nu al???

09-05-2010 17:02 61 berichten
Ik heb een luxeprobleem :S Ik ben nu 5 weken aan het daten met een jongen die ik heel leuk vind en gister stuurde hij in een smsje hvj. Hvj? Nu al? Waarom een afkorting (voor hou van jou)? en waarom niet later in mijn gezicht? Wat moet ik hier in godsnaam op terugsturen??
22 :s

daarom vind ik het al echt raar. je gaat op die leeftijd toch niet zulke puberale breezertaal uitslaan?

ik denk dat ik het maar negeer en er later face to face op terugkom
Alle reacties Link kopieren
quote:yoyo2 schreef op 09 mei 2010 @ 17:09:

[...]

Met de puberOP's of de puberreacties?

Pffffff..... kip-ei vraag!

Aaaah... Wat snoezig!
Chiquita, wat je er mee moet... niets, je moet niets. De vraag is meer wat wil jij er mee?
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Je bent 22?

Dan zou ik terugsturen:

""Hou je mond, kom hier naartoe en neem me zoals je me nog nooit genomen hebt."
innvj (Ik nog niet van jou)
quote:mirlo schreef op 09 mei 2010 @ 17:14:

Je bent 22?

Dan zou ik terugsturen:

""Hou je mond, kom hier naartoe en neem me zoals je me nog nooit genomen hebt."Too much info!
Mirlo, hjm dus

Je bent 22?

nee hij...

Dan zou ik terugsturen:

""Hou je mond, kom hier naartoe en neem me zoals je me nog nooit genomen hebt."hjmkhnenmzjmnngh
Zijn jullie nou allemaal hyporcriet of dom?

TO heeft een vriendje dat zo eerlijk en zo lief is om hééél voorzichtig uit te drukken dat hij zijn nieuwe vriendinnetje helemaal geweldig vindt en pats boem, aftaaien met die jongen,

Tegenwoordig is het meer gebruikelijk om op date 3 onbeschermd anaal te gaan dan je lief te laten weten dat je haar echt waardeert, hoe knullig hij dat dan ook mag verwoorden.
quote:yoyo2 schreef op 09 mei 2010 @ 17:17:

[...]

nee hij...

Een blaag dus nog, een jongetje.

Niet serieus nemen.
Als hij 22 is, zou ik dat ook sturen.
@ mirlo: looooool

@nino: ik heb het erg leuk met hem, maar nu al ik hou van je zeggen? ik hou niet van hem, ik vind hem erg leuk. maar houden van, dat is een relatiestadium waar ik me nog niet in bevind. ik zit nu meer in de snuffelfase
quote:chiquita25 schreef op 09 mei 2010 @ 17:18:

@nino: ik heb het erg leuk met hem, maar nu al ik hou van je zeggen? ik hou niet van hem, ik vind hem erg leuk. maar houden van, dat is een relatiestadium waar ik me nog niet in bevind. ik zit nu meer in de snuffelfaseZeg hem dat dan.
quote:Maaswater schreef op 09 mei 2010 @ 17:18:

Zijn jullie nou allemaal hyporcriet of dom?

TO heeft een vriendje dat zo eerlijk en zo lief is om hééél voorzichtig uit te drukken dat hij zijn nieuwe vriendinnetje helemaal geweldig vindt en pats boem, aftaaien met die jongen,

Tegenwoordig is het meer gebruikelijk om op date 3 onbeschermd anaal te gaan dan je lief te laten weten dat je haar echt waardeert, hoe knullig hij dat dan ook mag verwoorden.Ik laat me op de eerste date al anaal nemen hoor.... Weet niet in wat voor preuts dorp jij woont.
isaj dus

@nino: ik heb het erg leuk met hem, maar nu al ik hou van je zeggen? ik hou niet van hem, ik vind hem erg leuk. maar houden van, dat is een relatiestadium waar ik me nog niet in bevind. ik zit nu meer in de snuffelfaseGatverdamme
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik sluit me bij Yasmams aan.

@nino: ik heb het erg leuk met hem, maar nu al ik hou van je zeggen? ik hou niet van hem, ik vind hem erg leuk. maar houden van, dat is een relatiestadium waar ik me nog niet in bevind. ik zit nu meer in de snuffelfasesms dan terug zws
Nee honey hij vraagt gewoon "hyve je" zodat ie je kan stalken
quote:Grapefruity schreef op 09 mei 2010 @ 17:24:

Nee honey hij vraagt gewoon "hyve je" zodat ie je kan stalken
Of als je wat wilt sturen: "Jij bent ook best lief hoor ;)" (eventueel met "ihovm, maar jij.." ervoor)
quote:Maaswater schreef op 09 mei 2010 @ 17:18:

Ik hou van jou zeggen vind ik anders alles behalve "heeel voorzichtig" iets uitdrukken. Dat is gewoon pats boem!

Het Nederlandse ik hou van jou heeft een iets diepere betekenis dan het Amerikaanse I love you!
Ik zou terugsturen: hnvj mr vn j wl rg lk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven