Wat te doen + jullie mening??
dinsdag 11 mei 2010 om 18:49
Hoi,
Ik wil graag jullie mening weten over het volgende. Ik ben nu vier keer op date geweest met een jongen. Op date nr. 3 heeft hij mij verteld dat hij mij leuk vond. Ik had het dus wel zien aankomen maar wilde niet meteen zeggen dat het wederzijds was omdat ik dat niet helemaal zeker wist. Nu zijn we daarna weer op date gegaan. De eerste drie dates was ik heel ontsopannen maar tijdens de laatste heel onzeker. Wel wist ik toen dat ik hem leuk vind!! Het kwam alleen niet in me op om dat tegen hem te zeggen. De volgende dag gs-sms't dat het gezellig was. Hij vond dat ook. Daarna niks meer gehoord. Vandaag weer ge-sms't met een soort van hint om af te spreken, stuurt hij terug dat we dat moeten doen alleen dat hij aankomend weekend niet kan. En dan eindigt dat met hahaha.
En nu? Nu vind ik hem leuk, en dan ga je misschien wel weer teveel analyseren. Wat moet ik terug sturen?? Heeft ie het gehad met me vanwege dat onzekere gedrag of heeft hij het gewoon druk. Er stond ook geen voorstel in om het een andere dag te doen..
Ik weet het.. Niet teveel nadenken voor anderen maar toch....
Wat vinden/denken jullie??
Ik wil graag jullie mening weten over het volgende. Ik ben nu vier keer op date geweest met een jongen. Op date nr. 3 heeft hij mij verteld dat hij mij leuk vond. Ik had het dus wel zien aankomen maar wilde niet meteen zeggen dat het wederzijds was omdat ik dat niet helemaal zeker wist. Nu zijn we daarna weer op date gegaan. De eerste drie dates was ik heel ontsopannen maar tijdens de laatste heel onzeker. Wel wist ik toen dat ik hem leuk vind!! Het kwam alleen niet in me op om dat tegen hem te zeggen. De volgende dag gs-sms't dat het gezellig was. Hij vond dat ook. Daarna niks meer gehoord. Vandaag weer ge-sms't met een soort van hint om af te spreken, stuurt hij terug dat we dat moeten doen alleen dat hij aankomend weekend niet kan. En dan eindigt dat met hahaha.
En nu? Nu vind ik hem leuk, en dan ga je misschien wel weer teveel analyseren. Wat moet ik terug sturen?? Heeft ie het gehad met me vanwege dat onzekere gedrag of heeft hij het gewoon druk. Er stond ook geen voorstel in om het een andere dag te doen..
Ik weet het.. Niet teveel nadenken voor anderen maar toch....
Wat vinden/denken jullie??
dinsdag 11 mei 2010 om 18:55
dinsdag 11 mei 2010 om 18:55
Mijn idee Marie Liselotte
Ik snap werkelijk waar nog steeds niet waarom mensen een telefoon tegenwoordig niet meer gebruiken waarvoor hij ooit is uitgevonden
om mee te BELLEN
Tis zo makkelijk, zo lekker duidelijk en zo lekker helder allemaal gelijk..
*tring*
Hoi met mij
Hoi, hoe is het?
Ja goed, zeg ik zat me af te vragen, heb je volgende week tijd?
Ja gezellig, zullen we een hapje gaan eten
Leuk, heb er zin in!
Tot volgende week
Ja, tot volgende week
Ik snap werkelijk waar nog steeds niet waarom mensen een telefoon tegenwoordig niet meer gebruiken waarvoor hij ooit is uitgevonden
om mee te BELLEN
*tring*
Hoi met mij
Hoi, hoe is het?
Leuk, heb er zin in!
Tot volgende week
Ja, tot volgende week
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 11 mei 2010 om 18:56
dinsdag 11 mei 2010 om 18:58
quote:Summerdance schreef op 11 mei 2010 @ 18:55:
om mee te BELLEN
*tring*
Hoi met mij
Hoi, hoe is het?
Leuk, heb er zin in!
Tot volgende week
Ja, tot volgende week
Of:
*tring*
Hoi, met mij
Hoi hoe is het?
Ja goed. Zeg, ik zat me af te vragen, heb je volgende week tijd?
Ehm, nee.
Oh, die week erop?
Nee.
Heb je zelf een dag in gedachte dat je wel kunt?
Nee.
Ok.
Ok.
Dus, bel hem en dan weet je hoe dan ook wel waar je aan toe bent. Met de juiste vragen.
om mee te BELLEN
*tring*
Hoi met mij
Hoi, hoe is het?
Leuk, heb er zin in!
Tot volgende week
Ja, tot volgende week
Of:
*tring*
Hoi, met mij
Hoi hoe is het?
Ehm, nee.
Oh, die week erop?
Nee.
Nee.
Ok.
Ok.
Dus, bel hem en dan weet je hoe dan ook wel waar je aan toe bent. Met de juiste vragen.
dinsdag 11 mei 2010 om 19:02
quote:Kym schreef op 11 mei 2010 @ 18:59:
En als ie dan steeds niet opneemt enzo (schijnt tegenwoordig ook een veelvoorkomend scenario te zijn), dan laat je 'm lekker gaan. Want dan is ie not into you enzo.
Succes!Haha als dat zo is, na 1x bellen hij niet opneemt (hij niet into you is) moet ik mijn nieuw lief eens onder de loep gaan nemen.
En als ie dan steeds niet opneemt enzo (schijnt tegenwoordig ook een veelvoorkomend scenario te zijn), dan laat je 'm lekker gaan. Want dan is ie not into you enzo.
Succes!Haha als dat zo is, na 1x bellen hij niet opneemt (hij niet into you is) moet ik mijn nieuw lief eens onder de loep gaan nemen.
dinsdag 11 mei 2010 om 19:08
quote:Waldorf114 schreef op 11 mei 2010 @ 18:58:
[...]
Of:
*tring*
Hoi, met mij
Hoi hoe is het?
Ehm, nee.
Oh, die week erop?
Nee.
Nee.
Ok.
Ok.
Ooooh Zo heb ik ook een keer jaaaaren geleden een jongen afgewimpeld.
2 keer sex mee gehad maar vond hem verder totaal niet boeiend. Hij bleef maar smsen, ik bleef maar niet reageren, tot hij belde,, ik wel opnam en toen voerden wij exact dit telefoongesprek....
[...]
Of:
*tring*
Hoi, met mij
Hoi hoe is het?
Ehm, nee.
Oh, die week erop?
Nee.
Nee.
Ok.
Ok.
2 keer sex mee gehad maar vond hem verder totaal niet boeiend. Hij bleef maar smsen, ik bleef maar niet reageren, tot hij belde,, ik wel opnam en toen voerden wij exact dit telefoongesprek....
dinsdag 11 mei 2010 om 19:14
quote:Rary schreef op 11 mei 2010 @ 19:08:
[...]
Haha
Tja, duidelijkheid does it!
Maar anders blijf je tobben toch?
[...]
Haha
Tja, duidelijkheid does it!
Maar anders blijf je tobben toch?
dinsdag 11 mei 2010 om 19:31
dinsdag 11 mei 2010 om 19:36
quote:Waldorf114 schreef op 11 mei 2010 @ 18:58:
[...]
Of:
*tring*
Hoi, met mij
Hoi hoe is het?
Ehm, nee.
Oh, die week erop?
Nee.
Nee.
Ok.
Ok.
Dus, bel hem en dan weet je hoe dan ook wel waar je aan toe bent. Met de juiste vragen.Shit hè, dat kan natuurlijk ook
[...]
Of:
*tring*
Hoi, met mij
Hoi hoe is het?
Ehm, nee.
Oh, die week erop?
Nee.
Nee.
Ok.
Ok.
Dus, bel hem en dan weet je hoe dan ook wel waar je aan toe bent. Met de juiste vragen.Shit hè, dat kan natuurlijk ook
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!