3000+ DEEL 50!

05-05-2010 00:37 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren




Een geintje op 14 oktober 2009 is volledig uit de hand gelopen!



Lief, leed, verdriet, ergernis, zo nu en dan een 'bekijk het maar, ik kom hier nooit meer terug!', maar vooral heel veel lol is hier gedeeld.



Laten we koesteren wat hier bestaat!



Dank allen: voor de lach, de traan, het luisterend oor en het inzicht op zijn tijd.
Alle reacties Link kopieren
hahahaha Bankje!



wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Zo, ik heb net de Millenium-trilogie op dvd besteld.

Heb het laatste boek nog niet eens uit maar deel 3 komt ook pas in augustus, dan heb ik 'm vast wel uit.
Man heeft me gebracht naar huisbezoek1. Nou ben ik mijn portomonee thuis vergeten. Geen Els geen ovkaart wel een groot probleem! Shit

Els moet geld zijn wijzigen lukt me even niet.
Alle reacties Link kopieren
Strá je klinkt als die vloekende kok hoeheettieookalweer?
Alle reacties Link kopieren
Das nie handig Ieb!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!





Hier nog lekker een week vakantie, al zit het weer wederom niet mee...
Gordin remsey
Alle reacties Link kopieren
quote:mamalief schreef op 10 mei 2010 @ 11:32:

Strá je klinkt als die vloekende kok hoeheettieookalweer?





Ibi,heeft al het fucking antwoord op je fucking vraag



Maar serieus ik ben in gesprek geweest met een grietje die alleen maar zo praat.......
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Alle reacties Link kopieren
jee, Ibi, sterkte, dat wordt moeilijk (je gaat toch niet liften he)



Zus, het weer is hier ook *, koud, zelfs in huis heb ik koude voeten!
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Straat,



Hier wat "gangsta rap" i.v.m. je meligheid.

http://www.youtube.com/wa ... edded&hl=nl&v=4_pS46YRMIQ



Mag da?
Alle reacties Link kopieren
quote:Sophiepapa schreef op 10 mei 2010 @ 11:57:

Straat,



Hier wat "gangsta rap" i.v.m. je meligheid.

http://www.youtube.com/wa ... edded&hl=nl&v=4_pS46YRMIQ



Mag da?Hahahaha, ja dat is d'r!
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Alle reacties Link kopieren
IBI, heb je wel je telefoon bij je?
Alle reacties Link kopieren
quote:Sophiepapa schreef op 10 mei 2010 @ 12:09:

IBI, heb je wel je telefoon bij je?Lijkt me wel Spapa anders post het hier zo lastig he?
Alle reacties Link kopieren
De baby is lastig vandaag



Of lijkt dat maar zo omdat ik sjaggo ben?
Alle reacties Link kopieren
Inbakeren die hap!
Alle reacties Link kopieren
Inbakeren?



Denk dat ie daar nog bozer en vervelender van wordt Zus, hij wil kruipen en zitten maar het wil nog niet helemaal, dat is de frustratie van vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja herkenbaar, dacht dat de baby nog echt een inimienie baby was.



Ik heb een loopstoeltje aangeschaft ( waar ze dan nog niks in kunnen maar voor eventjes) voor die paar maanden dat ze zo onhebbelijk zijn, ze willen van alles maar kunnen nog niks.
Alle reacties Link kopieren
Ik was er net naar op zoek Zus
Alle reacties Link kopieren
quote:mamalief schreef op 10 mei 2010 @ 12:16:

[...]

Lijkt me wel Spapa anders post het hier zo lastig he? MIsschien post ze met haar laptop.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben iig erg blij dat ik nog een weekje vrij heb, als ik jou zo hoor en in combi met mijn bui.
Alle reacties Link kopieren
Had ik ook wel gewild Zus, kinderen zijn wel de hele week nog vrij dus dubbeldruk



Heb je net zo'n gezellige bui als ik?

Zo'n bui?
Alle reacties Link kopieren
Waarom BAM?
Alle reacties Link kopieren
Geen idee Spapa.



Teveel slaap?

Nicotinegebrek?

Geen zin in de drukte om me heen?

Gewoon omdat ik een stuk chagrijn ben?

Overgang?

PMS?



Alle reacties Link kopieren
Yep BAM, zit zelf nog in pyama, de kinderen zijn 'ziek' en mijn geduld is gewoon een beetje op.

Maar ik ga zo gewoon even lekker met de hond aan de wandel en ga lekker douchen en de bedden verschonen ed.

En al het lelijke (drukte, zeuren,zuigen)negeren vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Overgang, welnee, benk nog veel te jong voor.

PMS nee ook niet, ben gewoon zo, soms.

Hebben we allemaal weleens van die dagen, de een wat meer dan de ander.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven