3000+ DEEL 50!
woensdag 5 mei 2010 om 00:37
Een geintje op 14 oktober 2009 is volledig uit de hand gelopen!
Lief, leed, verdriet, ergernis, zo nu en dan een 'bekijk het maar, ik kom hier nooit meer terug!', maar vooral heel veel lol is hier gedeeld.
Laten we koesteren wat hier bestaat!
Dank allen: voor de lach, de traan, het luisterend oor en het inzicht op zijn tijd.
maandag 10 mei 2010 om 17:15
quote:chocolover schreef op 10 mei 2010 @ 16:16:
Hier ook! Om in de mood te blijven: die fucking katten hebben fucking weer oo mijn bed gepist! Vriend is nu dierenarts bellen of ze gesteriliseerd kunnen worden, ben het zat!!
jij ook al?
gewoon geen katten op de slaapkamer toelaten.
Ik heb gewoon blauwe handen van de kou!
By the way, ik ben ook niet de vrolijkste vandaag dus ik sluit bij jullie aan.
Hier ook! Om in de mood te blijven: die fucking katten hebben fucking weer oo mijn bed gepist! Vriend is nu dierenarts bellen of ze gesteriliseerd kunnen worden, ben het zat!!
jij ook al?
gewoon geen katten op de slaapkamer toelaten.
Ik heb gewoon blauwe handen van de kou!
By the way, ik ben ook niet de vrolijkste vandaag dus ik sluit bij jullie aan.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
maandag 10 mei 2010 om 17:32
ik heb het ook al koud, is toch niet normaal in mei!
hebben vandaag volleybal gespeeld, op mijn verzoek en het was echt leuk, heb nu alleen wel last van mijn rug
Board, ga idd doen waar jij gelukkig van wordt, dat is belangrijker dan geld en zo
hebben vandaag volleybal gespeeld, op mijn verzoek en het was echt leuk, heb nu alleen wel last van mijn rug
Board, ga idd doen waar jij gelukkig van wordt, dat is belangrijker dan geld en zo
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
maandag 10 mei 2010 om 18:09
Zo, weer een werkdag erop. Ik heb net even teruggelezen, is iedereen een beetje down? Ik zal vanavond blazen hoor, op m'n balkonnetje. Alle warme lucht richting Nederland, er is hier genoeg.
Leuke werkdag gehad, kinderen waren gezellig en lief. daarna koekjes gebakken in mijn 'Extra Curricular Activity' (naschoolse activiteit).
Net lekker een biefstukje op met wat rode kool, mmmm.
Leuke werkdag gehad, kinderen waren gezellig en lief. daarna koekjes gebakken in mijn 'Extra Curricular Activity' (naschoolse activiteit).
Net lekker een biefstukje op met wat rode kool, mmmm.
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok