nu al???

09-05-2010 17:02 61 berichten
Ik heb een luxeprobleem :S Ik ben nu 5 weken aan het daten met een jongen die ik heel leuk vind en gister stuurde hij in een smsje hvj. Hvj? Nu al? Waarom een afkorting (voor hou van jou)? en waarom niet later in mijn gezicht? Wat moet ik hier in godsnaam op terugsturen??
Alle reacties Link kopieren
En dan: ps: wl jmr dt j dt pr sms strt n nt gwoon rcht in m gzcht zgt dt vnd k wl n afknpr rlk gzgd
quote:yoyo2 schreef op 09 mei 2010 @ 17:27:

[...]

Ik hou van jou zeggen vind ik anders alles behalve "heeel voorzichtig" iets uitdrukken. Dat is gewoon pats boem!

Het Nederlandse ik hou van jou heeft een iets diepere betekenis dan het Amerikaanse I love you!inderdaad, het kwam op mij ook nogal direct over :S
Ik heb dit teruggestuurd: jij bent ook best lief ;)
Je had ook terug kunnen sturen: tmhivmnvtvoovjth

(oftewel, thanks, maar het is voor mij nog veel te vroeg om ook van jou te houden)
quote:floor72 schreef op 09 mei 2010 @ 17:09:

HVJ = Heb veel Jeuk!
quote:mirlo schreef op 09 mei 2010 @ 17:21:

[...]

Ik laat me op de eerste date al anaal nemen hoor.... Weet niet in wat voor preuts dorp jij woont.

Haha

Zit hier hardop te lachen achter mijn laptop!!
quote:chiquita25 schreef op 09 mei 2010 @ 17:33:

Ik heb dit teruggestuurd: jij bent ook best lief ;)Dapper van je zeg, voor mij was t namelijk allang TTYN geweest.
quote:Grapefruity schreef op 09 mei 2010 @ 20:13:

[...]

Dapper van je zeg, voor mij was t namelijk allang TTYN geweest.ik moet zeggen dat ik het wel een grote afknapper vind, maar ik geef m nog een kans
Vragen hoeveel versnellingen hij heeft. Jij zit namelijk nog in de eerste.
quote:chiquita25 schreef op 09 mei 2010 @ 20:54:

[...]

ik moet zeggen dat ik het wel een grote afknapper vind, maar ik geef m nog een kans

Meid! Wat een toestand!

Only dead fish go with the flow

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven