3000+ DEEL 50!
woensdag 5 mei 2010 om 00:37
Een geintje op 14 oktober 2009 is volledig uit de hand gelopen!
Lief, leed, verdriet, ergernis, zo nu en dan een 'bekijk het maar, ik kom hier nooit meer terug!', maar vooral heel veel lol is hier gedeeld.
Laten we koesteren wat hier bestaat!
Dank allen: voor de lach, de traan, het luisterend oor en het inzicht op zijn tijd.
zondag 9 mei 2010 om 18:03
gaat wel. Beetje vreemde dag vandaag. Was alleen bij graf van mijn moeder en ik had een doekje mee om haar steen schoon te maken. Het was echter een doekje met al sop erin dus toen ik haar beeldje weer op haar graf wilde zetten gleed het er direct weer af. Dus ik een paar keer dat beeldje neerzetten en op een gegeven moment zei ik: "mama doe er eens wat aan." Hoor ik ineens een paar graven naast mij iemand brommen. Was er een man die me toch boos aan keek zeg. Werd er gewoon bang van. Dus ik mompel sorry en kijk man weer aan. Loopt die man gewoon weg!!!
zondag 9 mei 2010 om 18:09