wat moet ik ervan denken.....
dinsdag 11 mei 2010 om 12:57
dinsdag 11 mei 2010 om 13:05
Hij wil dat je de nacht met hem doorbrengt en is geirriteerd dat je dan al niet kirrend in bed ligt.
Ik denk niet dat deze jongen in stilte al aan het fantaseren is over een gezamelijk gezin.
Ik denk wel dat jij een stuk bereikbaardere vriend thuis hebt zitten die je een beetje naait door hier überhaupt verder mee bezig te gaan. Schrijf dus maar een fijne herinnering in je dagboek en ga door met je leven.
Ik denk niet dat deze jongen in stilte al aan het fantaseren is over een gezamelijk gezin.
Ik denk wel dat jij een stuk bereikbaardere vriend thuis hebt zitten die je een beetje naait door hier überhaupt verder mee bezig te gaan. Schrijf dus maar een fijne herinnering in je dagboek en ga door met je leven.
dinsdag 11 mei 2010 om 13:05
En tataa, de OP is alweer weg....
Wat doet het er toe of celebje je leuk vindt of niet??? Je hebt toch een vriend? Of vind je het interessant om als liefje van celebje door te gaan die in de States woont en waarvan je dus geen idee hebt hoeveel liefjes die daadwerkelijk heeft.
Wake up call: je bent niets meer en niets minder dan die andere groupies.
Wat doet het er toe of celebje je leuk vindt of niet??? Je hebt toch een vriend? Of vind je het interessant om als liefje van celebje door te gaan die in de States woont en waarvan je dus geen idee hebt hoeveel liefjes die daadwerkelijk heeft.
Wake up call: je bent niets meer en niets minder dan die andere groupies.
dinsdag 11 mei 2010 om 13:07
Ach meiske wat een tranen toch?
Is het omdat je spijt hebt dat je niet met de celeb naar bed bent geweest?
Is het omdat je vriend vind dat er misschien toch nog wat kilootjes af moeten
Is het omdat de helft van de vakantie er al weer op zit
Of is het omdat wij niet met zijn allen zijn gaan raden welke celeb het was...
Ik vind het hoe dan ook heel zielig voor je hoor...
Sterkte!
Is het omdat je spijt hebt dat je niet met de celeb naar bed bent geweest?
Is het omdat je vriend vind dat er misschien toch nog wat kilootjes af moeten
Is het omdat de helft van de vakantie er al weer op zit
Of is het omdat wij niet met zijn allen zijn gaan raden welke celeb het was...
Ik vind het hoe dan ook heel zielig voor je hoor...
Sterkte!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!