Facebook....

10-05-2010 23:00 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar zal ik beginnen....

Een vriend liet een berichtje achter op mijn prikbord, een automatisch bericht omdat hij had deelgenomen aan een toepassing... Ik ben niet zo actief op Facebook maar de toepassing ging over hij jij over je vrienden dacht en omgekeert.. Ik klik erop en zie allerlei vragen die met Yes or No over you beantwoord zijn.. Wie het heeft gedaan is dan op slot en dien je credits voor te verdienen cq kopen... Het waren vragen in de trant van "Vind jij X aantrekkelijk, is X een goede vriend, zou jij met X op reis willen, vind jij dat X een flirt is etc etc maar ook de vraag zou jij een relatie met X willen... Die vraag vond ik wel interessant omdat ik kon zien dat dus kennelijk 3 van mijn vrienden welke deel hebben genomen hiervoor op Yes ipv No hebben geklikt..

Ik wilde dus weten wie en zelf moest ik hiervoor dus ook allemaal vragen van mijn vrienden beantwoorden..

Anyhow.. ik klik er dus op en zie dat een scharrel van mij van 4 jaar terug... hier dus ja op heeft geklikt.. Terwijl hij nu bijna 2 jaar een vriendin heeft en ook nee had kunnen klikken..

om deze scharrel een beetje uit te leggen... Ik ben altijd hoteldebotel verliefd op hem geweest.. Zo erg dat als ik hem heel lang niet had gezien en hem weer zag de vonk weer net zo hard aanging... We hadden sex maar nooit echt een relatie.. Goed hij heeft wel eens hints gegeven maar de deal was gewoon lol hebben... Stiekem werd ik dus wel verliefd maar ik heb nooit antwoord op mijn indirecte vragen gehad of hij dat ook was.. En dus ook nooit geweten of hij nu wel of niet een relatie wilde..

de intensiteit waarin wij elkaar zagen was een a twee keer in de maand.. soms wat vaker soms wat minder... Het lag toen heel gevoelig omdat hij in een vriendengroep zit waarvan een jongen een blauwtje bij mij had gelopen en het bij hun not done was dat hij er dus met mij vandoor ging... alles was dus "geheim" dat wilde ik.. daarom ook alleen sex en af en toe een leuke avond... Dat ik verliefd werd hield ik redelijk voor mij al had ie dat wel door.. Alle mailwisselingen van toen heb ik nogsteeds.. Ik moet zeggen, als ik het zo teruglees ben ik echt een heks geweest en vind ik het een wonder dat hij mij nooit de deur heeft gewezen haha

Nu kan ik als jullie willen om het verhaal wat duidelijker te maken dingen vertellen die toen zijn voorgevallen waaruit ik opmaakte dat er wel wat meer was maar mijn vraag is meer...

Wat moet ik nou??? Moet ik hier iets achter zoeken? Waarom heeft hij die stomme vraag niet gewoon met nee beantwoord? Hij heeft immers al langer een vriendin dan dat ik of hij uberhaupt facebook heeft.... Of maak ik dit allemaal maar veel te moeilijk en moet ik er niet zo'n verhaal achter zoeken..

Punt is... waarom hij, denk ik voor mij altijd interessant is geweest... is omdat hij altijd redelijk onbereikbaar is gebleven.. Officieel hadden wij nooit iets namelijk...

*lang verhaal*
anoniem_104464 wijzigde dit bericht op 10-05-2010 23:04
Reden: 2 jaar moest 4 jaar zijn ;-)
% gewijzigd
quote:flowerpowergirl schreef op 10 mei 2010 @ 23:35:

Waarom ik iets zou doen is omdat ik zou willen weten waarom hij, als hij een vriendin heeft niet gewoon nee op die vraag heeft gezegd en waarom hij dat vroeger nooit heeft aangegeven.Dit geloof ik niet. Wat is je echte reden? Vind je het fijn voor je ego (dan zeker niets doen) of wil je echt wat met die jongen beginnen?
Niet zo zwaar aan tillen!
quote:flowerpowergirl schreef op 11 mei 2010 @ 09:02:

Ik denk ook niet dat het een liefdesverklaring is geweest want ik mag toch hopen dat mijn vrienden niet de antwoorden lezen die ik heb ingevult..Huh? Waarom vul je het dan in... dat is toch juist de bedoeling van die hele app?
Ik vulde het in om zelf een vraag te kunnen openen... Maar ik vond het fijn voor mijn ego ;) hij heeft nu een vriendin en daar ga ik niet tussen zitten:)

Wat had ik gedaan.. hmmm ik wilde met dit topic eigenlijk de bevestiging dat het niets was en dat ik het moest laten gaan...-Waarom?- omdat er ergens in mijn hoofd een stemmetje zei "mail hem"... En voordat ik iets stoms ging doen had ik dus even een bevestiging nodig Dat heb ik gekregen dus het doel is bereikt ;)
quote:flowerpowergirl schreef op 11 mei 2010 @ 10:29:

Ik vulde het in om zelf een vraag te kunnen openen... Maar ik vond het fijn voor mijn ego ;) hij heeft nu een vriendin en daar ga ik niet tussen zitten:)

Wat had ik gedaan.. hmmm ik wilde met dit topic eigenlijk de bevestiging dat het niets was en dat ik het moest laten gaan...-Waarom?- omdat er ergens in mijn hoofd een stemmetje zei "mail hem"... En voordat ik iets stoms ging doen had ik dus even een bevestiging nodig Dat heb ik gekregen dus het doel is bereikt ;)

Ik snap het nog steeds niet. Als je niet wil dat je vrienden een bepaald antwoord lezen, dan geef je toch het andere antwoord? Je kan er toch vanuit gaan dat er een kans is dat ze het wél lezen. Verder niet van belang voor dit topic, maar ik snap het gewoon niet.

Ik heb trouwens het idee dat je hem wel terug zou willen, maar ik kan er naast zitten

Mooi dat je doel is bereikt! Veel succes!

( ena als je stiekem toch gaat mailen, plemp het dan even hier :d)
Ik heb nu 2x alle 4 de pagina's doorgelezen en snap er nog steeds niks van?
Hahahahha ik heb ook niet gezegd dat als hij vrijgezel zou zijn ik niet tot actie over zou gaan ;) maar hij heeft nu een vriendin dus blijf ik uit zijn buurt
Ik zou het niet zo serieus nemen allemaal.

Misschien bedoelde die wel dat als die geen vriendin zou hebben dan zou jij wel een kandidaat zijn omdat je wel aan een aantal eisen voldoet die hij aan een partner stelt.

Weet ik veel.

En mocht ie het serieus menen dan is het gewoon een hele grote drol die dit via een sneu spelletje op facebook kenbaar wil maken..
Ik vraag me bij dat soort sneue dingen altijd af wie daar in hemelsnaam intrapt en ook nog gaat betálen om zoiets te kunnen lezen.

Nou, hier hebben we er dus een.
quote:flowerpowergirl schreef op 11 mei 2010 @ 11:02:

Hahahahha ik heb ook niet gezegd dat als hij vrijgezel zou zijn ik niet tot actie over zou gaan ;) maar hij heeft nu een vriendin dus blijf ik uit zijn buurt

Probleem opgelost lijkt me. Hij heeft een vriendin, punt. Geloof je nu nog steeds dat hij geheimzinnige signalen uitzendt via dit soort betaalde apps? Het is al een paar keer gezegd: wakker worden... het betekent niets en je zet jezelf volledig voor gek als je op basis van dit soort domme facebook spelletjes contact met hem zoekt. Hoe onnozel kan je zijn als je dit serieus neemt???

*yer but no, but yer...but no but yer...*
Flowerpowergirl,

Het is menselijk. Ik denk dat je te onzeker was om hem op de man af te vragen of hij verliefd op je was (bang voor een 'nee') en nu is hij min of meer uit je handen geglipt.

Natuurlijk is het leuk om te horen dat hij je nog leuk vindt (ondanks dat het een spam is op FB). Maar kom even met beide benen op de grond.

Als hij een vriendin heeft, vind ik het not done om daarin te gaan steuken en die sexrelatie was toen en niet nu.

Je wilt bevestiging dat je leuk en lekker bent, maar zoek dat dan niet bij hem maar bij een ander.
Maak hier aub niet meer van dan het is. De vragen zijn trouwens suggestief, dus in de zin van: stel dat je single bent, zou je dan ....

Snap echt niet dat je dit zo serieus opneemt?
quote:DeKenau schreef op 11 mei 2010 @ 11:12:

Ik vraag me bij dat soort sneue dingen altijd af wie daar in hemelsnaam intrapt en ook nog gaat betálen om zoiets te kunnen lezen.

Nou, hier hebben we er dus een.Vind het een beetje hetzelfde als dat programma op tv met die astrologe. Of de telsell reclames. Er zijn altijd mensen die erin trappen. Die desnoods geld ervoor willen geven om te krijgen wat er geboden wordt. Dat het een wassen neus is staan ze totaal niet bij stil. En zolang als er mensen zijn die erin trappen, zullen dit soort sites (die apps op facebook dus) of andere dingen zijn. Kwestie van vraag en aanbod. Er is toch een behoefte aan anders was het er niet of was het allang verdwenen.
Feit dat ie een vriendin heeft zou je toch allang te denken moeten geven. Zou er toch niet 1 seconde in je hoofd moeten opkomen dat hij jou wel wil. Als hij dat al wel wilde had hij een vriendin maar die droeg dan de naam: Flowerpowergirl en geen andere naam.
Ik vind het heel erg lijken op What's Your Streetreputation van hyves. Ik zie dan ook allemaal in de mailbox staan wei wat van je vindt (Is DG een hoer? Plast DG nog in bed? Vindt je DG aantrekkelijk? Zou je een relatie met DG willen?). Tjeezus dat je daar nog op ingegaan bent en jezelf hebt aangemeld!

En ook nog iets: hij kan ook nog per ongeluk 'ja' hebben ingedrukt. Oeps! Foutje!

Ik heb trouwens een ex-scharrel van 10 jaar geleden, die me via facebook af en toe zelfs letterlijk mailt dat hij me mist, etc... Daar reageer ik dus totaal niet op. Op de eerste plaats, omdat ik heel gelukkig ben in mijn huidige relatie. En ook als ik single zou zijn niet, omdat hij dat eens per zoveel maanden dat stuurt. Zit hij vast weer te mijmeren, te romantiseren, te whatever... Het is in ieder geval niet echt! het is een illusie.
Only dead fish go with the flow

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven