Mode & Beauty alle pijlers

Help... zomerkleding nét te klein

10-05-2010 14:15 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga over twee weken op zonvakantie en heb alvast de zomerkleding gepast die ik mee wil nemen. Twee broeken en een rokje blijken nu net te klein/strak om echt lekker te zitten/wandelen enzo.

Uiteraard allemaal de schuld van mijn winterbuikje, maar de kans dat ik de kleding passend krijg door te crashdieten lijkt me vrij klein en ook niet echt een optie...

Heeft er iemand ervaring met het uitnemen van kleding, werkt dat, of blijft het dan nog steeds een beetje net niet, en kan ik beter op jacht gaan naar een maatje groter?
Enig idee hoeveel kilo je zou moeten afvallen om het wel weer te passen?

In 2 weken moet een kilo of 4-5 wel haalbaar zijn..

Uit laten nemen van kleding, geen ervaring mee.
Hmm, mijn kleding heeft volgens mij niet zoveel stof over dat je het kunt laten uitnemen. Innemen is dan makkelijker.
als je nu gaat crashen en je gaat op vakantie weer gewoon eten, kun je halverwege je vakantie alsnog nieuwe kleren kopen.

Geen ervaring met vermaken van kleding overigens.
quote:diedietje schreef op 10 mei 2010 @ 14:17:

Da's echt wel veel hoor...

Het ene kledingstuk laat zich makkelijker uitleggen dan het andere lijkt me. Een simple rokje gaat nog wel (mits voldoende stof), maar een getailleerde jurk of bloes wordt lastiger. Ga anders eens langs een kleermaker voor advies.

Ik zou zelf denk ik even langs de H&M vliegen voor een paar niemendalletjes in de juiste maat.

Edit: als het een kwestie is van net-een-beetje-te-strak-om-lekker-te-zitten, dan is twee weken wat minder eten en meer bewegen misschien net genoeg. Hoef je niet voor te crashen ofzo. En als je dit kilootjes toch al kwijt wilde...

Als het meer een gevalletje met-geen-mogelijkheid-meer-over-de-dijen is, dan worden het idd drastischer maatregelen...
Diedietje,

Niet zo eng doen met die 4-5 kg in twee weken.

Dat is niet gezond!

Koop wat goedkope lekker zittende en passende zomerkleding en ga rustig lijnen, totdat je de andere kleding weer past.
[quote]Helenita2 schreef op 10 mei 2010 @ 14:23:

[...]

Da's echt wel veel hoor...

Het ene kledingstuk laat zich makkelijker uitleggen dan het andere lijkt me. Een simple rokje gaat nog wel (mits voldoende stof), maar een getailleerde jurk of bloes wordt lastiger. Ga anders eens langs een kleermaker voor advies.

Ik zou zelf denk ik even langs de H&M vliegen voor een paar niemendalletjes in de juiste maat.[/quote]

Ik ook.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Uit laten nemen van kleding, geen ervaring mee.Om ze er vervolgens in de vakantie weer aan te eten...
Even langs de H&M.

Zelfs bij de Wibra en Zeeman hebben ze tegenwoordig leuke zomerrokjes en shirtjes en het kost bijna niets.

Uit laten nemen van kleding, geen ervaring mee.4 tot 5 kg in twee weken???
Is wel te doen Train, of het verstandig is is weer een ander verhaal.

Uit laten nemen van kleding, geen ervaring mee.

Ik vind mijn 2 kilo in 9 dagen al veel maar dit is echt heel veel hoor.

TO, misschien toch maar gewoon nieuwe kleren halen? Ookal ga je afvallen te klein is te klein hoor.
Ik ben wel eens op vakantie gegaan terwijl ik 10 kg zwaarder was dan t jaar ervoor.

Heb toen bij H&M wat soepele broeken gekocht en verder wat T-shirts (moest ook schouders bedenkt hebben terwijl ik voornamelijk hemdjes had liggen).

Dan ga je relaxter weg dan dat je nu nog snel op dieet moet en op vakantie ook bijna niks 'mag' eten.

Gewoon 2 of 3 broeken van dunne stof, die kun je wassen onder de kraan als t moet.

Of wat rokken met leggings. Ligt een beetje aan wat je gaat doen.
Je geeft zelf aan dat het waarschijnlijk te veel is om in twee weken eraf te krijgen, zit niets anders op dan shoppen, toch??

Uitnemen heb ik ook geen ervaring mee, maar als het teveel is om er in twee weken af te krijgen, dan lijkt het me ook teveel om uit te laten leggen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven