Wat te doen + jullie mening??

11-05-2010 18:49 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik wil graag jullie mening weten over het volgende. Ik ben nu vier keer op date geweest met een jongen. Op date nr. 3 heeft hij mij verteld dat hij mij leuk vond. Ik had het dus wel zien aankomen maar wilde niet meteen zeggen dat het wederzijds was omdat ik dat niet helemaal zeker wist. Nu zijn we daarna weer op date gegaan. De eerste drie dates was ik heel ontsopannen maar tijdens de laatste heel onzeker. Wel wist ik toen dat ik hem leuk vind!! Het kwam alleen niet in me op om dat tegen hem te zeggen. De volgende dag gs-sms't dat het gezellig was. Hij vond dat ook. Daarna niks meer gehoord. Vandaag weer ge-sms't met een soort van hint om af te spreken, stuurt hij terug dat we dat moeten doen alleen dat hij aankomend weekend niet kan. En dan eindigt dat met hahaha.

En nu? Nu vind ik hem leuk, en dan ga je misschien wel weer teveel analyseren. Wat moet ik terug sturen?? Heeft ie het gehad met me vanwege dat onzekere gedrag of heeft hij het gewoon druk. Er stond ook geen voorstel in om het een andere dag te doen..

Ik weet het.. Niet teveel nadenken voor anderen maar toch....

Wat vinden/denken jullie??
quote:TouwtjeS schreef op 11 mei 2010 @ 19:38:

Vanavond bellen???? Durf niet...HAHAHA

nee, niet vanavond.

NU

wij steunen je wel
quote:TouwtjeS schreef op 11 mei 2010 @ 19:31:

Ja oke oke ik moet hem bellen. Maar wat moet ik zeggen dan, moet ik inspelen op het feit dat hij toen gezegd heeft dat hij me leuk vond (we waren trouwens wel ontzettend lammig!, dus misschien weet hij de helft niet eens..) of een nieuwe afspraak regelen?

Ik durf niet whaaa haha..

Nou jáááááááá zeg

Geven we net twee hele goeie voorbeelden vraag je NOG wat je moet vragen

Ok speciaal voor jou, ik zet ze wel even onder elkaar (das makkelijk een printje maken)

Gesprek 1)

quote:Summerdance schreef op 11 mei 2010 @ 18:55:

*tring*

Hoi met mij

Hoi, hoe is het?

Ja goed, zeg ik zat me af te vragen, heb je volgende week tijd?

Ja gezellig, zullen we een hapje gaan eten

Leuk, heb er zin in!

Tot volgende week

Ja, tot volgende weekGesprek 2)quote:Waldorf114 schreef op 11 mei 2010 @ 18:58:

*tring*

Hoi, met mij

Hoi hoe is het?

Ja goed. Zeg, ik zat me af te vragen, heb je volgende week tijd?

Ehm, nee.

Oh, die week erop?

Nee.

Heb je zelf een dag in gedachte dat je wel kunt?

Nee.

Ok.

Ok.Helder zo?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
*hey SD! My lovely...*

What to do, what to do... tsja het is een dilemma... ja kan OF thuis zitten kniezen.. allemaal gekke dingen in je hoofd halen die eigenlijk helemaal nergens op gebaseerd zijn.... een topic aanmaken omdat je denk dat dat gaat helpen.. (misschien wel in de zin van uitlaatklep en herkenning.. maar wij kunnen natuurlijk niet zeggen wat hij van jou vindt.. toch?)

OF je kan bellen..

En dan kunnen er 2 uitkomsten zijn...

1: HIj heeft het gewoon echt druk aankomend weekend maar wil dolgraag een ander keertje met je afspreken...

2: Hij wil niet meer met je afspreken...

Bij 1.. joehoe!!

Bij 2... hele grote schouders hier om je dan op te vangen en ff heerlijk met je mee te schelden over wat voor vreselijke etter het wel niet is dat hij JOU heeft laten gaan....
Compleet helder maar hij heeft geen tijd dat weet ik, misschien volgend weekend wel weer maar goed. In ieder geval begrijp ik dat stuk ook nog wel hoor, het is meer of ik moet zeggen dat ik hem ook leuk vind of dat ik het daar niet over moet hebben..
Vanavond is nu. Dus bel. Waarom jezelf zo kwellen?
Ok speciaal voor jou, ik zet ze wel even onder elkaar (das makkelijk een printje maken)

Communicatie is best lastig tegenwoordig. Al dat getyp, mensen durven niet eens meer te spreken en het is niet eens face 2 face.

Kom op touwtjes, neem nou eens de touwtjes in handen, nee heb je, ja kun je krijgen. Speel in op het gesprek dat SD voor je gezet heeft. En laat die Whahaha maar achter. Komt net zo verwarrend over als die sms van je date.
En voor iemand anders denken is een slechte zaak. Dat hij druk is wil niets zeggen over eventueel afspreken. Je kunt in je achterhoofd houden dat hij nee zegt. Maar wie weet vind hij het harstikke leuk dat je belt en wil hij dolgraag met je afspreken.
Nee natuurlijk moet je dat niet zeggen!

Dat soort dingen zeg je niet aan de telefoon

(en nee, ook niet per sms, krabbel op hyves op facebook)

Dat soort belangrijk nieuws zeg je als je live in de poppetjes van zijn ogen kan kijken

*vind zichzelf echt een ouwe sok omdat ze stug blijft geloven in romantiek en vind dat sommige dingen gewoon NIET per telefoon moeten6 gaan*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
///
Kijk me na, waar ik ga, ik ga mijn toekomst achterna
Maar to wil nu eigenlijk van ons weten of ze dan ook NU vanavond moet zeggen of ze hem leuk vind geloof ik...

Lastig in te schatten... is misschien wel leuker om dat FTF te doen...

Maar ja als je een gezellig telegoongesprek hebt.. kan je het ook gewoon meteen zeggen... waarom niet... ?
///
Of zeg:

Heey hallo,

Alles goed?

Jammer dat je van het weekend niet kan, komt het misschien beter uit door de week?

Zal ik eens lekker voor je koken bij mij of bij jou thuis?

Summerdance,

ben met je eens! Sommige dingen horen echt niet door te telefoon of per sms gezegd te worden.
///
Gewoon bellen *komt truus hier ook es effe met de mosterd langs... * en nee, natuurlijk ga je er geen moeilijk gesprek van maken! Gewoon vragen: wanneer zullen we weer afspreken? Hij is vast niet zo stom dat hij dan niet snapt dat je hem echt wel leuk vindt... Vergeet ook niet de 'ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ' (x 1000), die jullie blijkbaar van harte met elkaar delen.
Only dead fish go with the flow
Ja ik zei ook al dat ik het leuker vind FTF...

maar... soms vloepen dat soort dingen er ook gewoon wel uit bij mij.. hahahahaaa

En dat kan dan dus net zo goed aan de telefoon

Maar ben het met jullie eens hoor... is veel leuker FTF....
quote:Summerdance schreef op 11 mei 2010 @ 19:47:

Nee natuurlijk moet je dat niet zeggen!

Dat soort dingen zeg je niet aan de telefoon

(en nee, ook niet per sms, krabbel op hyves op facebook)

Dat soort belangrijk nieuws zeg je als je live in de poppetjes van zijn ogen kan kijken

*vind zichzelf echt een ouwe sok omdat ze stug blijft geloven in romantiek en vind dat sommige dingen gewoon NIET per telefoon moeten6 gaan*Ben ik helemaal met je eensch! Zal ook wel de hopeloze romanticus in mij zijn die dat vind. Maar bellen om een afspraakje te maken (voor een etentje, drankje of wat dan ook) kan altijd. Dusssss zoals ik al postte: belllennnnnnnnnnnnnnnn en wel nu!
floepen, mijn floepie.
Het wordt een lange nacht voordat TO belt
///
quote:musicath schreef op 11 mei 2010 @ 19:57:

floepen, mijn floepie. hahaha oh ja...
quote:musicath schreef op 11 mei 2010 @ 19:59:

@ Dushi: Helemaal met je eens! Er moet gewoon gebeld worden vanavond.

*vreest het ergste, want in een ander topic zijn we al 26 pagina's aan het motiveren, maar gebeld wordt er niet!*Ze laat hem wel 1 keer overgaan en komt dan terug met de mededeling dat hij niet opneemt en misschien hij haar toch niet meer zo leuk vind als ze dacht.
quote:musicath schreef op 11 mei 2010 @ 19:59:

*vreest het ergste, want in een ander topic zijn we al 26 pagina's aan het motiveren, maar gebeld wordt er niet!*Ooh goed dat je dat even zegt. Want dan stop ik voor nu even met reactie geven. Ik lees wel mee en reageer dan wel weer als TO wat schrijft. Ben vandaag niet zo in de modus om te motiveren. Of misschien ligt het gewoon aan mij. Ik ben van het niet lullen maar poetsen poldermodel
///
Oh en ik heb nog een vraagje aan Touwtje!

Op je eerdere topic vroeg je wat je zou kunnen doen op je 3e date.. daar zijn wat leuke opties gegeven.. die 3e date is geweest dus..

nu ben ik echt wel heel benieuwd wat het is geworden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven