saai - saaier - saaist

02-05-2010 12:51 330 berichten
Alle reacties Link kopieren

We hadden weer saai een topic vol dus gaan we hier maar saai verder...
Snjókorn falla, á allt og alla
Trapjes gemaakt, saai werk zeg maar dat was binnen een half uur klaar.
Hallo, zijn we niet meer saai?

Snjookie, ken die aswolk nu ff stoppen? Hebt lang genoeg geduurd en was niet zo saai.

Vanavond saaie docu op national cheorgrapich om 2000 over die vulkaan. Ga ik saai kijken.

Nu nog ff saai timmeren (ja hok komt niet af met zieke schoonpa).
ik heb ut overleefd,een saai weekend met veeelsteveel werk...pphff ,mijn hele lijf doet pijn.stomme reuma ook,kan niet eens 27uur aan 1stuk werken.

nu nog eea regelen voor mn auto,maar eerst tijd voor een saai dutje.dag liefjes,hopelijk bij jullie alles goed??
Dez, het is heel normaal dat je niet 27 uur achter elkaar kunt werken. Dat kan niemand volhouden. En dan die reuma ook nog eens. idd, Saai dutje doen meid.

Eh, alles goed. Ff kijken, schoonpa is door de scanner gegaan en nu kunnen we alleen maar wachten. Doordat schoonma geen vervoer had zijn wij uiteraard met haar gaan boodschappen in een voor ons totaal vreemde winkel. Dus een x-aantal boodschappen vergeten. Nu ff dutten, naar het ZH en dan koken (schoonma eet mee). Daarna gaat Lief slapen voor nachtdienst.

Alles prima saai hier hoor.
Gaant we nog saai zijn of is iedereen anders geworden.

Vandaag saai geverfd wat ik mocht van mijn vriend (dak/voorkant waar gaas inkomt en de zijkanten. Wat een saai werk zeg.
Oja, vanmiddag saai wijkblad nieten.
Vandaag weer fijn aan het werk. Gisterenochtend heeeeeel vroeg teruggekomen vanuit NL. Mijn katten zijn nu heel saai bij mij, eindelijk. Het is weer even wennen, maar zooo saai!

Steph: sterkte met je schoonvader

Dat konijnenhok wordt een villa of niet?
WTF?
Konijnenhok is idd saai groot maar het duurt zolang omdat het schrootjes zijn en omdat schoonpa in het ZH ligt.

Morgen de uitslag.

Abusu, saai land waar jij woont (wilt er per direkt heen).
hoi saaierds,nou ik ben weer bij getrokken hoor. en mn auto is ook weer helemaal in orde.yeaahhh morgen werken en dan een saai dagje vrij!!
Ben het eens met Steph Dez, niemand kan 27 uur werken zonder daar gevolgen van te voelen/ merken. En als je dan ook nog reuma hebt hakt het er nog meer in. Fijn dat je auto weer in orde is en dat je donderdag vrij bent (hemelvaartsdag)

Steph saai hoor je konijnenhok. Wordt idd een villa Ik hoop dat er morgen een goede/ positieve uitslag komt voor schoonpa.

Abusu saai dat je weer thuis bent en lekker met je katten saai kunt knuffelen.
Nou, ik ben heel saai geweest afgelopen weekend en door die megasaaie vulkaan moest de familie nog een dagje blijven.

Jullie hebben ook je best gedaan om hier saai te zijn, mijn saaie complimenten daarvoor.

Dezzz, 27 uur achter elkaar werken is niet goed voor een mens, dat is reuze saai.

Abusu: saai hoor, je eigen katten in je eigen saaie optrekje. Saai van genieten hoor (ik ben een weekendje weggeweest en ben "populair" hier in huis )

Steph: we willen graag nog een foto van de konijnenvilla (als 'ie op z'n plek staat).
Hok is nu ook nog voorzien van gaas (kennen de beessies lucht krijgen). Nu nog tochstrips erop, tocht het niet (dat snap je toch niet/wel?) en verven. Pffff, wat een saai werk.

Het is in de garage te donker om saaie foto's te maken dus idd Snjo als hij op zijn plaats staat maak ik saaie foto's.

Het gaat slecht met schoonpa, hij heeft vanochtend en vanmiddag overgegeven en in één dag weer een kilo eraf *jank*.

Saaie vulkaan Snjookie.
Steph
Ik ga nu saai naar bed. Tot morgen saaie elfenmeisjes.
Ik ga Lief wakker maken want die gaat over een half uur naar zijn moeder om met broer naar schoonpa te gaan.
hoi saaiemeiskes. tuurlijk weet ik ook wel dat 27 uur werken niet gezond is.maar ach.....het gaat weer goed met me.vaonavond en morgen lekker relaxen (jammer dat mn aanwaaiman ut te druk heeft met zn werk)

Steph sterkte met je schoonpapa!!!
Het is te behandelen die tumor maar eerst krijgt hij drie keer chemo on de tumor te behandelen en evt kleine kankerplekken te pakken voordat ze gaan opereren. Alleen....hij krijgt pas chemo als de Carioloog het goed vind (hij is ook hartpatient).

Verder een saaie dag gehad.
Wat fijn dat die tumor te behandelen is. Geeft weer hoop.

Hier ook heel saai geweest hoor.
hopelijk kunnen ze vlug starten met de behandeling steph!! ik ga dagje rustig aan doen,gewoon hier thuis wat saaie huishoudelijk dingen doen.
Saai de kooi buiten gezet, geverfd en de ren gemaakt. Nu nog hooi/stro/korrelsvoer/water en twee nijntjes dan is het helemaal saai af.

Dadelijk koken, in de douche en naar schoonpa.
Hoi saaierds,

Goed nieuws, we hebben TWEE SAAIE KONIJNEN!!!!!!!!!!!

Bugs (achteraan) en Bunny. Herkenbaar Bunny heeft grijzere oren en ze hangen al helemaal.
*smelt*
Zijn ze niet geweldig saai?
vreseeeeeeeeelijk saai die nijntjes van jou

kwil cavia,s ben aangestoken door die topic!!!

maar kan nu nog niet.moet eerst eea buiten veranderen.kwil ze wel in een leuke ruimte kunnen zetten met een 4****sterren villa.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven