Een vers Napraattopic

28-04-2010 19:24 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.

Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.

Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
Yas, doe 's niet zo lelijk naar oma.

Nieuwe auto, je zult begrijpen dat het hier niet uitgebreid vermeld mag worden. maar dat gedoe, was wel méér dan maar 'wat gedoe'.

Ze is enkel vanwege een 'glitch in the system' teruggekomen na een permaban. Velen zijn niet vergeten wat ze gedaan heeft, dat kun je hen/ons niet kwalijk nemen. (nou ja, kán natuurlijk wel...)
Known to cause insanity in laboratory mice
quote:loomii schreef op 11 mei 2010 @ 10:22:

[...]

Zeker druk geweest met je nieuwe auto hahaha , ja zoiets..
quote:yasmijn schreef op 11 mei 2010 @ 10:23:

"overigens schrijf ik al 10 jaar mee op dit forum ( onder andere nicks ) en heb ik niets van F. meegekregen in het verleden, dus mocht ik mensen tegen het verkeerde been schoppen: excuses."

Dat ga je niet menen! 10 jaar meeschrijven en dan daarvan niks hebben meegekregen? Het hele forum stond keer op keer op de kop door haar acties!of ik heb het verdrongen....
Eens met Nieuweauto (wat was jouw oude nick dan? ). Ik schrijf ook al sinds de Steentijd mee maar heb geen idee wat er toendertijd gebeurd is. Voor zover ik Festen "ken" op het forum heb ik nooit wat verkeerds gelezen van haar.
quote:Lys schreef op 11 mei 2010 @ 10:24:

Nieuwe auto, je zult begrijpen dat het hier niet uitgebreid vermeld mag worden. maar dat gedoe, was wel méér dan maar 'wat gedoe'.

Ze is enkel vanwege een 'glitch in the system' teruggekomen na een permaban. Velen zijn niet vergeten wat ze gedaan heeft, dat kun je hen/ons niet kwalijk nemen. (nou ja, kán natuurlijk wel...)Waarom is ze niet met terugwerkende kracht opnieuw gepermabanned?
Of je kent haar onder één van haar andere nicks...
quote:Lys schreef op 11 mei 2010 @ 10:24:

Ze is enkel vanwege een 'glitch in the system' teruggekomen na een permaban. Velen zijn niet vergeten wat ze gedaan heeft, dat kun je hen/ons niet kwalijk nemen. (nou ja, kán natuurlijk wel...)

dat niet vermelden snap ik, maar het kan wat meer op de vlakte:

gezien haar verleden snap ik niet dat F. hier nog is.

Dat is eigenlijk mijn punt. Nu gaat iedereen ( inclusief ik ) zitten gissen, speculeren wat zij dan met haar slachtoffers gedaan zou hebben, of aangedaan heeft.
quote:loomii schreef op 11 mei 2010 @ 10:22:

[...]

Zeker druk geweest met je nieuwe auto
quote:noahtb schreef op 11 mei 2010 @ 10:28:

[...]

Waarom is ze niet met terugwerkende kracht opnieuw gepermabanned?

Omdat Viva het bracht als: nieuw forum, iedereen mag weer mee doen...

Andere gepermabanden hebben zichzelf weer snel misdragen en zijn nu écht gepermaband.
quote:nieuweauto schreef op 11 mei 2010 @ 10:17:

wat ik dan weer vreemd vind is dat DGS ( en ze bedoeld het waarschijnlijk met de beste wil van de wereld ) het de hele tijd op een negatieve manier over F. heeft ( al dan niet gegrond ) en dat de rest van het forum wat in het verleden dat gedoe ( noem ik het maar even ) rond F. niet heeft meegemaakt en dus ook geen idee heeft waar het over gaat. helemaal als er gesproken wordt over permabannen en slachtoffers enz.

DGS: zou je je of iets meer op de vlakte willen houden of het hele verhaal vertellen want zo kunnen wij( koninklijk mv ) er niets mee.

overigens schrijf ik al 10 jaar mee op dit forum ( onder andere nicks ) en heb ik niets van F. meegekregen in het verleden, dus mocht ik mensen tegen het verkeerde been schoppen: excuses.Misschien komt het omdat deze dame zo vaak van nicks wisselde in het verleden. Er zijn er zo al meer dan 9 bekend, allemaal hebben ze een permaban.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:Lys schreef op 11 mei 2010 @ 10:30:

[...]

Omdat Viva het bracht als: nieuw forum, iedereen mag weer mee doen...

Andere gepermabanden hebben zichzelf weer snel misdragen en zijn nu écht gepermaband.

Dat is erg coulant.. Te zelfs.

Dank je..
Zijn al die negen nicks ook geheim?
quote:Ainne schreef op 11 mei 2010 @ 10:28:

Eens met Nieuweauto (wat was jouw oude nick dan? ). Ik schrijf ook al sinds de Steentijd mee maar heb geen idee wat er toendertijd gebeurd is. Voor zover ik Festen "ken" op het forum heb ik nooit wat verkeerds gelezen van haar.

mijn aller-aller-aller eerste nick was Stinky ( nog in de tijd van MAX, of ervoor ), heeft helaas de migratie naar een update niet overleeft. Stinky schreef voornamelijk op de relatiepijler en had hele dramatische relatiebreuken ( ach die goede oude tijd )

Mijn 2e nick is hier nog heel soms actief en die hou ik geheim en dit is mijn 3e nick.
quote:Ainne schreef op 11 mei 2010 @ 10:31:

Zijn al die negen nicks ook geheim?Ik kan ze zo opdreunen maar weet niet of dat mag.
Stinky nee ken ik niet, ben nooit zo van de Relatiepijler geweest.

Go on go on, Yasmijn, 3 tellen maar... Dan kan ik daarna opgelucht aan het WERK.
quote:Ainne schreef op 11 mei 2010 @ 10:35:

Go on go on, Yasmijn, 3 tellen maar... Dan kan ik daarna opgelucht aan het WERK.Ik riskeer geen ban voor dat persoon
quote:yasmijn schreef op 11 mei 2010 @ 10:33:

[...]

Ik kan ze zo opdreunen maar weet niet of dat mag.vast wel toch,, het zijn gebanden en die zullen sowieso in het bantopic staan
Vinden jullie het ook niet fascinerend dat een forum een eigen leven leidt? Ik lees het bijv. dagelijks.

Met vroegere topics die heftig waren stond ik op en ging ermee naar bed.

Het is toch een andere wereld?
Volgens mij was er alleen een regel omtrent HPL's oude nick, maar verder toch niet?
quote:nieuweauto schreef op 11 mei 2010 @ 10:36:

[...]

vast wel toch,, het zijn gebanden en die zullen sowieso in het bantopic staanNatuurlijk niet. Dit was voor dit forum en voordat er een bantopic bestond.
quote:nieuweauto schreef op 11 mei 2010 @ 10:36:

[...]

vast wel toch,, het zijn gebanden en die zullen sowieso in het bantopic staanBantopic is er nog niet zo lang he!!!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:Ainne schreef op 11 mei 2010 @ 10:35:

.stinky was mijn bijnaam aan mijn toenmalige vriendje over wie ik veel schreef daar.. saillant detail ( geheel off topic ) is dat deze ex nu geen ex meer is... the circle of life ( ofzo )
anoniem_94589 wijzigde dit bericht op 11-05-2010 10:38
Reden: vandaag wil ik alleen engels schrijven .. zucht
% gewijzigd
quote:Ainne schreef op 11 mei 2010 @ 10:37:

Volgens mij was er alleen een regel omtrent HPL's oude nick, maar verder toch niet?Ik weet het niet. Ik riskeer niks voordat ik het zeker weet dat het mag. En er zijn er genoeg hier die ook al die nicks weten, misschien willen zijn wel een ban riskeren
quote:nieuweauto schreef op 11 mei 2010 @ 10:37:

[...]

stinky was mijn bijnaam aan mijn toenmalige vriendje over wie ik veel schreef daar.. saillant detail ( geheel off topic ) is dat deze ex nu geen ex meer is... the circle of life ( ofzo )het Onfrisse Penis topic?
quote:mylenevalerie schreef op 11 mei 2010 @ 10:37:

[...]

Bantopic is er nog niet zo lang he!!! Mv, als je niet wilt antwoorden is dat oke hoor. Hoe komt het dat jij zo relaxed kan forummeren wetende dat hetzelfde nogmaals zou kunnen gebeuren? Ze is er immers nog steeds.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven