Please translate deze man voor me

11-05-2010 13:46 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve vrouwen

Ik begrijp deze man niet.

Kunnen jullie voor me vertalen wat hij bedoeld?

We kennen elkaar nu een kleine 8 maanden, hij heeft het een en ander van me te verduren gekregen (opbiechtingen kinderen, een hele boze ex-man) en we hebben nog contact. We hebben sex. En ik heb gevoelens voor hem.

Ik heb hem dat gezegd, hij weet niet zo goed wat met de eerlijkheid aan te moeten.

Hij ontkent ook niet dat hij gevoelens voor mij heeft maar doet er niks mee!

Steeds als ik er op kom, hem vraag hoe het nou zit, negeert hij me of weet het met een omweg te omzeilen.

Wel geeft hij seintjes dat hij me wil, maar het gaat allemaal zo moeilijk. Waarom is deze man in mijn ogen zo principieel en gecompliceerd??

Meer details volgen, weet nog niet goed hoe ik dit in het kort moet verwoorden namelijk :-)

Liefsss
Hij wil wel sex en verder niks, zoiets?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Jij kent hem en snapt hem niet. Wij kennen hem al helemaal niet en moeten dit snappen???
Ik denk hetzelfde als nouschi...hij wil wel de lusten maar niet de lasten.
ja, dat denk ik ook. Hij wil gewoon lekkere seks en meer niet.
Ik snap er nix van, hoe vaak zien jullie elkaar?
Wat voor seintjes geeeft hij dan? En hebben jullie alleen sex of doen jullie ook andere leuke dingen samen?
quote:nouschi schreef op 11 mei 2010 @ 13:49:

Hij wil wel sex en verder niks, zoiets?Ga daar maar van uit inderdaad.
Sinds wanneer is een neuker principieel?
Haha, duidelijke taal dames

@mama: je hebt gelijk. Ik snap hem al niet, hoe kunnen jullie dat dan?

Als ik mijn verhaal teruglees, staat het heel kort omschreven en niet met alle details.

Ik denk dat mijn verhaal wat duidelijker moet.

Liefss
Ik denk dat hij op woppen zit....
Deze man wil alleen sex met je. Om te voorkomen dat jij geen sex meer met hem wil, geeft hij je geen eerlijk antwoord op je vraag.

Als hij ook gevoelens voor jou zou hebben, zou dat imo al uitgesproken zijn door hem.
Kun je niet even wat meer details geven OZ-fan? Misschien dat we je dan beter advies kunnen geven..

Al ben ik het op dit moment eens met de rest hier. Klinkt alsof hij alleen op sex uit is.
Hij vindt de seks met je hartstikke leuk maar meer niet.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
quote:louisavuitton schreef op 11 mei 2010 @ 13:53:

Wat voor seintjes geeeft hij dan? En hebben jullie alleen sex of doen jullie ook andere leuke dingen samen?

Als ik hem vraag of ik de enige ben met mijn gevoelens zegt hij nee, we gaan samen stappen, film, uiteten of gewoon wat drinken. Lekker relaxed. Maar vrij sporadisch (1x per maand).

Mijn gevoel geeft me een dubbel gevoel omdat ik enerzijds denk wat de meesten van julie al zeggen: hij wil alleen sex verder niet maar aan de andere kant, hij heeft echt waar een hoop ellende over zich heen gehad en ondanks DAT wil hij me nog blijven zien, waardoor ik denk dat er wel meer zou kúnnen zijn.

Pffff lastig, fijn als jullie dit herkennen en wat jullie ermee doen?

Liefss
Hij kan ook alleen maar 'geile' gevoelens voor je hebben in plaats van 'liefdes'gevoelens.
Oh nog een aanvulling:

Ik ben moeder van 3 kinderen, gescheiden.

Hij is alleenstaand 6 jaar ouder en een echte "laatbloeier"

Hij hield niet van kinderen, maar gaat leuk met de mijne om en zij met hem.
quote:OZ-fan schreef op 11 mei 2010 @ 14:00:

Oh nog een aanvulling:

Hij hield niet van kinderen, maar gaat leuk met de mijne om en zij met hem.Kan ik hier uit op maken dat hij je kinderen regelmatig ziet? In dat geval ligt het misschien toch iets anders. Lijkt me sterk dat een man die het alleen om de sex gaat de kinderen wil ontmoeten.
Je geeft zelf aan dat hij al behoorlijk wat te verduren gehad heeft van je, ik kan me goed voorstellen als hij regelmatig in aanvaaring komt met jou boze ex. hij de boot een beetje af houdt en niet zit te wachten op stuk argressie.
@Inkjee: Ja, als we elkaar zien, dan ziet hij mijn kinderen ook. Hij speelt met ze en zij met hem. Hij is lief voor ze.

@jaja8080: Helemaal in het begin vertelde hij dat hij niks met kinderen heeft en ze ook niet zou willen, ik heb toen voor mezelf de keus gemaakt hem niks van de mijne te vertellen omdat ik net als jullie dacht dat het alleen maar om de sex zou draaien. Later, MOEST ik het hem vertellen omdat hij bij mij thuis wilde afspreken. Hij moest even slikken maar wilde me nog altijd blijven zien. Wat mijn ex-man betreft, die heeft hem 1x gebeld en hem voor vanalles uit gemaakt en dat hij bij mij uit de buurt moest blijven. Ondanks dit wil hij me nog altijd blijven zien. Lees= dit was een eenmalig iets, de situatie met mijn ex-man is nu heel goed overigens!
Jullie zien elkaar nu 1 keer per maand, wat wil je van hem ?

Wil je dat hij intrekt bij je , wil je dat je hem 2 of 3 per maand ziet dus frequenter ziet etc,etc,

Sorry, het klinkt zo vaag allemaal.
Waarom is het zo moeilijk om even een soort van Pit Stop te maken met hem.

Waar waren we, waar zijn we en waar willen we naar toe...

Duidelijk en makkelijk, dan weet je tenminste waar je aan toe bent.

Hoe moeten wij nu op een forum beoordelen wat hij wilt als je het hem niet eens op de man af vraagt. Ben je bang voor het antwoord dat hij alleen sex wilt en dat je je gebruikt voelt?

Als ik ik geregeld een super lekker wijf kon neuken, dan ging ik ook wel vriendschappelijk met de kinderen om, dat is gewoon een goede investering,..
Beste OZ-fan,

Je schreef:

Hij hield niet van kinderen, maar gaat leuk met de mijne om en zij met hem.

In eerste instantie dacht ik, net als vele andere, het gaat hem alleen om de sex. Maar na deze nagekomen informatie van je dacht ik aan het volgende:

Zou het niet zo kunnen zijn, omdat hij alleenstaand is, geen of heel weinig ervaring met vrouwen heeft? Dat hij niet het type is om "op een vrouw af te stappen" als hij haar leuk vind? Een soort verlegenheid, onbekendheid, onervarenheid?

Ik weet het natuurlijk ook niet precies maar het zou zo maar kunnen. Aan de ene kant wil hij graag met je verder maar weet niet goed hoe nu verder. Of dat zo is zal je toch zelf moeten uitzoeken.

Dus misschien gaat het niet alleen om de sex maar is deze man gewoon heel onervaren en spreekt zijn toekomstplannen niet goed uit en geeft soms verkeerde signalen.

Groet van Dave.
dus je hebt al 8x een leuke dag/avond met hem gehad?

en daar waren je kinderen ook nog eens bij?

dat is toch geen relatie te noemen
quote:nouschi schreef op 11 mei 2010 @ 13:49:

Hij wil wel sex en verder niks, zoiets?Ja precies. Soms is een man eigenlijk heel duidelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven