Mode & Beauty alle pijlers

Haarmaskers....

09-05-2010 21:28 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is hier een tijdje geleden al een topic over geweest maar kon het niet terug vinden, daarom een nieuwe.

Mijn haar is de laatste tijd ontzettend droog en pluizig, echt heel vervelend... Heeft iemand tips voor een goed haarmasker?
De gele pot van L'oreal Professional.

Beetje aan de prijs maar zeker het geld waard. Verkrijgbaar bij de kapper en groothandel.

Deze dus:

Bonacure van Schwarzkopf of de proteïnemaskers van Fuente.
Jojoba-olie Voor het wassen erin doen en even laten zitten.

Olijfolie mengen met kokosolie, in je haar doen, even de föhn erop (evt. een nachtje mee slapen) en uitwassen.
Haarmasker om droog haar te verzorgen?
All soft van Redken.
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
Brazil Nut Moisture Mask van The Bodyshop.

Nachtje mee slapen en je haar is als nieuw.

quote:esra schreef op 09 mei 2010 @ 22:13:

All soft van Redken.Die!
Die brazil nut vind ik ook heerlijk!
Andrelon - Care en Glans

Ik heb ontzettend pluizig haar maar hier zijn ze echt super glas en stijl van!
quote:noahtb schreef op 09 mei 2010 @ 21:30:

De gele pot van L'oreal Professional.

Beetje aan de prijs maar zeker het geld waard. Verkrijgbaar bij de kapper en groothandel.

Deze dus:

[afbeelding]

Die is echt zoooo goed!!

Ik bestel hem op eBay (UK of US)...dat is fijner voor m'n portemonnee.
Ik heb die gele van syoss, best goed te doen, maar ik ga die van bodyshop zeker een keer proberen
Ik heb die gele van syoss, best goed te doen, maar ik ga die van bodyshop zeker een keer proberen
Na het wassen, voor het fohnen met mousse, pak ik een klein dotje olijfolie en smeer dat uit in mn haar. Weg droge look, en het haar blijft toch stevig. Of het ook goed is voor je haar weet ik niet, maar het glanst iig heel mooi!
Ik gebruik ook de Lòreal intense repair, die gele pot Inderdaad erg fijn spul. Ik gebruik ook de shampoo ervan. Ik koop het altijd bij de kappersgroothandel op internet.

En ik behandel mijn haar met de Brazilian Keratin Hair Treatment. Ik had pluizig, heksenhaar met slag/krullen en na die behandeling is het mooi glanzen, zacht en steil. Super! Google er maar eens op.
Ik ga die gele pot van l'Oreal ook eens proberen! Ik heb de rode al en die bevalt goed maar hier staat specifiek bij dat je je haar dan ook makkelijk kunt doorkammen...

Vraagje: Hoe vaak gebruiken jullie zo'n masker? Ik was mijn haar tweemaal per week ( en ja, ik ben schoon ) en gebruik dan 1 keer dat masker.
Voor de mensen die olijfolie gebruiken: Verkleurt je haar daar niet van? Ik ben altijd bang dat ik groen haar krijg dus smeer het toch maar niet in mijn haar.
de poppyseedoil van de body shop.... heerlijke geur!

En de miraculous recovery van john frieda, het enige masker wat ik ken wat je haar niet zwaar maakt, het heeft juist veel volume als ik het in heb gehad.
Het merk maakt niet zoveel uit.

Guhl Amandel is ook erg goed, glanst er erg mooi van bij mij.

Maar heb nu een zakje van Sebastian liggen, ga ik van het weekend eens proberen.
quote:noamski schreef op 10 mei 2010 @ 12:28:

Ik ga die gele pot van l'Oreal ook eens proberen! Ik heb de rode al en die bevalt goed maar hier staat specifiek bij dat je je haar dan ook makkelijk kunt doorkammen...

Vraagje: Hoe vaak gebruiken jullie zo'n masker? Ik was mijn haar tweemaal per week ( en ja, ik ben schoon ) en gebruik dan 1 keer dat masker.Eens per 3 weken, soms 4.
En heb ook een pot bij de kapper gekocht van Wella, heb daar ook shampoo van.

Ze hebben ook een zelfverwarmend masker, heel lekker.
Zo'n zelfverwarmend masker klinkt wel heel lekker!!

Ik heb nu een masker van pantene, niet duur, en krijg er wel lekker zacht haar van! Ik gebruik het 1 a 2 keer in de week, maar dat heeft m'n haar ook wel nodig op dit moment omdat het erg beschadigd is...
Handdoek natmaken en goed opwarmen in de magnetron, masker in je haar, handdoek eromheen, met een rol plastic folie omwikkelen en lekker laten broeien....werkt super.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven