3000+ DEEL 50!

05-05-2010 00:37 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren




Een geintje op 14 oktober 2009 is volledig uit de hand gelopen!



Lief, leed, verdriet, ergernis, zo nu en dan een 'bekijk het maar, ik kom hier nooit meer terug!', maar vooral heel veel lol is hier gedeeld.



Laten we koesteren wat hier bestaat!



Dank allen: voor de lach, de traan, het luisterend oor en het inzicht op zijn tijd.
goed he!
hoi bankje en friez!
Alle reacties Link kopieren
Hoi IBI
ik heb lasagna besteld en zit te wachten erop. Hebben trek.
hoest met jullie?
Freak
Alle reacties Link kopieren
Weer tuus!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net vietnamese loempia's de frituur in gegooid. Jummie.



Hier verders alles goed bankje, en met jou?
Alle reacties Link kopieren
He BAM
goed Friez
Alle reacties Link kopieren
Ik ga vanavond vroeg op bed!
gaat wel. Beetje vreemde dag vandaag. Was alleen bij graf van mijn moeder en ik had een doekje mee om haar steen schoon te maken. Het was echter een doekje met al sop erin dus toen ik haar beeldje weer op haar graf wilde zetten gleed het er direct weer af. Dus ik een paar keer dat beeldje neerzetten en op een gegeven moment zei ik: "mama doe er eens wat aan." Hoor ik ineens een paar graven naast mij iemand brommen. Was er een man die me toch boos aan keek zeg. Werd er gewoon bang van. Dus ik mompel sorry en kijk man weer aan. Loopt die man gewoon weg!!!
Freak wat jammer dat het zo gelopen is met Mini.
Ha die BAM wat ben je verstandig bezig!
Alle reacties Link kopieren
Nog gezellig gehad BAM?



Vreemd IBI
4 op een remi (toch niet)
Alle reacties Link kopieren
niet!
Nee dat zag ik idd. Friez
Ibi
Alle reacties Link kopieren
Jawel Friez.



Door omstandigheden niet echt normaal geslapen dus dat ga ik vanavond maar eens doen dan.

IBI het klinkt verstandiger dan het is hoor, gister van half 6 tot half één geslapen en vandaag van tien tot één dus verstandig is het woord niet, noodzaak om niet om te vallen dat is het.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
even loempiaatjes opeten
Alle reacties Link kopieren
Raar he hoe sommige mensen reageren op je.

Wat heeft die meneer er nou voor last van dat jij zo praat zeg.
Sorry moest even boze buurvrouw spelen omdat ze de plantjes uit de grond aan het trekken waren
Hmm dat zijn idd. minder fijne redenen. Hopelijk is het wel weer wat rustiger nu bij jou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven