Een vers Napraattopic

28-04-2010 19:24 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.

Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.

Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
Beste allemaal,

Allereerst wil ik (nogmaals) benadrukken dat Festen geen Angel is, dat niet is geweest en dat ook niet zal worden. De manier waarop zij de indruk probeert te wekken dat zij Angel 2 is, en de onrust die ze daarmee veroorzaakt, vind ik reden genoeg voor een permaban. Die ga ik haar nu dan ook geven.

grtjs,

Naomi
quote:yasmijn schreef op 11 mei 2010 @ 10:38:

[...]

Ik weet het niet. Ik riskeer niks voordat ik het zeker weet dat het mag. En er zijn er genoeg hier die ook al die nicks weten, misschien willen zijn wel een ban riskeren

Je had het inmidedls gewoon al tien keer op kunnen schrijven en weg kunnen halen hè, muts!

tsk, flauw hoor, jullie willen gewoon lekker een onderonsgeheimpje hebben.
Nu worden dagelijks mensen gepermaad. Toen was het nog een uitzondering en iedereen bemoeide zich ermee uiteraard.

En al die nicks zijn geband door ernstig wangedrag.

Geeft te denken he?
quote:Ainne schreef op 11 mei 2010 @ 10:40:

[...]

Je had het inmidedls gewoon al tien keer op kunnen schrijven en weg kunnen halen hè, muts!

tsk, flauw hoor, jullie willen gewoon lekker een onderonsgeheimpje hebben. Opschrijven en weghalen is mijn ding niet. Out in the open, of niet.
High five Suus.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Vivamod schreef op 11 mei 2010 @ 10:40:

Beste allemaal,

Allereerst wil ik (nogmaals) benadrukken dat Festen geen Angel is, dat niet is geweest en dat ook niet zal worden. De manier waarop zij de indruk probeert te wekken dat zij Angel 2 is, en de onrust die ze daarmee veroorzaakt, vind ik reden genoeg voor een permaban. Die ga ik haar nu dan ook geven.

grtjs,

Naomi
Probleem Opgelost.
quote:yasmijn schreef op 11 mei 2010 @ 10:40:

[...]

Opschrijven en weghalen is mijn ding niet. Out in the open, of niet.Of er een beetje tussenin hangen dus. Nou ja, whatever, ik ga werken
Naomi, mogen we nu al die nicks prijsgeven?
Ik spreek wartaal, wat ik bedoel is; ik lees sommige personages vele urenlang, hoe kan dat; is er in werkelijkheid geen eigen leven en is dit een manier geworden om gevoelens (alleen maar) te uiten?

Natuurlijk kunnen sommige mensen makkelijker typen dan ik maar dan nog, wat brengt je ertoe om ellenlange verhalen te typen op topics die eigenlijk al gedoemd zijn te mislukken?

Hoef geen antwoord hoor, eindelijk 's vrij praten haha
quote:campari schreef op 11 mei 2010 @ 10:44:

Ik spreek wartaal, wat ik bedoel is; ik lees sommige personages vele urenlang, hoe kan dat; is er in werkelijkheid geen eigen leven en is dit een manier geworden om gevoelens (alleen maar) te uiten?

Natuurlijk kunnen sommige mensen makkelijker typen dan ik maar dan nog, wat brengt je ertoe om ellenlange verhalen te typen op topics die eigenlijk al gedoemd zijn te mislukken?

Hoef geen antwoord hoor, eindelijk 's vrij praten hahaIk snap niks van je betoog
Dank je Naomi.
Known to cause insanity in laboratory mice
quote:Ainne schreef op 11 mei 2010 @ 10:39:

[...]

het Onfrisse Penis topic? nee , het "hij heeft het uitgemaakt, wat nu !! HELPPPPPP topic
voor Naomi , Viva laat eindelijk niet met haar sollen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zou mijn oude nick nu wel weer beschikbaar zijn??
Yasmijn, wilde het net weghalen shit.

Weet je, doe ik alsnog.

Drie keer hosee voor Suus, want hoewel jammer voor F., jij had toch gelijk....
quote:nieuweauto schreef op 11 mei 2010 @ 10:47:

zou mijn oude nick nu wel weer beschikbaar zijn??helaas.. bezet..
quote:Vivamod schreef op 11 mei 2010 @ 10:40:

Beste allemaal,

grtjs,

Naomi
Campari ik begrijp geen hoer van je postings. Sorry.Misschien toch wat minder bier
quote:nouschi schreef op 11 mei 2010 @ 10:41:

High five Suus.
Iemand die Campari heet zou geen bier moeten drinken
Ha Suus, leuk dat juist jij nog ff reageert.

Heb mezelf teruggelezen en uiteraard, slaat in zekere zin kant noch wal.

MAAR, wat ik me serieus afvraag is hoe mensen zo intensief kunnen internetten en op allerhande vragen uitgebreid kunnen reageren, is dat met dezelfde passie waarmee ik bier drink?!

;-D
Lol Yasmijn!

En goed gedaan, Naomi.
Geen idee Campari. Ik vermaak me hier prima, en helaas niet bij gebrek aan een echt leven. ( dat is waar ik net even mee bezig was toen Naomi hier kwam melden dat Festen opgetieft is)
Juistum, toen het echte leven.....? dat meen je dus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven