.

Freak moeilijk is dat.

BAM : was het nog een beetje gezellig?



Voor de rest: fijne dag.
Alle reacties Link kopieren
Ahw,...Freak



Herkenbare praktijken ook voor mij net na de scheiding met zoon.



Die huilde als hij weer naar mij moest en ook als hij weer naar zijn vader moest.

De verandering en het loslaten iedere keer vond hij in het begin heel moeilijk.



Ik weet niet waar je goed aan doet.

Ik kan je wel vertellen hoe wij het toen aanpakte.



Wij kozen er toch voor om de regeling consequent uit te blijven voeren in het begin zodat de duidelijkheid hopelijk snel een gewoonte werd.

En ook om zo niet evt. emotionele "chantage" in de hand te werken.



Uiteraard gaven we wel de ruimte verdriet te mogen hebben en was troost en begrip iets wat we wel gaven.

Daarnaast proberen met afleiding thuis het tij te keren.



Eigenlijk lukte dat altijd wel en was het zodra hij weer in het andere huis was snel over.

Het was echt meer het moment van wisselen wat even moelijk was.



Wel is het dan belangrijk denk ik dat je beide achter deze aanpak staat en dus dezelfde signalen afgeeft.



Het heeft uiteindelijk een aantal weken geduurd (wat wel heel naar was, ik herken ook mijn eigen tranen)



Of dat een goede aanpak was?

Dat weet ik niet, het is wel zoals wij dachten dat het het beste was om duidelijkheid te scheppen en daarmee snellere gewenning en vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Dochter had er niet veel last van, maar die was ook wat ouder.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik ben weer veel te veel verwend vandaag.



Vriend weet nooit wat een "kleinigheidje" is kennelijk

Maar wel super wat hij bedacht heeft.



Frummel had natuurlijk weer iets geweldigs geknutseld op school.

En de oudste kids hadden ook zelf wat gekocht, helemaal leuk!



Al ben ik gewoon al heel blij met het ontbijtje en de gezelligheid samen
Alle reacties Link kopieren
Jij doet het op deze manier ook wat het beste is voor je gevoel Freak, je weet het gewoon niet meid
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel voor je lieve woorden Iry...



Zoals jij het omschrijft zo doen we het al sinds oktober... en het is nu ook papaweekend dus voor haar gevoel moet ze eerder naar huis en dat was denk het hele porbleem... vandaar dat ik haar daar heb gelaten!



een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
Misschien dan ook toch wel de juiste keuze, al was het voor jou een verdrietige



Alle reacties Link kopieren
En ik bedacht net ook,

Je hebt gedaan wat je als moeder doet waar je kind op dit moment even het gelukkigst van werd.



Dan heb je de dag als vandaag dubbel en dwars verdient!

Je bent op moederdag een goede moeder.



Maak het je vandaag zo comfortabel mogelijk meid en ben trots op jezelf!
Alle reacties Link kopieren
Precies Iry



En haha ik had gisteren toch geboden op een schilderij van mijn avatar.. en ik heb hem!!!!!!



Althans ik kan hem ophalen of op laten sturen... haha ik ben er echt heel blij mee
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
Freakje ook hier veel herkenning. Maar wat Iry al zei, je hebt het als een liefhebbende moeder op de juiste manier gedaan en haar daar gelaten (met bloedend hart).



Gaaf dat je de zigeunerin hebt. Komt die boven de bank?
Alle reacties Link kopieren
Kut en Cool Freak.



Rot dat het zo gelopen is met mini. En cool dat je het schilderij te pakken hebt.



Het is moederdag en je hebt laten zien dat jij de titel moeder echt waard bent. Maar wat zal het even pijn doen, omdat je je erop verheugd had en om je kindje zo'n verdriet te zien hebben.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Alle reacties Link kopieren
Freak ook van mij een

Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu lief vriendje bezoek



Tot later
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Hai Bankje
goede avond
zo kom je snel aan de 3000
hoi Ibi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven