Een vers Napraattopic

28-04-2010 19:24 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.

Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.

Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
Dus, even opgeruimd...
quote:Pilous schreef op 28 april 2010 @ 19:24:

Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.

Heeft dat zin dan? De topics verdwijnen hier sneller dan tonijn uit de oceaan.

Note: deze post drukt mijn bezorgdheid uit over de gang van zaken van de laatste dagen op het Viva forum en is op geen enkele wijze provocatief en/of beledigend bedoeld naar Sanoma, Viva, de medewerkers van Viva en de moderators op dit forum.
Loomii, ik denk dat je nu een waarschuwng hebt voor provocatie
Staat de waarschuwing uit het vorige topic nog wel?

Het ging goed. Naomi had er nooit een slotje op moeten gooien...

Zou Naomi blond zijn van origine?
Nee Noah, het is een fris en schoon topic.
Dit is mijn topic dus ik bepaal dat gewoon *kijkt stoer*
Geef mijn portie maar aan Fikkie. Ben het overzicht geheel kwijt. Ik ga me maar eens aan mijn huishouden wijden dan.....
Mooi Pilous..
Waar waren we?
quote:loomii schreef op 28 april 2010 @ 19:28:

[...]

Note: deze post drukt mijn bezorgdheid uit over de gang van zaken van de laatste dagen op het Viva forum en is op geen enkele wijze provocatief en/of beledigend bedoeld naar Sanoma, Viva, de medewerkers van Viva en de moderators op dit forum.
Dus hier verder zonder waarschuwing?
quote:Pilous schreef op 28 april 2010 @ 19:31:

Dit is mijn topic dus ik bepaal dat gewoon *kijkt stoer*
Ik vind het wel een oplossing, elke keer als er een topic waarschuwing is, gewoon een nieuw topic openen want dat geldt ie niet meer
Hier nogmaals:

Ik ga de koran achterstevoren lezen, denk dat ik daar meer van snap dan dit gedoe hier
Nee hoor met een beetje consequent beleid staat een waarschuwing een half jaar, dus povocerende dames (ik ook???) jullie/wij zijn nog steeds de klos .
copy-paste...quote:VivaAngel6 schreef op 28 april 2010 @ 19:36:

Spinster, even uit mijn hoofd, is anders zoveel scrollen;

Als er een waarschuwing is, dan laat ik dat vanaf nu duidelijk weten. Dat jullie je gewoon allemaal moeten gedragen is een aanwijzing, geen waarschuwing.

Ik snap het ECHT niet meer, mensen!

En ik dacht nog wel dat ik met twee universitaire studies een béétje intelligentie bezat. Maar ik snap het echt niet meer.

Maar ik snap het echt niet. Mod topics zijn niet voor offtopic geneuzel, daarvoor is het napraattopic in het leven geroepen toch? ( so far so good?)

Enfin, als er dan gebruik wordt gemaakt van zo een napraatoptie, dan wordt ie gesloten, en worden allerhande postings verwijderd.

Vroegah, kon je nog eens lekker ouderwets rellen.

Dat is allang niet meer.

Die goeie ouwe tijd. Zucht...
quote:loomii schreef op 28 april 2010 @ 19:28:

[...]

Note: deze post drukt mijn bezorgdheid uit over de gang van zaken van de laatste dagen op het Viva forum en is op geen enkele wijze provocatief en/of beledigend bedoeld naar Sanoma, Viva, de medewerkers van Viva en de moderators op dit forum.Ik vind het opvallend dat je de oceaan, tonijn en de vissers niet benoemt in dat rijtje. Hoe zit dat Loomii?
Kluts gevonden maar nog steeds de weg kwijt. Waar is er een waarschuwing voor gegeven? En waarom aan iedereen die meeschrijft in dat topic? (ergo ik dus ook?)
Hé, Loom, kom je wel mooi van die leugenachtige post af zonder dat daar een haan naar kraait. Maar IK ben 'm niet vergeten hoor!
quote:qwertu schreef op 28 april 2010 @ 19:39:

copy-paste...

[...]

Ik snap het ECHT niet meer, mensen!

En ik dacht nog wel dat ik met twee universitaire studies een béétje intelligentie bezat. Maar ik snap het echt niet meer.

Ik snap het ook niet meer. Misschien vormen onze studies juist een belemmering. Eens kijken of ik het snap als ik Flodder gekeken heb ofzo.
quote:Star schreef op 28 april 2010 @ 19:37:

Ik vind het wel een oplossing, elke keer als er een topic waarschuwing is, gewoon een nieuw topic openen want dat geldt ie niet meer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven