3000+ DEEL 50!
woensdag 5 mei 2010 om 00:37
Een geintje op 14 oktober 2009 is volledig uit de hand gelopen!
Lief, leed, verdriet, ergernis, zo nu en dan een 'bekijk het maar, ik kom hier nooit meer terug!', maar vooral heel veel lol is hier gedeeld.
Laten we koesteren wat hier bestaat!
Dank allen: voor de lach, de traan, het luisterend oor en het inzicht op zijn tijd.
maandag 10 mei 2010 om 11:41
quote:mamalief schreef op 10 mei 2010 @ 11:32:
Strá je klinkt als die vloekende kok hoeheettieookalweer?
Ibi,heeft al het fucking antwoord op je fucking vraag
Maar serieus ik ben in gesprek geweest met een grietje die alleen maar zo praat.......
Strá je klinkt als die vloekende kok hoeheettieookalweer?
Ibi,heeft al het fucking antwoord op je fucking vraag
Maar serieus ik ben in gesprek geweest met een grietje die alleen maar zo praat.......
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
maandag 10 mei 2010 om 11:57
Straat,
Hier wat "gangsta rap" i.v.m. je meligheid.
http://www.youtube.com/wa ... edded&hl=nl&v=4_pS46YRMIQ
Mag da?
Hier wat "gangsta rap" i.v.m. je meligheid.
http://www.youtube.com/wa ... edded&hl=nl&v=4_pS46YRMIQ
Mag da?
maandag 10 mei 2010 om 12:03
quote:Sophiepapa schreef op 10 mei 2010 @ 11:57:
Straat,
Hier wat "gangsta rap" i.v.m. je meligheid.
http://www.youtube.com/wa ... edded&hl=nl&v=4_pS46YRMIQ
Mag da?Hahahaha, ja dat is d'r!
Straat,
Hier wat "gangsta rap" i.v.m. je meligheid.
http://www.youtube.com/wa ... edded&hl=nl&v=4_pS46YRMIQ
Mag da?Hahahaha, ja dat is d'r!
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
maandag 10 mei 2010 om 12:23
maandag 10 mei 2010 om 12:57